Jubii... jeg har lige fået min barsel forlænget! Så nu skal jeg først starte på speciale d 1/10!
Jeg søger først/udskyder vuggestue start til 1/10 også. Jeg kan godt gå igang med speciale imens jeg stille og roligt kører ham ind! Jeg har tænkt mig at bruge det halve år jeg får, og ikke kun de 3 mdr som først planlagt! Så derfor tænker jeg at jeg nu har dobbelt så lang tid og derfor ikke særligt travlt i starten (når det bider mig i røven til marts og jeg klager og klager, skal vi så ikke sige at i har glemt at jeg var sløv i starten og istedet har ENORMT ondt af mig
) Dvs. jeg skal aflevere omkring 1 april! Lad os håbe censor ikke tror at specialet er en aprilsnar og griner "ha ha, ej bare giv mig din rigtige opgave nu!"
Jeg har forlænget min barsel med 14 uger, dvs. jeg får nu barselspengene indtil 19/3 hvillket passer PERFEKT!
Mette: Det kan du jo også bare gøre? Så slipper du for at vende tilbage til dec? du kan forlænge med enten 8 eller 14 uger, du kan jo evt. vælge 8 uger? Det betyder bare at de penge du har fra nu af og til din barsel slutter der midt i dec, de bliver bare delt over en lidt længere periode, dvs. du får i længere tid, men lidt mindre hver mdr! Smart for mig i alt fald, da jeg VED at jeg ikke får lagt til side til de tynde mdr hvor barselsdagpengene er brugt op!
Knus Ditte
Anmeld