Kalder du/er det okay at kalde sit barn prins/prinsesse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kalder du/er det okay at kalde sit barn prins/prinsesse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.570 visninger
45 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Raj

Lige fra en debat herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Sara.

RQK skriver:

Jeg er ligeglad :-)

Jeg har kaldt min søn på nu 14 mdr for prins... og tror heller ikke at jeg har kaldt min datter Lærke på 3½ år for prinsesse (men er ikke helt sikker...)

For mig virker det bare underligt at skulle kalde dem det... Men jeg ser intet underligt i, at andre kalder deres børn det.

Min svigerinde kalder ofte hendes datter prinsesse Maya, og det synes jeg nu egentlig er meget sødt.

Men de bliver kaldt meget andet sødt...

Så nej, kalder ikke mine børn det, men synes det er sødt...

Anmeld

11. juni 2011

Lunae

RQK skriver:

Jeg kalder ikke min datter for prinsesse, men jeg er ret ligeglad med hvad andre kalder deres børn

Anmeld

11. juni 2011

lion

Jeg er ligeglad med hvad folk kalder deres børn. Jeg kalder mine skat og ikke prins/prinsesse

Anmeld

11. juni 2011

LauraLW

Kalder aldrig mit barn, eller andres børn prinsesse/prins - men hvad andre gør, er jeg sådan set ligeglad med, derfor har jeg svaret at jeg er ligeglad.

Anmeld

11. juni 2011

rogerrasch

RQK skriver:

jeg syntes det er okay, mit kommende barn er da også helt klart mors prins eller prinsesse

Anmeld

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

er ligeglad for mig er min pige min prinsesse og det vil den næste også være. jeg er også selv altid blevet kaldt det. og er bedøvende ligeglad med hvad andre kalder mine børn.

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

Når jeg får børn er prins/prinsse bandlyst!!! Kan ikke fordrage det.

Anmeld

11. juni 2011

Saram

Selvfølgelig er det okay. Ihvertfald hos mig. Fíluca er da helt klart mors lille prinsesse !

Anmeld

11. juni 2011

Fenja09

Det synes jeg må være op til de enkelte at bestemme om de vil kalde deres barn prins/prinsesse - vi har ikke et barn endnu, men et på vej og tror ikke at vi nogensinde kommer til at bruge ovenstående som "kælenavn". Der er så mange andre kæle/kaldenavne jeg hellere vil bruge

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.