Lisbeth85 skriver:
Hey de damer!
Jeg kom herind i september måned, og der var jeg single. Jeg var højgravid, og manglede en del at snakke med om netop dét, at skulle være alenemor. Jeg har skrevet en del indlæg om samvær m. faren, hvordan man får afleveret barnet til faren engang etc. Det var meget hårdt, lige indtil jeg fødte min skønne søn.
I dag er han 7½ måned, og hans far kommer og besøger ham / os et par gange om måneden. Egentlig fast samvær sker først om 3-4mdr., da faren skal have et nyt sted at være inden.
Jeg selv har lige haft ½-års dag med min nye kæreste, Peter, så jeg er meget lykkelig på kærlighedsfronten. Det betyder meget, at have fundet en skøn fyr, som elsker mig og ikke mindst Linus rigtig højt. 
Det er hårdt at skulle undvære Linus engang, men han skal se sin far, selvfølgelig, og jeg er sikker på, at de to nok skal få en masse dejlige oplevelser sammen. Peter og jeg har jo hinanden, når han skal være hos sin far, så håber vi kan være stærke sammen, når vi skal undvære vores guldklump 
I dag har jeg besøgt en dagplejemor, og jeg er LYKKELIG for, at jeg har fundet en, som bare virker såååå dejlig, sød og varm. Det betyder meget for mig, at kunne give Linus en blid start på 'det rigtige liv', hvor man ikke har sin mor 24/7. Kan godt lide, at det hjemlige miljø er der, hun har en stor have med en masse lækre legeredskaber, dejlig køkken, og et fint legeværelse med alt hvad barnehjertet begærer. Han starter først d. 1/8, men man skal være ude i god tid, hvis man skal have en plads tæt på 
Så ja, jeg er alenemor lidt endnu, men min kæreste flytter ind hos mig hen over sommeren. Det glæder vi os begge rigtig meget til 
det er ikke nemt at være alene og være gravid, alle de bekymringer man står med, så det er da helt fantastisk at du har fundet dig en dejlig mand midt i alt babylykken - så stort tillykke med det.