Maggieh skriver:
Tænker bare de fleste jeg kender/ved om, lejer.. hvorfor lejer i???
Er det ikke næsten det samme at man køber og så betaler det samme som man ellers ville have gjort om måneden, og vide at pengene bliver brugt for at betale lånet af huset istedet for at pengene bare bliver ''væk'' hvis i kan følge mig..
Lejer i eller ejer i??
til sidst vis mig din/jeres DRØMME hus eller lejlighed, her er min, men kunne aldrig finde på at flytte ind i den da den er i jylland
(
Men der snakker jeg jo også om deres indretning, den er LIGE i øjet efter min smag :b
http://www.trendsales.dk/listings/stroeget-7430-ikast-nyrenoveret-lejlighed/21682764?forum=508&road=my_items
(ret sjovt at den blev fundet inde på ts, hehe)
Jeg kan med ret stor sikkerhed sige at jeg aldrig kommer til at eje!
Jeg nyder friheden og fleksibiliteten der er ved at leje. Hvis jeg vil flytte, gør jeg det med max 3 måneders varsel og ryger der et vandrør eller skal taget fixes, er det boligselskabets ansvar, ikke mit!
Det kan godt være at nogle mener at det er "penge" af vinduet at leje men det kan det godt nok også være at eje, især i disse tider!
Jeg bor i et attraktivt område hvor husene er sindsygt dyre og jeg elsker at have min lejebolig og kan se frem til et billigt, et plans leje-rækkehus og max 10 år 
Anmeld