Tror der er gang i noget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg har ingen appetit lige nu, men har spist godt idag. 8 stykker ristet brød, en skål koldskål, 3 gulerødder og en skive brød, en dåse tun og 3 kogte kartofler. Jeg tror jeg har lidt at stå imod med. Jeg er rigtig tørstig, så jeg drikker som en sut. Desværre er coalen uden captajn morgan

Dygtig pige! Godt tegn at du er tørstig tror jeg. Jeg drak og drak under fødslen. Skal du forresten i vand??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Dygtig pige! Godt tegn at du er tørstig tror jeg. Jeg drak og drak under fødslen. Skal du forresten i vand??

Ja, det siger jeg til dem, næste gang jeg ringer. Det tror jeg jeg vil blive glad for. Har altid været vandmenneske, og det tror jeg vil kunne gøre at jeg slapper godt af. Var du i vand?

Anmeld

6. juni 2011

Bavianis

kitty skriver:

Ja, det siger jeg til dem, næste gang jeg ringer. Det tror jeg jeg vil blive glad for. Har altid været vandmenneske, og det tror jeg vil kunne gøre at jeg slapper godt af. Var du i vand?

Jeg SKULLE have været i vand, men skreg kun på een ting, da jeg nåede FG: EPIDURAL!!! NUUUU!!!  Men det var en rigtig god ting, da der jo gik laaang tid, inden han blev født. Min fødsel varede jo 21 timer. Men pga epiduralen havde jeg overskud til de sidste 3 timer, hvor epiduralen ikke virker længere. Så det var en super fødselsoplevelse alligevel.

Anmeld

6. juni 2011

Sofia

kitty skriver:

JA!!

Og jeg har lavet en aftale med Ni-ko-li-ne om at hun opdaterer herinde, når jeg selv går kold og ikke kan mere.. Lige nu er det godt tidsfordriv mellem veerne!

Jeg vil følge med!!!!!! Held og lykke, jeg håber du får en fantastisk fødsel!

Anmeld

6. juni 2011

Lotus86

Hold nu k*** hvor er det spændende altså... Får da helt kriller i maven - men er alligevel døøød misundelig, lige indtil jeg læste din tråd havde jeg det helt fint med at der måske går noget tid endnu før det bliver min tur, men nu vil jeg altså også føde

Endnu en gang held og lykke med det hele, Kitty - vil følge nøje med resten af aftenen

Anmeld

6. juni 2011

Dictes mor

Du kæreste skal du helt til Kolding? Jeg troede man kunne føde i Vejle... Jeg er så spændt at jeg er ved at revne. Kunne du dog ikke have ventet til jeg ikke længere sad i eksamensstress op til begge ører, nu er det jo komplet umuligt at koncentrere sig mere!

Anmeld

6. juni 2011

Rosa

Er der stadig gang i den? Du blev pludselig så stille 

Anmeld

6. juni 2011

otlitrom

Rosa skriver:

Er der stadig gang i den? Du blev pludselig så stille 

Jeg skal lige have koordineret aflevering af min BA

Anmeld

6. juni 2011

Bruus

IHHHH hvor spændende Kitty!!!!! Krydser fingre for at I snart har jeres lille vidunderlige krølfis i armene

Tænker på jer.... og puuuuuuster vestøv din vej

Anmeld

6. juni 2011

Thereseh

ARJ !! Du føder bare ikke før mig !!!! 

Er MEGA misundelig !

Skulle der være et par ekstra veer tilovers, må du MEGET gerne sende dem denne vej !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.