Tja. lidt af hvert.
I fredags var jeg til julefrokost. Det var nu en lidt tam fornøjelse og da Thomas kom hjem fra Kbh...igen....kom han forbi og hentede mig.
Lørdag var vi i Bilka og det er jo en hel udflugt i sig selv.
Søndag var vi inviteret til brunch hos Thomas bror, og så var vi ude at gå en god tur i det gode vejr.
Mandag var jeg igen alene hjemme, og det var naboen også, så jeg lavede gulerodssuppe med ristet kalkunbacon til os alle 5.
Igår begik jeg mig endelig ned i byen.... efter støvler til Emily. Men havde på forhånd fundet præcist de støvler hun skulle ha, og havde ringet ned i butikken for at tjekke at de havde dem i den rigtige størrelse og fået dem lagt til side

Så nu er støvlerne endelig i hus.
Det blev dem her:

Og emily har jo stadig skoldkopper og hun er stadig en terrorist om nattan, hvor hun vågner og græder og IKKE vil noget som helst. Den farce står så på i ca. 1 time stort set hver nat.
Tja, her er der ikke
tjek ved noget som helst. Huset ligner lort som altid. Men orker ikke noget efter arbejde, hente i vugger, lave mad og putte. Så er der altså udsolgt på min energikonto.
Julegaver??? INGEN i hus endnu. Men Emilys pakkekalender er så småt færdigt, og Thomas skal ha' et par ski, så sålænge det er fastlagt er det jo bare lige at komme ned og købe dem.
Men har ikke besluttet hvad Emily skal ha' endnu. Eller min mor....
Og det er de tre gaver jeg skal købe... Ai, så skal jeg lige ha' købt et par småting til naboens unger og til vores venners unger, som vi har tradition for at nyde en juleøl sammen med juleaftens dag inden "det hele" bryder løs.
Og hvad weekende bringer.... kan ikke huske om der er noget fredag, men lørdag skal Thomas til julefrokost så der er myssen og jeg alene hjemme. Søndag.. ja babysvømning as always, og så mon ikke der bliver presset et familiearrangement ind der....as always...
AG - som må tilbage til arbejdet.