Kalder du/er det okay at kalde sit barn prins/prinsesse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

Du også å sart :p har jeg da kaldt hende de sidste par gange jeg så hende

Hun udviser autoritet, det må være derfor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Vingummien

Dinna88 skriver:

Hun udviser autoritet, det må være derfor!

Helt sikkert

Anmeld

11. juni 2011

KamillaT

Dinna88 skriver:

Hæhæ. Vi er forrygende enige  Men som vi også kom frem til tidligere, så må folk sgu gøre hvad der passer dem. 

ja, bare vi slipper!

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

KamillaT skriver:

ja, bare vi slipper!

helt sikkert!

Anmeld

11. juni 2011

SHERO

Er ligeglad hvad andre gør, men her hjemme hedder han Skat, prut eller Elias... Aldrig prins... falder mig ikke naturligt, tror måske prinsesse ville hvis jeg havde en lille pige....

Hmmm, prut falder mig åbenbart mere naturligt

Anmeld

11. juni 2011

Laura.

Jeg kan ikke se hvad der er galt i det.. helt ærligt..  Jeg læste godt i en anden tråd at én ligefrem syntes det var kvalmende, og andre hadede det.. men vi er jo så forskellige og man bestemmer heldigvis selv om man vil det eller ej..

Anmeld

11. juni 2011

Camillee

Jeg er enlig ret ligeglad.

Jeg kalder ikke selv Minimanden for prins.

men kan ærligt heller ikke se hvad der er galt i at kalde sit barn prinesse eller prins?

Anmeld

11. juni 2011

twinny

Jeg bryder mig egentlig ikk om det... Men det kommer også lidt an på hvordan barnet er... Kan simpelhen ikk snuppe det, hvis det er sådan forkælet møgunge, som bare skal have sin vijle...  Sådan har vi desværre i familien...

Anmeld

11. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg kunne aldrig finde på at kalde min søn for en Prins.

Bryder mig ikke om udtrykket, men hvad andre gør rør mig ikke, det er jo forskelligt hvordan man har det med det. Der skal da være plads til alle.

Vi kalder vores søn for Blop stadig, vi har dog fundet ham et rigtig navn, men det ikke rigtig til at vænne sig til at bruge endnu, da vi har kaldt ham blop fra vi fandt ud af jeg var gravid.

Anmeld

11. juni 2011

Mum33

Er totalt ligeglad hvad andre gør, men kunne ikke selv finde på det. Syntes primært det er piger der bliver refereret til små små prinsesser. Ærgelig titel at skulle leve op til. Kransekagefigurer, der kan læne sig tilbage og overlade arbejdet til de andre og det vigtigste er at tage sig godt ud og hvad tøj man har valgt. Ikke nogle værdier jeg sætter højt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.