madlog here i come!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Mette Lin

Macrolf skriver:

Jeg har gået efter kcal og har holdt mig under 800 om dagen. Den der cirkel der viser fordelingen af kulhydrat, fedt og protein har faktisk helt af sig selv passet næsten 100% hver dag

Wow 800 det er da godt nok også lidt, vildt at du har kunne holde det? Hvor mange gange på en måned har du så ramt over? For jeg kan ikke holde mig på 800 uden at have nogle dage hvor jeg også rammer over 800...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

..

Mette Lin skriver:

Wow 800 det er da godt nok også lidt, vildt at du har kunne holde det? Hvor mange gange på en måned har du så ramt over? For jeg kan ikke holde mig på 800 uden at have nogle dage hvor jeg også rammer over 800...

1 dag om måneden, hvor jeg har planlagt det på forhånd, oftest den første søndag i måneden. Der spiser jeg ALT hvad jeg har lyst til og logger ikke. Ellers har jeg holdt det HVER dag, de fleste dage ligger jeg omkring 700 kcal og syntes egentligt jeg får rigeligt mad og min læge siger det er en super diet jeg holder :-) Hvis du finder gruppen der hedder baby.dk tøserne derinde kan du se min log.

Mit "problem" er at jeg nu er ved at være hvor jeg skal være, 66,8 kg og er 170 høj men jeg har svært ved at komme op på bare 1000 kcal om dagen..

Anmeld

18. juni 2011

Mette Lin

Macrolf skriver:

1 dag om måneden, hvor jeg har planlagt det på forhånd, oftest den første søndag i måneden. Der spiser jeg ALT hvad jeg har lyst til og logger ikke. Ellers har jeg holdt det HVER dag, de fleste dage ligger jeg omkring 700 kcal og syntes egentligt jeg får rigeligt mad og min læge siger det er en super diet jeg holder :-) Hvis du finder gruppen der hedder baby.dk tøserne derinde kan du se min log.

Mit "problem" er at jeg nu er ved at være hvor jeg skal være, 66,8 kg og er 170 høj men jeg har svært ved at komme op på bare 1000 kcal om dagen..

Ej hvor er du bare go' og har en rygrad som.....??? øh det modsatte af en regnorm i hvert fald

Kunne da godt tænke mig at se hvad du spiser.. Tjekker lige

Anmeld

18. juni 2011

Mette Lin

Macrolf skriver:

Hov hvordan kan det være at jeg ikke kan finde gruppen baby.dk tøserne. Søger på alle ord og kombinationer men ingen grupper matcher ?? Er den hemmelig?

Anmeld

18. juni 2011

..

Mette Lin skriver:

Hov hvordan kan det være at jeg ikke kan finde gruppen baby.dk tøserne. Søger på alle ord og kombinationer men ingen grupper matcher ?? Er den hemmelig?

Det tror jeg da ikk?

Anmeld

18. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Macrolf skriver:

Jeg har gået efter kcal og har holdt mig under 800 om dagen. Den der cirkel der viser fordelingen af kulhydrat, fedt og protein har faktisk helt af sig selv passet næsten 100% hver dag

okay.. må jeg sprøge hvad du spiser på en dag så? 800 kalc om dagen er ikke meget,,,,, og jeg har fået af vide på madlog de ikke anbefaler at spise under 1000 kalc :-)

Anmeld

19. juni 2011

..

Det må du gerne

Morgenmad:2 stk knækbrød fra aldi med 10 g lätta og 15 g fynbo marmelade.

Formiddag: 1 stk frugt

Frokost: 2 stk rugbrød med magert pålæg eller 300g blandet salat + 120 g magert kød.

Eftermiddag: 1 stk frugt

Aftensmad: 3-400g grøntsager, enten kogte bagte eller stegte og 120 g magert kød.

Jeg var oppe ved min læge for at høre om det er ok selv om det ligger under 1000 kcal og det var fint, især fordi jeg jo får sunde madvarer, spiser regelmæssigt og får forskellige frugt og grøntsager hver dag

Anmeld

19. juni 2011

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Jeg vil bare slå et slag for www.madital.dk som jeg personligt synes er bedre end madlog og så er den gratis

TAK! .... Det vil jeg straks kigge nærmere på!  

Anmeld

22. juni 2011

Meliora

Stumpen skriver:

Vejer I så hvert enkel ingrediens I putter i munden??

tit og ofte. men jeg sjusser mig tit frem, plus at mange mængder er lagt ind på madlog, så man kan vælge f.eks. 1 stykke rugbrød fra et specifikt mærke, eller et glas mlk, osv. Tit spiser man jo den samme mængde at noget hver dag, så der er det jo drønlet. jeg ved f.eks. hvor meget jeg skal hælde op for at ramme 200 g. youghurt og 40 gram musli hver morgen

Anmeld

22. juni 2011

Meliora

Mor til prinsessen :-) skriver:

SÅ er det nu kiloene skal af.....

Er der andre som er på madlog :-)

Har hørt så godt om det, så nu har jeg tilmeldt mig i dag... men det er godt nok lidt forvirrende synes jeg...... Specielt når jeg ikke bare kan bruge alt min tid ved comp, min datter kræver også min tid det meste af tiden hehe.....

Mvh mig som gerne skulle smide nogle kg gennem madlog!!

God kamp:-)

Jeg er selv på madlog, og har siden januar tabt 17 kilo, og jeg spiser det den anbefaler på 1500 kcal om dagen, nogen gange mindre. For mig er det vigtigt ikke at tabe mig for hurtigt, så min hud kan følge med:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.