På toilettet efter syning ? Hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Mor Christa

Nicolinesmor170510 skriver:

Kunne ikke lade være med at smågrine da jeg læste dit svar.. Jeg sad der også bare i vildt lang tid.. Jeg rørte mig ikke ud af flækken mens jeg sad der.. Den mindste bevægelse, så panikkede jeg.. Var mussestille

Ts. Jeg tror også du må have fat i nogen afføringsmiddel, og så må du sætte dig på wc og blive der indtil du føler du er kommet af med det du skulle.. Om det så tager en time.. For jeg mener at have hørt, at du også kan få hæmorider, hvis dit afføring er for hårdt, og du så presser for meget, især efter en fødsel. Og det gør knap så ondt, hvis du bare lavder "det komme af sig selv".

Held og lykke med dit wcprojekt.. - det er noget af en udfordring, jeg ved det!!

haha Jamen man sidder der bare og kigger ;D .. Turde sgu ikke andet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

1000Ben

Saram skriver:

Hej piger.

Ved godt det ikke lige er det fedeste emne men har godt nok brug for råd.

Det er nu en uge siden jeg fødte min lille datter og har ikke kunnet komme på toilettet siden. Kan mærke der snart skal noget ud, er begyndt at have ret ondt i maven osv. men tanken om at skulle "presse" down there er bare forfærdelig.

Er der nogen af jer der har haft det på samme måde som kan fortælle om hvad i gjorde osv og om det gjorde meget ondt ?

Åh jeg ved lige hvordan du har det!!! Der er ingen tvivl om, at jo længere du venter, des værre bliver det - jeg ved at min mor i sin tid fik hjælp på hospitalet til at blive "isnet" inden hun gik på toilettet. Måske skulle du ringe til din læge som så måske lige kunne se på hvor stor chancen er for at du springer igen... Du kan evt. også få udskrevet noget afføringsmedicin så det hele kommer ud som vand, så springer du i hvert fald ikke - du skal bare være MEGET tæt på et wc når du tager det, for har hørt at det kan gå hurtigt... Du skal jo også passe på dig selv, så du ikke skal ind og sys igen ) Håber du finder en løsning. 

Knus

Stefanie 

Anmeld

9. juni 2011

Bare mig..

MissChrista skriver:

haha Jamen man sidder der bare og kigger ;D .. Turde sgu ikke andet!

Haha.. Jeg griner over hele femøren

Husker det alt for godt.. På sygehuset var der bare intet spændende på toilettet, så jeg sad også bare og kiggede rundt omkring, og snakkede med kæresten gennem døren.. Han sad lige på den anden side, og synes bare det var herre sjovt, at jeg ikke kunne komme af med noget.. Nøjh, hvor fik han bare skæld ud, når han fik mig til at grine Avavavav

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Saram skriver:

Hej piger.

Det er nu en uge siden jeg fødte min lille datter og har ikke kunnet komme på toilettet siden. Kan mærke der snart skal noget ud, er begyndt at have ret ondt i maven osv. men tanken om at skulle "presse" down there er bare forfærdelig.

Er der nogen af jer der har haft det på samme måde som kan fortælle om hvad i gjorde osv og om det gjorde meget ondt ?

Hvis ikke du allerede tager det, så får fat i nogle magnesia så din afføring bliver blød i det...og så fik jeg det råd da jeg var syet, at presse et håndklæde eller hygiejnebind ind på såret og området der, ligesom for at holde mod, så ikke det niver for meget.

Men det er kun første gang der er slem, fordi man er så bange...det skal nok gå...

Knus..

