Kalder du/er det okay at kalde sit barn prins/prinsesse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

eElak

Det er folks egen sag - I couldnt care less.. 

Min baron er bare IKKE en prins, men en baron! ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

132319

Nej!! Jeg hader det!! Hvis folk kalder Kamille prinessse, bliver de pænt rettet, jeg kan SLET ikke have det! Hvad andre gør med deres børn er jeg ligeglad med men jeg synes det er SÅ corney!

Anmeld

13. juni 2011

Nadia&Daniel

Jeg/vi har en lille prinsesse  men hun er også mor og far's skat, putte, basse og en masse andre ting  men det vigtigste af alt: hun er min/vores datter.. Og selvfølgelig er det op til enhver mor (og far), og kalde sin datter/søn for lige hvad hun vil

Anmeld

13. juni 2011

132319

I.E.K. skriver:

Er totalt ligeglad hvad andre gør, men kunne ikke selv finde på det. Syntes primært det er piger der bliver refereret til små små prinsesser. Ærgelig titel at skulle leve op til. Kransekagefigurer, der kan læne sig tilbage og overlade arbejdet til de andre og det vigtigste er at tage sig godt ud og hvad tøj man har valgt. Ikke nogle værdier jeg sætter højt.

Åhh hvor skriver du lige præcis mine tanker

Anmeld

13. juni 2011

Dictes mor

Det er op til folk selv, hvad de kalder deres børn, det rager mig egentlig en høstblomst - på den pæneste måde naturligvis

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Altså lige nu kalder vi ham lilleprinsen eller bare baby, men det er fordi vi ikke er blevet helt enige om et egentlig navn Men det ville være mærkeligt at kalde ham det, når han ér født, så der bliver det nok skat eller lign. Men hvad andre kalder deres børn er jeg ligeglad med

Anmeld

13. juni 2011

Anne85

Har aldrig kaldt min søn på snart 4 for prins - nok nærmere "banditten" (med et glimt i øjet ) eller lignende  men kan da godt finde på at omtale min datter på 11 mdr som "prinsessen"

Anmeld

13. juni 2011

Sof

Når jeg omtaler hende på FB osv. så kan jeg sagtens kalde hende for prinsesse. Jeg fortæller hende også at hun er mors prinsesse, men jeg bruger det ikke som kælenavn, der har hun så mange andre 

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

RQK skriver:

Lige fra en debat herinde

Min far kalder mig stadig for sin prinsesse, og jeg elsker det. Han får mig til at føle som om at det at være "sin prinsesse" er det vigtigste man kan være. Bliver helt glad og varm når han gør det, og syntes det er så kærligt. Mine forældre har aldrig gjort mig til en lyserød ting, og jeg har heller ikke rigtig gået i kjoler eller med makeup, men det at være min fars prinsesse, det betød bare jeg jeg var det absolut vigtigste i hans verden  Han er den eneste der nogensinde har kaldt mig prinsesse, og derfor er det heller ikke sådan over-brugt i min familie.

Så hvis jeg får en pige, og hun er en prinsesse i stedet for en bølle eller trunte, så er hun det  

Men farver godt nok ikke hendes værelse helt lyserødt med prinsesser over det hele 

Anmeld

15. juni 2011

Ciss

Det er vel ikke værre end alt mulig andet folk kalder sine små søde, men jeg kunne ikke finde på at bruge det selv. Har stemt at det er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.