Kalder du/er det okay at kalde sit barn prins/prinsesse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Pige2009

RQK skriver:

Lige fra en debat herinde

Jeg er fløjtende ligeglad. Tror kun jeg har kaldt Laura prinsesse, mens hun lå i maven - efter hun kom til verden er hun blevet kaldt mindstemusen, lillefisen og meget andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

lukasmor

Der er vist noget jeg er gået glip af? Nogen der mener at det er "ulovligt". Jeg har kaldt ham prins i indbydelsen til dåb, ellers ikke. Men ja, han er og bliver min lille prins selvom jeg ikke går og kalder ham det

Anmeld

15. juni 2011

Fru Nielsen

Herhjemme bliver prins og prinsesse IKKE brugt.... Jeg syntes simpelthen det lyder så dumt og overhovedet ikke sødt....

Mine drenge er ikke prinser og min lille datter i maven er ikke en prinsesse, de er mine børn og helt igennem fantastiske... Prinser og prinsesse bliver de aldrig medmindre de gifter sig til det....

Men de bliver kaldt for skat... Og lille pigen i maven bliver kaldt for Skønheden....

Anmeld

15. juni 2011

Sukkerblomst

Jeg er så meget enig med dem som synes det er kvalmende ord at kalde sit barn...

Anmeld

15. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Her er Maja vores lille prinsesse og har været det siden vi fandt ud af det blev en pige, det er nemlig det første Mike sagde da vi så på scanningen at det var en pige..

Anmeld

15. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er sådan set ligeglad... Men hos mig falder det ikke naturligt, så tror ikke jeg kommer til at bruge det andet end lidt i "sjov" hvis i forstår. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.