Alle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

Mikkelmusen

Mebach skriver:

(PS: tricket med at hjemmet dufter af Ajax, kan løses ved at man lader "vasken stå lidt i blød" i Ajax, en time eller 2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Anja

Mebach skriver:

ANJA???
Hvor dælan får du al den energi fra?
Hvis JEG havde en nyfødt, ville værelserne flyde, og julegaverne ville være en by i Rusland.

Eh...sådan er det jo egentlig alligevel her, selvom jeg ikke har en nyfødt!

Aner ikke, hvor energien kommer fra, men jeg er sjældent træt eller udkørt. Jeg burde måske være træt for Esther får mad ca kl 22 og vågner så til spisning igen kl 2, kl 4 og kl 6, hvor vi så står op. Drengene står op kl 7 eller derefter, så det føles som en stille og rolig morgen med Esther inden det går løs med havregrød osv. Er lidt spændt på, om jeg rammer en mur af træthed på et tidspunkt. Har godt tænkt, at det måske "bare" er fordi jeg er den eneste til at klare tingene herhjemme at jeg holder energien oppe ??

Gad dog godt, at manden var lidt mere synlig i forhold til børnene, men ellers synes jeg det kører på skinner ! Huset formår jeg sgu at holde rimeligt rent, i al fald så man kan være bekendt at byde uventedegæster inden for .

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

linemus skriver:

Tjek, tjek, tjek... jeps, det er lige sådan det er her. Kan tjekke af ved dem allesammen.

Nemlig!!!
Det samme her.
Bortset fra det med ungerne, og vasketøjet.
Og det med at hjemmet skinner.

Men her dufter af Ajax.
Hmm...det minder mig om vi skal have købt noget mere.

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Anja skriver:

Aner ikke, hvor energien kommer fra, men jeg er sjældent træt eller udkørt. Jeg burde måske være træt for Esther får mad ca kl 22 og vågner så til spisning igen kl 2, kl 4 og kl 6, hvor vi så står op. Drengene står op kl 7 eller derefter, så det føles som en stille og rolig morgen med Esther inden det går løs med havregrød osv. Er lidt spændt på, om jeg rammer en mur af træthed på et tidspunkt. Har godt tænkt, at det måske "bare" er fordi jeg er den eneste til at klare tingene herhjemme at jeg holder energien oppe ??

Gad dog godt, at manden var lidt mere synlig i forhold til børnene, men ellers synes jeg det kører på skinner ! Huset formår jeg sgu at holde rimeligt rent, i al fald så man kan være bekendt at byde uventedegæster inden for .

Hmm...
Tror der er noget om det.
ALtså det med at når man VED at man er den eneste til liiige at klare tingene, så får man extra energi.
Sådan var det også da Lars rejste meget, og ofte var væk i flere dage.
-Da VIDSTE jeg at de næste dage ville jeg være alene om det hele, og så kørte det bare.
Men NU...

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Mikkelmusen skriver:

Anmeld

26. november 2008

Astrid P

Jeg er her... Jeg sidder på semi for tiden og prøver at få læst til den her skide Bachelor-opgave jeg skal til at skrive. Det går ikke så godt når jeg er derhjemme, så vi jeg nemlig hellere sove og se TV.

Derfor er jeg nu også begyndt at køre herind når jeg ikke har undervisning, for i det mindste at have 6 timer i streg hvor jeg ikke kan gøre andet end at læse. Desværre er der trådløst internet, så jeg ender altså rimelig tit med at sidder og nørde baby.dk i stedet for at læse. Gad vide om jeg nogensinde får skrevet den der opgave?

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Jeg er her... Jeg sidder på semi for tiden og prøver at få læst til den her skide Bachelor-opgave jeg skal til at skrive. Det går ikke så godt når jeg er derhjemme, så vi jeg nemlig hellere sove og se TV.

Derfor er jeg nu også begyndt at køre herind når jeg ikke har undervisning, for i det mindste at have 6 timer i streg hvor jeg ikke kan gøre andet end at læse. Desværre er der trådløst internet, så jeg ender altså rimelig tit med at sidder og nørde baby.dk i stedet for at læse. Gad vide om jeg nogensinde får skrevet den der opgave?

OG Fb!!!

Men det er en go ide ikke at være hjemme.

Anmeld

26. november 2008

linemus

Astrid P skriver:

Ja... det er et farligt sted, det der internet

Anmeld

26. november 2008

Astrid P

Mebach skriver:

OG Fb!!!

Men det er en go ide ikke at være hjemme.

Yes, og FB... Din sniger-spion!

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Yes, og FB... Din sniger-spion!

Spasser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.