madlog here i come!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

eElak

Stumpen skriver:

Vejer I så hvert enkel ingrediens I putter i munden??

Ja det gør jeg. så meget som jeg kan.

Men det er indtil jeg har fået en fornemmelse for hvor meget div ting vejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Skouboe

KaLee skriver:

Jeg startede ud med madital, men prøvede så madlogs prøveversion og var solgt på stedet... :-D

Jeg tror det er en smagssag. Jeg kan godt lide smiley delen af mad i tal

Anmeld

14. juni 2011

MariaJ

Jeg har lige meldt mig til i går, fordi der var så mange der havde anbefalet det.

Jeg ved nu ikke om jeg har tænkt mig at følge det så strengt, for synes det er lidt besværligt at man skal veje alting.

Anmeld

14. juni 2011

Thalia

Jeg madlogger i perioder og har lige meldt mig til igen.

Jeg mangler bare lige at finde en gruppe for andre der ligesom mig mangler rygrad til lige at smide de sidste 5 kilo

Anmeld

14. juni 2011

StineW

Jeg har også lige meldt mit til madlog, i dag er 3. dag, og jeg har tabt 1 kg indtil nu.  Jeg er normaltvis en værre slikmund, men af en eller nden grund, så spiser jeg ikke guf om aftenen nu. Dejligt. S¨å skal de sidste 6 kilo forhåbenligt nok snart ryge.

Måske vi " ses " derinde.

Knus Stine

Anmeld

15. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

MariaJ skriver:

Jeg har lige meldt mig til i går, fordi der var så mange der havde anbefalet det.

Jeg ved nu ikke om jeg har tænkt mig at følge det så strengt, for synes det er lidt besværligt at man skal veje alting.

tror du ikke kun det er i starten.. indtil man ca ved hvad de forskellige ting vejer??

Anmeld

15. juni 2011

MariaJ

Mor til prinsessen :-) skriver:

tror du ikke kun det er i starten.. indtil man ca ved hvad de forskellige ting vejer??

Jo måske. Jeg giver det i hvert fald en chance. Om ikke andet er det jo et fint værktøj til at blive mere opmærksom på hvad de forskellige ting man spiser indeholder.

Anmeld

15. juni 2011

TwinsQ

Jeg madlogger os... Og syntes det er nemt at overskue hvor meget man spiser og hvad man spiser!!!

Anmeld

15. juni 2011

MariaJ skriver:

Jo måske. Jeg giver det i hvert fald en chance. Om ikke andet er det jo et fint værktøj til at blive mere opmærksom på hvad de forskellige ting man spiser indeholder.

ja det er det... synes nogle af tingene jeg spiser er skræmmende hvor mange kalorier der er i.... 

Anmeld

15. juni 2011

TwinsQ skriver:

Jeg madlogger os... Og syntes det er nemt at overskue hvor meget man spiser og hvad man spiser!!!

ja det er det.... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.