Alle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

Tikki

Her står den på barsel-har 4 uger igen til termin og Iza har ikke fået institutionsplads endnu, så vi hygger, leger, sover, spiser, skider..ha ha..ej okay Derudover prøver jeg at få skrevet min sidste eksamensopgave (inden mit speciale) og den skal være færdig inden jul/inden min termin, for VIL bare have den ud af verden inden barn nummer 2 melder sin ankomst. Der er deadline d. 6. januar godt nok, men tør ikke satse på at gå over tid ....ja, og så julegaverne...dem prøver jeg at få styr på inden jeg bliver for flodhest-agtig.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Kaufie

Ingen syge eller barsel her....

Men en masse arbejde, der dræner min energi for tiden. For ikke at snakke om et engagement i firmajulefrokosten, som halvdelen af slænget har syltet på forhånd

Har ikke købt noget som helst til jul endnu - har lige mine forældres fødselsdage her i weekenden, så kan vi begynde at snakke jul.

Skal have William vaccineret i morgen - så..... forventer et par hjemmedage i næste uge...

Anmeld

26. november 2008

Monica

I weekenden var vi til 30 års fødselsdage, hvor man skulle komme "som en kendt" det var rigtig sjovt. (vi var Fred og Wilma Flintstone)

Mandag var jeg syg - havde fået mega hold i ryggen/armen, men nu er det meget bedre.

Ellers står den på arbejde...
Er i gang med julegaverne, men mangler liiiige de sidste (over halvdelen, suk..)

Ellers glæder jeg mig til jul... Tror at det bliver sjovt at se Gustav...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.