Tror der er gang i noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Ja RING! Ellers bliver resten af forløbet bare så forhastet, og det kan være du slet ikke når at være med! Ring!

(Og giv os en update)

UPDATE!

Har købt Cola.. OG snakket med FG. JM kunne godt høre på mig at det gør nas.. Hun synes bare ikke de gjorde ondt nok, for jeg kunne sagtens tale med hende.. Så jeg skal ringe igen om 2 timer, aftalte vi. Mest for at vi forhåbentligt slipper køre hjem igen, når vi først er kommet dertil. Hun mente dog det reeet sikkert er fødslen der er igang.

Det her har vi ventet på siden 1. febr. 2008... Det er SÅ CRAZY!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

linefun

kitty skriver:

.. Jeg har været oppe siden kl 3 med smerter i lænden, og de varierer i styrke, og jeg synes de har taget til her de sidste timer.. Jeg har i hvert fald ringet til manden for at bede ham komme hjem. Han sagde bare "jamen jeg har jo først fri kl 16".. Odder  tasken er næsten pakket, og Krølfisen kan bare komme an. Jeg ved ikke om det er falsk alarm, men det gør i hvert fald nas, og kommer i bølger.. Jeg tror måskeeee at der er baby på vej!

Vestøv modtages gerne!

En spændt Kitty

Ih, hvor spændende

Sender en masse ve- støv.
Glæder mig til opdatering - som gerne må komme snart

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

linefun skriver:

Ih, hvor spændende

Sender en masse ve- støv.
Glæder mig til opdatering - som gerne må komme snart

Se, liiiige ovenfor!

Anmeld

6. juni 2011

linefun

kitty skriver:

UPDATE!

Har købt Cola.. OG snakket med FG. JM kunne godt høre på mig at det gør nas.. Hun synes bare ikke de gjorde ondt nok, for jeg kunne sagtens tale med hende.. Så jeg skal ringe igen om 2 timer, aftalte vi. Mest for at vi forhåbentligt slipper køre hjem igen, når vi først er kommet dertil. Hun mente dog det reeet sikkert er fødslen der er igang.

Jamen det er jo bare for vildt
Inden længe har du din fine baby i armene

Glæd dig!!!
Jeg ønsker dig en rigtig god fødsel

Anmeld

6. juni 2011

-Milla-

Ihhh, det er jo bare for spændende.
Tænk at du, forhåbentlig inden alt for længe, står med jeres guldklump i hænderne.
Glæder mig til flere opdateringer og ikke mindst at finde ud af om krølfisen er en dreng eller pige, og så selvfølgelig en gang billedspam af vidunderet.

Anmeld

6. juni 2011

Stine Raaholt

kitty skriver:

Jeg går og vugger fra side til side, som en anden hula-danserinde. Det med det varme er et rigtig godt råd! Jeg kan desværre bare sleeet ikke holde det ud i den her varme... har været i koldt bad 2 gange idag, og overvejer en tur mere, så meget sveder jeg!

Nej, det kan jeg godt forstå... det er også usædvanlig varmt i dag... men det er godt at vugge frem og tilbage og stå op, for det hjælper baby med at komme godt og rigtigt ned i bækkenet...

måske er det også bare godt fordi man føler man gør noget

men rigtig god arbejdslyst... kan godt forstå I glæder jer efter den lange ventetid... det gør pissenas, men det er det hele værd...

for en god fødsel

kram S

Anmeld

6. juni 2011

Bavianis

kitty skriver:

UPDATE!

Ja, det er sgu crazy! Ih hvor spændende! Husk at spis noget, det kan være at der er lang vej endnu. Og hvor heldigt - det er jo minus to ugers ventetid!

Jeg ønsker dig bare den bedste fødsel, Kitty!

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Ja, det er sgu crazy! Ih hvor spændende! Husk at spis noget, det kan være at der er lang vej endnu. Og hvor heldigt - det er jo minus to ugers ventetid!

Jeg ønsker dig bare den bedste fødsel, Kitty!

Jeg har ingen appetit lige nu, men har spist godt idag. 8 stykker ristet brød, en skål koldskål, 3 gulerødder og en skive brød, en dåse tun og 3 kogte kartofler. Jeg tror jeg har lidt at stå imod med. Jeg er rigtig tørstig, så jeg drikker som en sut. Desværre er coalen uden captajn morgan

Anmeld

6. juni 2011

Sofia

IHHHHHHHHH Hvor er det bare SPÆNDENDE KITTY!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Sofia skriver:

IHHHHHHHHH Hvor er det bare SPÆNDENDE KITTY!!!!!!!!!!!!!!

JA!!

Og jeg har lavet en aftale med Ni-ko-li-ne om at hun opdaterer herinde, når jeg selv går kold og ikke kan mere.. Lige nu er det godt tidsfordriv mellem veerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.