Tror der er gang i noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.603 visninger
46 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

otlitrom

.. Jeg har været oppe siden kl 3 med smerter i lænden, og de varierer i styrke, og jeg synes de har taget til her de sidste timer.. Jeg har i hvert fald ringet til manden for at bede ham komme hjem. Han sagde bare "jamen jeg har jo først fri kl 16".. Odder  tasken er næsten pakket, og Krølfisen kan bare komme an. Jeg ved ikke om det er falsk alarm, men det gør i hvert fald nas, og kommer i bølger.. Jeg tror måskeeee at der er baby på vej!

Vestøv modtages gerne!

En spændt Kitty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Stine Raaholt

Jamen hvor dejlig... masser af vestøv på vej til dig...

Jeg har faktisk selv haft en del murren i maven i dag og tror heller ikke der går en hel uge mere... det troede jeg ellers i går, hvor der ikke var nogle tegn overhovedet... men nu må vi se...

når du har haft det så længe, så lyder det da som om at den er god nok

endnu mere vestøv og pøj pøj

Kram Stine

Anmeld

6. juni 2011

-Milla-

Uha, hvor spændende Kitty.
Sender et hav vestøv din vej, og ser frem til en opdatering.

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Tak for vestøv Pt er der 7 minutter i mellem... Jeg ligger på sofaen og spiser is.. hihi.. Man må udnytte den sidste tid som gravid For ja, jeg håååber det er NU!

Anmeld

6. juni 2011

-Milla-

kitty skriver:

Tak for vestøv Pt er der 7 minutter i mellem... Jeg ligger på sofaen og spiser is.. hihi.. Man må udnytte den sidste tid som gravid For ja, jeg håååber det er NU!

Uhm dejligt med is, det kunne jeg også godt spise.
Jeg har til gengæld spist jordbær koldskål med kammerjunkere og friske bær.
Her er der ikke tegn på noget endnu. Har haft lidt menssmerter, kvalme og diarré de sidste par dage, men ikke andet.

Anmeld

6. juni 2011

Kruse90

juiii måske kommer krølfisen lige om snart

Hvordan står det til lige nu?

Puster en masse ve støv afsted til dig

Anmeld

6. juni 2011

Lotus86

Hep hep hep.... Hvor er det bare suuuuper spændende.... Tænk hvis det virkelig er NU den lille krølfis har tænk sig at melde sin ankomst.. Uhh hvor jeg håber... Ve-støv sendes hermed afsted *******************************************************************************************

Held og lykke, glæder mig til en opdatering

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Tak for vestøv! I need it! Der er stadig ca 7 mnutter imellem, jeg har lige slumret en time på sofaen (det er jo hverken til at sove i den varme eller for de lændesmerter ) og har fået lidt at spise.

Kom nu, veer der kan måles sådan heeeelt rigtigt! Jeg giiider ikke, hvis det er snyd!

Anmeld

6. juni 2011

Bavianis

UH UH - SPÆNDENDE!!!! IHHH!!!!!

OPDATER! OPDATER!

******************Vestøv!**************************

Anmeld

6. juni 2011

Bavianis

kitty skriver:

Tak for vestøv! I need it! Der er stadig ca 7 mnutter imellem, jeg har lige slumret en time på sofaen (det er jo hverken til at sove i den varme eller for de lændesmerter ) og har fået lidt at spise.

Kom nu, veer der kan måles sådan heeeelt rigtigt! Jeg giiider ikke, hvis det er snyd!

Da jeg kom ind var der mellem 3 og 30 minutter imellem veerne - og var alligevel 5 cm åben! Bare de er gode stærke skal der nok være bonus!

Ih, shit, hvor er det spændende!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.