Anmeld

9. juni 2011

Saram

Nicolinesmor170510 skriver:

Kunne ikke lade være med at smågrine da jeg læste dit svar.. Jeg sad der også bare i vildt lang tid.. Jeg rørte mig ikke ud af flækken mens jeg sad der.. Den mindste bevægelse, så panikkede jeg.. Var mussestille

Ts. Jeg tror også du må have fat i nogen afføringsmiddel, og så må du sætte dig på wc og blive der indtil du føler du er kommet af med det du skulle.. Om det så tager en time.. For jeg mener at have hørt, at du også kan få hæmorider, hvis dit afføring er for hårdt, og du så presser for meget, især efter en fødsel. Og det gør knap så ondt, hvis du bare lavder "det komme af sig selv".

Held og lykke med dit wcprojekt.. - det er noget af en udfordring, jeg ved det!!

Jaa tror også det er det jeg må gøre.
Jou tak, held har jeg helst klart brug for, ej er godt nok nervøs. Men nu sender jeg snart kæresten på apoteket og for at det virker uden at gøre ondt.

Anmeld

9. juni 2011

Saram

Eva. skriver:

Hvis ikke du allerede tager det, så får fat i nogle magnesia så din afføring bliver blød i det...og så fik jeg det råd da jeg var syet, at presse et håndklæde eller hygiejnebind ind på såret og området der, ligesom for at holde mod, så ikke det niver for meget.

Men det er kun første gang der er slem, fordi man er så bange...det skal nok gå...

Knus..

Det der magnesia, det er piller, ikke? Og er det bedre end sådan noget flydende afføringsmiddel?

Udover det, så mange tak for dit svar, det med bindet/håndklædet eller hvad det kan være den skal jeg helt klart bruge.

Anmeld

9. juni 2011

serinasmor

det hjælper også med husk (frøskaller der blandt andet kan købes i matas) ... fik rådet at bruge et bind til at støtte mellemkødet imens det stod på ...

kan godt huske det var mega skræmmende

men der sker ikke noget ved det

Anmeld

9. juni 2011

lukasmor

Saram skriver:

Hej piger.

Havde det nøjagtig på samme måde og sagde til min kæreste at jeg hellere ville have forstoppelse end at skulle på toilettet men jeg lover dig at det ingenting er!! Det er bedre at komme på toilettet nu end at holde dig for så kan det komme til at gøre ondt! Tanken er meget værre end selve "handlingen"

Anmeld

9. juni 2011

Saram

Stefanie8 skriver:

Åh jeg ved lige hvordan du har det!!! Der er ingen tvivl om, at jo længere du venter, des værre bliver det - jeg ved at min mor i sin tid fik hjælp på hospitalet til at blive "isnet" inden hun gik på toilettet. Måske skulle du ringe til din læge som så måske lige kunne se på hvor stor chancen er for at du springer igen... Du kan evt. også få udskrevet noget afføringsmedicin så det hele kommer ud som vand, så springer du i hvert fald ikke - du skal bare være MEGET tæt på et wc når du tager det, for har hørt at det kan gå hurtigt... Du skal jo også passe på dig selv, så du ikke skal ind og sys igen ) Håber du finder en løsning. 

Knus

Stefanie 

Isnet, hvad vil det sige?

Tror det ender med at jeg får kæresten til at smutte på toiletet og købe en omgang afføringsmiddel, tror det gør det hele meget lettere. Burde nok som du skriver få lægen til at undersøge mig, men tror hvis det er med afføringsmiddel så tvivler jeg på at det kan gå helt galt. Men lidt nervøs er jeg da.

Ihvertfald mange tak for dit svar !

Anmeld

9. juni 2011

Saram

Lukasmor skriver:

Havde det nøjagtig på samme måde og sagde til min kæreste at jeg hellere ville have forstoppelse end at skulle på toilettet men jeg lover dig at det ingenting er!! Det er bedre at komme på toilettet nu end at holde dig for så kan det komme til at gøre ondt! Tanken er meget værre end selve "handlingen"

Jaa det kunne jeg godt forestille mig. Virker bare helt vildt ubehageligt at skulle på toilettet, men nu har jeg besluttet mig for at sende kæresten ned efter noget afføringsmiddel og så tage mig goood tid derude når det er.

Ihvertfald tak for dit svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.