Tror der er gang i noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Snuske1985

Hej søde..

Hvor er det spændende  Ønsker dig alt mulig held og lykke... Sender vestøv din vej og glæder mig til at se og høre når det er ovestået!!

Men det med vandet er bare vidunderligt. Det var en super aflastning for ryg og bækken, for den der hårde fødebriks er ik rar.. Men det og så de der bistik det fik mig igennem fødslen...

Tænk nu er dig og bjørnen snart forældre...  

Tanker og knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Rosa

Jeg skal lige have koordineret aflevering af min BA

Hehe, jaja - det er da også NU du skal gøre det, din skøre kugle  Ejj, FØD NU!!! Jeg glæder mig sådan til at høre om det og se billeder   

Er der stadig 7ish mellem veerne?

(Rosa - som har totalt opperen på over at der sker noget spændende og fantastisk i aften/nat/morgen

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Rosa skriver:

Hehe, jaja - det er da også NU du skal gøre det, din skøre kugle  Ejj, FØD NU!!! Jeg glæder mig sådan til at høre om det og se billeder   

Er der stadig 7ish mellem veerne?

(Rosa - som har totalt opperen på over at der sker noget spændende og fantastisk i aften/nat/morgen

Nej, der er gået ged i lortet igen Jeg har kun "gode veer" når jeg tuller rundt som en lille snegl. De bider rigtig hårdt! sætter jeg mig går de ned i styrke.. Jeg tor jeg går i seng.. Røvbanan!!

Anmeld

6. juni 2011

Rosa

kitty skriver:

Nej, der er gået ged i lortet igen Jeg har kun "gode veer" når jeg tuller rundt som en lille snegl. De bider rigtig hårdt! sætter jeg mig går de ned i styrke.. Jeg tor jeg går i seng.. Røvbanan!!

Altså så længe de bare bider, så er det jo godt!  Mine var ikke altid regelmæssige men det tog kun 9 timer alligevel - jeg troede jeg SKULLE ligge og græde og tigge om morfin før de virkede, men jeg åbnede mig 4 cm på det du beskriver der, så der er masser af håb 

Anmeld

7. juni 2011

businesstigger

Jeg havde helt misset din tråd Tænk nu en gang hvis krølfisen allerede var kommet. Håber at det ikke er gået helt i sig selv igen for det er bare så tarveligt og frustrerende!

Anmeld

7. juni 2011

otlitrom

Jeg havde helt misset din tråd Tænk nu en gang hvis krølfisen allerede var kommet. Håber at det ikke er gået helt i sig selv igen for det er bare så tarveligt og frustrerende!

Du må gætte én gang...

Anmeld

7. juni 2011

businesstigger

kitty skriver:

Du må gætte én gang...

Med Alexander havde jeg også en tur 2 uger før termin som gik i sig selv igen. Det er SÅ tarveligt og uretfærdigt!!! Og gik jo så 5 dage over. Men det håber vi ikke bliver tilfældet for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.