Update på livet som enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Sees

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du er Så sej!!! Og Ihhh hvor er jeg ked af vi ikke var på Skive i år. Havde da været hygge lige at sige hej. 

Du er ihvertfald selv, MINDST lige så sej!!
Jaa, vi må ses til Skive næste år så .. Hvis altså du har mod på at have baby med, bare lige en eftermiddag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sees. skriver:

Du er ihvertfald selv, MINDST lige så sej!!
Jaa, vi må ses til Skive næste år så .. Hvis altså du har mod på at have baby med, bare lige en eftermiddag?

Tak, det ved jeg nu ikke om jeg er  

Jeg ved ikke hvor vi er henne, Skive eller Distortion, men kunne være super hyggeligt. Jeg har nu mod på en hel del. Til den tid er bebs et halvt år, og Sviger bor i Skive og vil heeelt sikkert gerne tage over 

Anmeld

16. juni 2011

Sees

Tak, det ved jeg nu ikke om jeg er  

Jeg ved ikke hvor vi er henne, Skive eller Distortion, men kunne være super hyggeligt. Jeg har nu mod på en hel del. Til den tid er bebs et halvt år, og Sviger bor i Skive og vil heeelt sikkert gerne tage over 

Det kunne være suuuuuper fedt!
Jeg er sikret job der igen næste år, så jeg kommer helt sikkert!

Anmeld

16. juni 2011

Sees. skriver:

Det kunne være suuuuuper fedt!
Jeg er sikret job der igen næste år, så jeg kommer helt sikkert!

Ej hvor nice, så er det jo også en del billigere  Det er dyrt for os at tage over, samt indgang. Men det hjælper at kunne bo hos sviger. 

Anmeld

16. juni 2011

Sees

Ej hvor nice, så er det jo også en del billigere  Det er dyrt for os at tage over, samt indgang. Men det hjælper at kunne bo hos sviger. 

Ja, det er da lækkert at I lige kan bo der.
Ja, det er super fedt, og ganske gratis for mig jo - Det eneste "minus" er jo så arbejdet .. Men det er faktisk slet ikke så stort et minus igen. Jaja, man kan ikke feste og skabe sig åndsvag sammen med alle andre, men det er et skide hyggeligt job, og vi får jo lov at møde alle de kendte

Anmeld

16. juni 2011

Sees. skriver:

Ja, det er da lækkert at I lige kan bo der.
Ja, det er super fedt, og ganske gratis for mig jo - Det eneste "minus" er jo så arbejdet .. Men det er faktisk slet ikke så stort et minus igen. Jaja, man kan ikke feste og skabe sig åndsvag sammen med alle andre, men det er et skide hyggeligt job, og vi får jo lov at møde alle de kendte

Ikke dårligt. VIP balkon ryttere  

Anmeld

2. juli 2011

N&J

Lige hvad jeg synes der var brug for her på baby, jeg vil også gerne være med:-)

Hvor skal man starte?

Jeg hedder Mette og er 26 år gammel, jeg blev gravid på p-piller som 22 årig og sammen med min kæreste besluttede vi at beholde barnet, eller det vil nok nærmere sige jeg fik ham overtalt jeg kunne ikke få en abort og gav ham egentlig et valg. Han valgte så at blive og være en familie med os- Det gik ikke så godt da Oliver blev født begyndte Stefan (Olivers far) at gå meget i byen og arbejde rigtig meget så jeg følte hurtigt jeg var alene om alt. Da oliver var 7 måneder flyttede vi fra hinanden med henblik på at få forholdet til at fungerer. Vi boede så hver for sig til Oliver var 1½, hvor vi igen flyttede sammen i håb om det ville gå men nej endnu engang gik det galt blot 3 måneder efter. Stefan og jeg har været rigtig meget igennem siden vi gik fra hinanden.

Det har været utrolig hårdt at blive alene mor men vil også sige at jeg jo ikke har Oliver hele tiden han er hos sin far hver mandag tirsdag og hver anden weekend og vi bor meget tæt på hinanden - så på den måde er det oki.

Til dagligt er jeg ved at afslutte HG sammen med *Sofie* og skal til eksamen her den 21 og have huen på:-)

Til august skal jeg starte som økonomielev i et revisionsfirma i helsingør.

Det var lidt om mig, mit liv og min søn Oliver. som i dag er 3 år:-)

Dejligt at høre fra endnu en alene mor.. det lyder til at du har fundet dig til rette i rollen, selvom det har taget lidt frem og tilbage at nå dertil.. 

Held og lykke med den nye elevstilling.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.