På toilettet efter syning ? Hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.754 visninger
53 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Saram

Hej piger.

Ved godt det ikke lige er det fedeste emne men har godt nok brug for råd.

Det er nu en uge siden jeg fødte min lille datter og har ikke kunnet komme på toilettet siden. Kan mærke der snart skal noget ud, er begyndt at have ret ondt i maven osv. men tanken om at skulle "presse" down there er bare forfærdelig.

Er der nogen af jer der har haft det på samme måde som kan fortælle om hvad i gjorde osv og om det gjorde meget ondt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

LC

Gå på apoteket og køb en omgang klyx, det er afføringsmiddel... og det virker efter 5 min...

og det hjælper, brugte det selv 5 dage efter fødslen, fordi jeg havde det lige som dig...

Anmeld

9. juni 2011

Bshizzle

Jeg blev osse syet lidt da jeg fødte min dreng..
Og tanken om at komme på wc og lave "beeeeep" .. var skræmmende!!!
Så jeg holdte mig så længe jeg kunne.. men det skal man bare slet ikke..

Jeg spiste en del mad som ikke gjorde jeg fik hård mave.. men yougurt.. supper mm de første mange dage efter fødslen.

Men jeg kan HELT klart anbefale at ha en kop med vand eller klud..
Bare hold den, så vandet kan løbe ned og køle der hvor det brænder/svier..  

Anmeld

9. juni 2011

Bshizzle

LC skriver:

Gå på apoteket og køb en omgang klyx, det er afføringsmiddel... og det virker efter 5 min...

og det hjælper, brugte det selv 5 dage efter fødslen, fordi jeg havde det lige som dig...

Oh.. Ja.. det købte jeg osse.
Og det kan osse anbefales.  

Anmeld

9. juni 2011

Saram

LC skriver:

Det sagde min mor også til mig, så tror jeg bliver nød til at gøre det på den måde.. Kunne forestille mig at det er den bedste måde at gøre det på da det må gøre mindst ondt frem for at skulle sidde og virkelig presse til.. Har vist fået hård mave.

Men mange tak for rådet!

Anmeld

9. juni 2011

Saram

Bshizzle skriver:

Jeg blev osse syet lidt da jeg fødte min dreng..
Og tanken om at komme på wc og lave "beeeeep" .. var skræmmende!!!
Så jeg holdte mig så længe jeg kunne.. men det skal man bare slet ikke..

Jeg spiste en del mad som ikke gjorde jeg fik hård mave.. men yougurt.. supper mm de første mange dage efter fødslen.

Men jeg kan HELT klart anbefale at ha en kop med vand eller klud..
Bare hold den, så vandet kan løbe ned og køle der hvor det brænder/svier..  

Har tænk mig at få fat i noget afførende og så den med en kold klud lyder som en god ide imens.

Tak for rådet.

Anmeld

9. juni 2011

Saram

LC skriver:

Btw, kan man godt bare købe det i håndkøb?

Anmeld

9. juni 2011

Mira0911

Saram skriver:

Hej piger.

Ved godt det ikke lige er det fedeste emne men har godt nok brug for råd.

Det er nu en uge siden jeg fødte min lille datter og har ikke kunnet komme på toilettet siden. Kan mærke der snart skal noget ud, er begyndt at have ret ondt i maven osv. men tanken om at skulle "presse" down there er bare forfærdelig.

Er der nogen af jer der har haft det på samme måde som kan fortælle om hvad i gjorde osv og om det gjorde meget ondt ?

Havde det lige præcis på samme måde selv... Jeg turde ikke komme af med noget, bare så bange... 

Det du kan gøre at tage et bind og dække det til ved indgangen/fødselsudgangen for at skåne det, mens du kommer af med aff. 

Anmeld

9. juni 2011

mth1987

puha jeg syntes også det var et marridt... oven i det fik jeg også hæmorider... men jeg brugte også afføringsmiddel og så havde jeg fået en flaske fra hospitalet, da jeg var syet så meget at det bare ikke var sjovt at sku hverken den ene eller det andet, så den fyldte jeg med vand og skyllede mig efter toilet besøg og bagefter en tur i bruseren, her gang. så det tog ikk li 2 min at gå på wc

Anmeld

9. juni 2011

Mor Christa

uhh, det er ganske normalt at ahve det sådan. Ååååårh.. jeg havde dte sådan SÅ længe..med fare for at lyde lidt ulækker, så imens det "står på", så bare giv dig rigtig god tid. første gang sad jeg på toilettet i 35 minutter, fordi jeg ikke pressede overhovedet. Det kom ud af sig selv.. Sådan var det de første par gange.. Det bliver dejligt, når du ikke frygter det længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.