Kan lige starte med mig selv.
Jeg flyttede til København igen med Nikita, og læser til lærer, det gik dog slet ikke til den sidste eksamen da jeg var en smule distreheret (ja undskyldninger er der nok af), men det går nu nok alligevel.
Selvom det er hårdt at flytte så langt væk fra mine forældre igen, så har det givet mig sjovt nok frihed (ikke den fysiske slags) men mere det at jeg føler mig uafhængig igen og det er en dejlig følelse.
Vi bor ude i farlige NV
i et stille stille område med en masse ældre mennesker, hun går i vuggestue 7 min på cykel herfra, og det er et stort sted med masser af plads, så det er jeg rigtig glad for.
Hendes far kom forbi for 1½ mdr. tids siden, men hvad der kommer ud af det står stadig hen i det uvisse, men stadig et skridt på vejen, også selvom det er et lille et.. 
Jeg er endelig kommet til et punkt hvor jeg faktisk bare har det godt - rigtig godt med mig selv, skal lige have tabt mig en del kg, men har det faktisk godt med mig selv indvendigt og udvendigt.
Jeg syntes det var enormt hårdt at bllive mor, det var en svær oplevelse pga. alle de problemer med hendes far, pga fødslen og de efterfødselsreaktioner jeg fik, så jeg er rigtig glad for at jeg her 2 år + det løse, senere har det godt, er sikker på jeg er på rette vej ift. vores fremtid sammen, og at der nok kommer en prins på et tidspunkt, men det godt kan vente lidt, det gør skam ikke noget.
På onsdag skal jeg mødes med min x (en gammel efterskole x) og det bliver så hyggeligt, derudover skal vi til jylland og besøge mine forældre og et smut i sommerhus, og så skal vi på samsø festival - så er den sommer vist også gået.
fra Nikita og mig