Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bavianis skriver: Da jeg kom ind var der mellem 3 og 30 minutter imellem veerne - og var alligevel 5 cm åben! Bare de er gode stærke skal der nok være bonus! Ih, shit, hvor er det spændende!!!!
Da jeg kom ind var der mellem 3 og 30 minutter imellem veerne - og var alligevel 5 cm åben! Bare de er gode stærke skal der nok være bonus!
Ih, shit, hvor er det spændende!!!!
Hvordan føles en god stærk ve? Mine sidder SÅ meget i ryggen, og trækker lidt om foran..
Jeg overvejer at ringe til FG og sige, at det har kørt on/off siden kl 3 i nat, og jeg ikke rigig ved hvad jeg skal tro.. Jeg tror bare ikke de gider at se mig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej igen - hvis du mest har ondt i lænden, så kan det være rigtig rart med noget varmt på lænden... fx et håndklæde i microovnen i et minut på fuld styrke... mens man står og svejer lidt fra side til side lidt bukket forover... kan være en ide at prøve, når det begynder at bide lidt mere
(og så har kæresten og lidt at gøre, hihi...)
hepper herfra og glæder mig til at høre en update
kram Stine
Stine Raaholt skriver: Hej igen - hvis du mest har ondt i lænden, så kan det være rigtig rart med noget varmt på lænden... fx et håndklæde i microovnen i et minut på fuld styrke... mens man står og svejer lidt fra side til side lidt bukket forover... kan være en ide at prøve, når det begynder at bide lidt mere (og så har kæresten og lidt at gøre, hihi...) hepper herfra og glæder mig til at høre en update kram Stine
Jeg går og vugger fra side til side, som en anden hula-danserinde. Det med det varme er et rigtig godt råd! Jeg kan desværre bare sleeet ikke holde det ud i den her varme... har været i koldt bad 2 gange idag, og overvejer en tur mere, så meget sveder jeg!
kitty skriver: Hvordan føles en god stærk ve? Mine sidder SÅ meget i ryggen, og trækker lidt om foran.. Jeg overvejer at ringe til FG og sige, at det har kørt on/off siden kl 3 i nat, og jeg ikke rigig ved hvad jeg skal tro.. Jeg tror bare ikke de gider at se mig...
Her startede de ligeså stille kl 01.45 om natten, og kl 13.15 kørte vi mod sygehuset. Jeg blødte, og brækkede mig. Veerne hos mig sad meget foran og nederst (som hvis livmoderen var normal størrelse) og gjorde meget ondt synes jeg. Blev dog hele tiden spurgt inde på sygehuset om det gjorde ondt i lænden - så tror det er der smerterne sidder for de fleste!
Hvad er status quo?
PS: Du skal køre når du føler det er tid! Som sagt så var mine veer mega uregelmæssige, og det blev da også nævnt i et par sætninger eller to af jordemoderen jeg havd i røret da vi ringede til FG. Men til sidst sagde jeg "Nej - nu er det nu!" og så var jeg jo også 5 cm åben og for vildt i fødsel. Så forklar, som du siger, progressionen...
Bavianis skriver: Her startede de ligeså stille kl 01.45 om natten, og kl 13.15 kørte vi mod sygehuset. Jeg blødte, og brækkede mig. Veerne hos mig sad meget foran og nederst (som hvis livmoderen var normal størrelse) og gjorde meget ondt synes jeg. Blev dog hele tiden spurgt inde på sygehuset om det gjorde ondt i lænden - så tror det er der smerterne sidder for de fleste! Hvad er status quo?
At jeg lige ser an en times tid, og så ringer jeg nok til de yndige damer i Kolding og siger "vil i ikke godt se på mig"
Jeg MÅ have cola, så tanken får lige et besøg.. I Bil med chauffør!! Men så kan jeg lige få lidt luft og få gået 10 skridt, der ikke er på vores altan, som snart er slidt ned
Bavianis skriver: PS: Du skal køre når du føler det er tid! Som sagt så var mine veer mega uregelmæssige, og det blev da også nævnt i et par sætninger eller to af jordemoderen jeg havd i røret da vi ringede til FG. Men til sidst sagde jeg "Nej - nu er det nu!" og så var jeg jo også 5 cm åben og for vildt i fødsel. Så forklar, som du siger, progressionen...
Nu er jeg jo snart uddannet () men når det kommer til mig selv som patient så er jeg helt modsat. Så er det bare "okay, jamen så bliver jeg hjemme, jeg skal ikke være i vejen".. Og jeg er aaaalt for god til at bide smerter i mig, det ved jeg af bitter erfaring.. Så jeg bør nok ringe..
kitty skriver: Nu er jeg jo snart uddannet () men når det kommer til mig selv som patient så er jeg helt modsat. Så er det bare "okay, jamen så bliver jeg hjemme, jeg skal ikke være i vejen".. Og jeg er aaaalt for god til at bide smerter i mig, det ved jeg af bitter erfaring.. Så jeg bør nok ringe..
Ja RING! Ellers bliver resten af forløbet bare så forhastet, og det kan være du slet ikke når at være med! Ring!
(Og giv os en update)
OMG OMG OMG OMG OMG!!!! Er det nu???!!!! Fååårk, hvordan har jeg overset denne tråd
OMG OMG!!! Ejj, jeg løber i cirkler - skal jeg stege mere flæsk, og samtidigt begynde at koge vand og rive lagner i stykker eller bare tage den med ro og glæde mig til at høre nyt??? Kæft hvor er det ellers go' timing, jeg trængte virkelig til at der skete noget fantastisk i dag!!!
(indsæt lidt flere "OMG" her!!!)
Hvor er det bare spændende!!!!
Uh, hvor jeg håber, du får en baby i armene meget snart. En dejlig lækker ligge MEGET ønsket baby .
Held og lykke med fødslen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128