Alle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

Marco2

Tja. lidt af hvert.

I fredags var jeg til julefrokost. Det var nu en lidt tam fornøjelse og da Thomas kom hjem fra Kbh...igen....kom han forbi og hentede mig.

Lørdag var vi i Bilka og det er jo en hel udflugt i sig selv.

Søndag var vi inviteret til brunch hos Thomas bror, og så var vi ude at gå en god tur i det gode vejr.

Mandag var jeg igen alene hjemme, og det var naboen også, så jeg lavede gulerodssuppe med ristet kalkunbacon til os alle 5.

Igår begik jeg mig endelig ned i byen.... efter støvler til Emily. Men havde på forhånd fundet præcist de støvler hun skulle ha, og havde ringet ned i butikken for at tjekke at de havde dem i den rigtige størrelse og fået dem lagt til side Så nu er støvlerne endelig i hus.

Det blev dem her:

Og emily har jo stadig skoldkopper og hun er stadig en terrorist om nattan, hvor hun vågner og græder og IKKE vil noget som helst. Den farce står så på i ca. 1 time stort set hver nat.

Tja, her er der ikke tjek ved noget som helst. Huset ligner lort som altid. Men orker ikke noget efter arbejde, hente i vugger, lave mad og putte. Så er der altså udsolgt på min energikonto.

Julegaver??? INGEN i hus endnu. Men Emilys pakkekalender er så småt færdigt, og Thomas skal ha' et par ski, så sålænge det er fastlagt er det jo bare lige at komme ned og købe dem.

Men har ikke besluttet hvad Emily skal ha' endnu. Eller min mor....
Og det er de tre gaver jeg skal købe... Ai, så skal jeg lige ha' købt et par småting til naboens unger og til vores venners unger, som vi har tradition for at nyde en juleøl sammen med juleaftens dag inden "det hele" bryder løs.

Og hvad weekende bringer.... kan ikke huske om der er noget fredag, men lørdag skal Thomas til julefrokost så der er myssen og jeg alene hjemme. Søndag.. ja babysvømning as always, og så mon ikke der bliver presset et familiearrangement ind der....as always...

AG - som må tilbage til arbejdet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Astrid P

Hvor er de støvler fine, AG... Hvad er det for nogle?

Anmeld

26. november 2008

Astrid P

Og forresten, jeg er halvvejs med julegaverne og skal i weekenden pynte op til jul for første gang i mit voksne liv i eget hjem!

Jeg er ellers ikke sådan en julepynte-fan, men min veninde siger at det grænser til mishandling af Smilla hvis jeg ikke pynter op og lærer hende om julenisser og engle... Så det må jeg sgu hellere gøre!

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Hvor er de støvler fine, AG... Hvad er det for nogle?

Mega nice.
Det ligner nogle Angulusser?

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Og forresten, jeg er halvvejs med julegaverne og skal i weekenden pynte op til jul for første gang i mit voksne liv i eget hjem!

Jeg er ellers ikke sådan en julepynte-fan, men min veninde siger at det grænser til mishandling af Smilla hvis jeg ikke pynter op og lærer hende om julenisser og engle... Så det må jeg sgu hellere gøre!

Ja, nu må du sgu lige komme frem i skoene, DAME!
Når man har station wagon holdende udenfor, og MAND og barn, ER der vel dømt IRL family???

Anmeld

26. november 2008

Astrid P

Ja, nu må du sgu lige komme frem i skoene, DAME!
Når man har station wagon holdende udenfor, og MAND og barn, ER der vel dømt IRL family???

Ja, det er jo nemlig det... Så jeg har købt lyskæder til vinduerne og noget rigtig fint julepynt! Lidt men godt

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Astrid P skriver:

Ja, det er jo nemlig det... Så jeg har købt lyskæder til vinduerne og noget rigtig fint julepynt! Lidt men godt

www.bt.dk/article/20071212/nyheder/71211051/

HAHHAHHAH, så ser man lige DETTE syn for sig!!!

Anmeld

26. november 2008

Marco2

Mebach skriver:

Mega nice.
Det ligner nogle Angulusser?

Jepsi. Det er angulusser. Købt nede i Evig glad nede i Graven..(det var en opl. til Astrid)

De er rigtig lækre med uld indeni, og så købt jeg en uldsål så hun har varem fusser.

AG - som åbenbart ikke har så travlt at hun kigger forbi igen og igen.

Det er sgu godt vi har dig McB til at ryste op i folk.

Anmeld

26. november 2008

Plysbjørnen

Her går det stille og roligt... Benjamin er og bliver en terrorist... I går blev den 24:00 før han gik kold og dagen før 01:00... Så jeg har absolut ingen energi, hvilket også sætter sit præg på hjemmet...

Vasken bliver som regel sat over, men når så absolut heller ikke længere, før det er blevet vasket en 3-4 gange (så er det da rent)...

Laura har jeg hjemme fra DP for hun er snottet og hoster igen igen...

Julegaver er en by i Rusland, det længste jeg er nået er at få bestilt 2 julegaver ved fotografen...

Anmeld

26. november 2008

bette

her går det af hmm.. opkast og l..... til

jeg har været syg hele ugen pga min dumme ryg...

og nu er manden kommet hjem fra øvelse i morges kl 6 han havde kastet op derude..
og nu har vi begge omgangs syge..
og mikkel har falsk strubehoste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.