Alle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. november 2008

Rasmine

Hvad går I og laver?
Her sker godt nok ikke meget!

Jeg selv har været syg, og lige nu sidder jeg med en praktikopgave, hvor jeg er kommet alt for sent igang.
(og så pga sygdom i sidste uge, er jeg endnu mere forsinket)

Jeg er blevet tilbudt vikararbejde på praktikstedet, hvilket er fedt, bortset fra jeg er noget stresset over hvor meget der skal være styr på, når jeg har døgn/halvdøgnsvagter. (barnepige mv)

Mht. julen... GRR!!!
Er slet ikke kommet igang med gaverne, I knew it!
Det ender altid med jeg render rundt de sidste dage op til jul, og bruger min i forvejen sparsomme tid på at stå i kø.

Fortæl, fortæl....
Hvad sker der i Jeres liv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Loggidut

jeg har også været syg...og i dag begynder jeg at virke...bare lidt! jeg får støvsuget og tørret støv af, ja jeg begynder at virke, bare en smule!

julegaver...hmm, dem har vi heller ikke fået styr på endnu!

ikke en eneste er der købt...

så jeg må nok sige, jeg ikke laver en skid!

Anmeld

26. november 2008

linemus

Jamen jeg prøver på at skrive opgave, og så kigger jeg herind en gang imellem, når jeg går kold... Det er sådan set det, der sker her.

Er heller ikke i gang med julegaver endnu... Kan slet slet ikke overskue, at det også bliver jul i år. Kan vi ikke gemme den til næste år?

- Line

Anmeld

26. november 2008

Anja

Her står den jo på barsel !

Men pt er Elias syg - snottet og let feber. Måske er det en reaktion på vaccinationen for en uge siden ? Nåh, men han er i al fald hjemme og bliver også hjemme i morgen, for der skal han til gymnastik med sin dp og der er ofte lidt køligt i gymnastiksalen, så der er ingen grund til, at han skal med.

I dag har jeg - udover at tage mig af de to små - fået ordnet drengenes værelser. Der er ryddet op, gjort rent, sorteret og smidt ud ! Det trængte.

Julegaverne er næsten i hus. Mangler kun Jonas, svigerfar og manden. Er helt blank mht manden, for vi har egentligt aftalt ikke at give gave til hinanden, men et eller andet skal han da overraskes med, synes jeg.

Ellers føler jeg mig meget som græsenke for tiden. Min mand arbejder vildt meget og er først hjemme når ungerne er lagt i seng 3-4 dage om ugen. Håber, det snart vender og hans ansatte bliver raske, så han ikke står med lukketjansen så ofte.

Anja, med et roligt øjeblik fordi Esther bobler i barnevognen og Elias leger med legetøjsmad

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

ANJA???
Hvor dælan får du al den energi fra?
Hvis JEG havde en nyfødt, ville værelserne flyde, og julegaverne ville være en by i Rusland.

Eh...sådan er det jo egentlig alligevel her, selvom jeg ikke har en nyfødt!

Anmeld

26. november 2008

Mikkelmusen

Jeg er gravid, hvilket lige pt er hårdt nok i sig selv

Så har jeg ondt i halsen, i røven og burde lave en hel masse, men dagen ender alligevel med at gå uden at jeg har hverken vasket op, vasket tøj eller noget som helst nyttigt. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg laver, men jeg ved hvad jeg burde lave... Det bliver bare ikke til noget.

Hold kæft hvor er jeg nedern....

Christina

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Mikkelmusen skriver:

Jeg er gravid, hvilket lige pt er hårdt nok i sig selv

Så har jeg ondt i halsen, i røven og burde lave en hel masse, men dagen ender alligevel med at gå uden at jeg har hverken vasket op, vasket tøj eller noget som helst nyttigt. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg laver, men jeg ved hvad jeg burde lave... Det bliver bare ikke til noget.

Hold kæft hvor er jeg nedern....

Christina

Ja, det er du sgu.
Kom nu igang!

Husk nu på at dette her er kårnflækker gruppen.
Hjemmet skinner, og dufter af Ajax.
Vasketøjet er strøget og lagt på plads (også viskestykkerne er strøget)
Og børnene er pæne og rene, og spilder aldrig.
Og de opfører sig mega eksemplarisk.

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

(PS: tricket med at hjemmet dufter af Ajax, kan løses ved at man lader "vasken stå lidt i blød" i Ajax, en time eller 2)

Anmeld

26. november 2008

linemus

Mebach skriver:

Ja, det er du sgu.
Kom nu igang!

Tjek, tjek, tjek... jeps, det er lige sådan det er her. Kan tjekke af ved dem allesammen.

Anmeld

26. november 2008

Mikkelmusen

Mebach skriver:

Ja, det er du sgu.
Kom nu igang!

Ha ha ha, så må jeg hellere få bestilt en rengøringshjælp, for her ligner virkelig LORT.... Hold kæft det er ringe. Jeg tror jeg starter nu, og hvis jeg ikke vender tilbage senere er det fordi jeg faldt over sofaen og har dårlig samvittighed over alt det jeg ikke nåede. Vi snakkes tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.