På toilettet efter syning ? Hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

serinasmor

Saram skriver:

husk/frøskaller, hvad i alverden er det og hvordan fungere det?

det er noget der hjælper med at gøre afføringen blød ... man opløser det i vand og drikker det ... eller spiser det oven på yogurt ..  det er helt naturligt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

JacobsMoar

Saram skriver:

Åh det vidste jeg ikke. Jep jeg ammer nemlig. Hm, gad vide om der ikke findes noget som ikke går i mælken ?

Hm nok et dumt spørgsmål da du skriver at du tudede og røstede, men var det fordi det gjorde det ondt?
Jaa tror virkelig det kræver man giver sig selv rigtig god tid.. Men tænker lidt om man godt kan lade være med qat presse når det er? Dengang jeg fik klyx inden jeg fødte kunne jeg ikke lade være med at presse.. Ved ikke om det er fordi presseveerne så småt var gået igang.

Men mange tak for dit svar.

Det gjorde ikke ondt !! Jeg var monster bange, det var ubehageligt, men gjorde ikke ondt..

Alt hvad du indtager går desværre i mælken.. Så jeg ville helst spise svesker

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Saram skriver:

Det der magnesia, det er piller, ikke? Og er det bedre end sådan noget flydende afføringsmiddel?

Udover det, så mange tak for dit svar, det med bindet/håndklædet eller hvad det kan være den skal jeg helt klart bruge.

Jo, og det er i håndkøb...og du skal huske at drikke rigtig meget når du tager dem, ellers virker de omvendt... men ellers så vil det blive lind afføring og nemt at komem af med.

Anmeld

9. juni 2011

1000Ben

Saram skriver:

Isnet, hvad vil det sige?

Tror det ender med at jeg får kæresten til at smutte på toiletet og købe en omgang afføringsmiddel, tror det gør det hele meget lettere. Burde nok som du skriver få lægen til at undersøge mig, men tror hvis det er med afføringsmiddel så tvivler jeg på at det kan gå helt galt. Men lidt nervøs er jeg da.

Ihvertfald mange tak for dit svar !

Isnet er den lille flaske lægen bruger til fx at fjerne vorter på folk og før folk skal stikkes med en nål, så man ikke kan mærke noget ) Held og lykke med det i hvert fald, kan godt forstå at du er lidt nervøs og tillykke med den lille )

Anmeld

9. juni 2011

Holbæktrunten

Nu har jeg ikke født endnu, men har da gjort mig tanker om det første "store" toiletbesøg.

Min plan er, at tage en enkelt Magnesia (håndkøb, apoteket), dagen efter, og så fortsætte med det 1 gang dagligt indtil jeg er helet op.

Efter min mening klart at foretrække fremfor klyx når man ER forstoppet. Med klyx kan det lige pludselig gå meget stærkt, og man kan have svært ved at bevare kontrollen. Magnesia gør afføringen blød, og man kan stadig styre det. Og der sker ikke noget ved at tage magnesia, selvom man ammer...

Anmeld

9. juni 2011

morethanperfect

Saram skriver:

Hehe.. Det sjovt for inden jeg fødte, havde jeg en eller anden total naiv indstilling om at så snart hun var kommet ud, så ville der bare ikke være nogen som helst smerter eller problemer.. OMG' jeg tog fejl..

Det troede jeg også ..

Jeg lever nærmest stadig i et smertehelvede

Anmeld

9. juni 2011

Anja&jesper

Saram skriver:

Hej piger.

Ved godt det ikke lige er det fedeste emne men har godt nok brug for råd.

Det er nu en uge siden jeg fødte min lille datter og har ikke kunnet komme på toilettet siden. Kan mærke der snart skal noget ud, er begyndt at have ret ondt i maven osv. men tanken om at skulle "presse" down there er bare forfærdelig.

Er der nogen af jer der har haft det på samme måde som kan fortælle om hvad i gjorde osv og om det gjorde meget ondt ?

Hejsa

Jeg er selv blevet klippet/syet da jeg fødte min søn, jeg havde samme problem da jeg havde meget ondt og jeg ville virkelig ikke presse eller noget når jeg skulle på wc. jeg tog noget lactolose da jeg ikke bryder mig om at få sprøjtet noget op og man så skal sidde og holde sig så længe man kan.

Det kommer jo an på hvad man er til begge dele er super gode..

Held og lykke

Anmeld

10. juni 2011

Saram

morethanperfect skriver:

Det troede jeg også ..

Jeg lever nærmest stadig i et smertehelvede

Stadig ?

Ej hvordan det da smukke?

Anmeld

10. juni 2011

morethanperfect

Saram skriver:

Stadig ?

Ej hvordan det da smukke?

Puha det ved jeg ik rigtig .. Mit bækken er heelt kvæstet efter jeg har født

Anmeld

10. juni 2011

MorEllen

Saram skriver:

Hej piger.

Ved godt det ikke lige er det fedeste emne men har godt nok brug for råd.

Det er nu en uge siden jeg fødte min lille datter og har ikke kunnet komme på toilettet siden. Kan mærke der snart skal noget ud, er begyndt at have ret ondt i maven osv. men tanken om at skulle "presse" down there er bare forfærdelig.

Er der nogen af jer der har haft det på samme måde som kan fortælle om hvad i gjorde osv og om det gjorde meget ondt ?

Nu har jeg ikke lest alle svarene (det er jo ret mange ) Men jeg vil lige give et råd som jeg fik. Jeg havde en ret stor bristning, som krevde et ret stort broderi der nede.. På sygehuset sagde de at jeg skulle presse med to-tre fingre mod mellemkødet når jeg skulle stort på toilettet.. Det fungerte godt, og jeg følte slettes ikke at jeg "gik op i sømmerne"  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.