Kalder du/er det okay at kalde sit barn prins/prinsesse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Frøken J.

RQK skriver:

Lige fra en debat herinde

Synes det er fint Jeg kalder min pige i maven prinsesse, men jeg tror ikke jeg kommer til at kalde hende det, når hun kommer ud. Det bliver nok mere kælenavne så som skat, bettefisen osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

KamillaT

Dinna88 skriver:

Når jeg får børn er prins/prinsse bandlyst!!! Kan ikke fordrage det.

Fuldstændig enig! det giver mig grå hår! 

Anmeld

11. juni 2011

L.J.L

Er fuldstændig ligeglad. Min egen søn er en prinsebasse, og det har han altid været. Forstår ikke at det kan sætte folks pis i kog

Anmeld

11. juni 2011

mika.F

Åh, den er svær, det gør mig som sådan ikke noget at folk kalder deres børn den slags, alligevel hænger det mig langt ud af halsen når min kæreste kalder sin ti årige datter prinsesse...... Men hun ter sig også som en overforkælet prinsesse, for der kalder far hende jo.... Men nej, chancen for at jeg nogensinde kommer til at kalde vores stadig ufødte søn for prins er mere eller mindre ikke eksisterende....

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

KamillaT skriver:

Fuldstændig enig! det giver mig grå hår! 

Hæhæ. Vi er forrygende enige  Men som vi også kom frem til tidligere, så må folk sgu gøre hvad der passer dem. 

Anmeld

11. juni 2011

Vingummien

Dinna88 skriver:

Når jeg får børn er prins/prinsse bandlyst!!! Kan ikke fordrage det.

AMEN!!! Du min helt

Jeg kan heller ikke have det, og min ærlig mening er at det lyder vammelt

Men er jo hver sin smag, er nok også nogle der aldrig kunne finde på at kalde sine børn for skat.

Anmeld

11. juni 2011

JustAnotherName

Jeg er ligeglad med, hvad andre vælger at kalde deres barn/børn.
Vi har jo alle forskellig smag.

Mine piger bliver vist temmelig ofte kaldt for "skat" og "skattepige" 

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

AMEN!!! Du min helt

Jeg kan heller ikke have det, og min ærlig mening er at det lyder vammelt

Men er jo hver sin smag, er nok også nogle der aldrig kunne finde på at kalde sine børn for skat.

Haha, sikke en ære!!

I hvert fald synes jeg ikke det er sødt. Jeg forbinder ikke en prinsesse med noget sødt? Og heller ikke en pris. Det er jo bare en titel. Kalder heller ikke Maria for statsminister - HAHA! ej, undskyld...

Det er netop det - derfor er jeg fuldstændig ligeglad med hvad andre gør.  Mangfoldighed længe leve. 

Anmeld

11. juni 2011

Vingummien

Dinna88 skriver:

Haha, sikke en ære!!

I hvert fald synes jeg ikke det er sødt. Jeg forbinder ikke en prinsesse med noget sødt? Og heller ikke en pris. Det er jo bare en titel. Kalder heller ikke Maria for statsminister - HAHA! ej, undskyld...

Det er netop det - derfor er jeg fuldstændig ligeglad med hvad andre gør.  Mangfoldighed længe leve. 

Du også å sart :p har jeg da kaldt hende de sidste par gange jeg så hende

Anmeld

11. juni 2011

Stjernestoev

Kunne ikke være mere ligeglad!
Gud hvor er det ligegyldigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.