Maggieh skriver:
Tænker bare de fleste jeg kender/ved om, lejer.. hvorfor lejer i???
Er det ikke næsten det samme at man køber og så betaler det samme som man ellers ville have gjort om måneden, og vide at pengene bliver brugt for at betale lånet af huset istedet for at pengene bare bliver ''væk'' hvis i kan følge mig..
Lejer i eller ejer i??
til sidst vis mig din/jeres DRØMME hus eller lejlighed, her er min, men kunne aldrig finde på at flytte ind i den da den er i jylland
(
Men der snakker jeg jo også om deres indretning, den er LIGE i øjet efter min smag :b
http://www.trendsales.dk/listings/stroeget-7430-ikast-nyrenoveret-lejlighed/21682764?forum=508&road=my_items
(ret sjovt at den blev fundet inde på ts, hehe)
Ej det er ikke næsten det samme. Vi lejer, et skønt rækkehus med have og tæt ved ungernes institution osv.
Vi ville da rigtig gerne købe et hus, men det kommer til at koste os det dobbelte i faste udgifter, og så er det jo ikke "næsten" det samme

Vi sidder for 10.000 i faste udgifter om måneden, flyttede vi i hus, ville de faste udgifter komme op omkring 20.000 plus.
Der er stor forskel på de 2 tal, ihvertfald for os, især så længe jeg er studerende, så kan det slet ikke komme på tale.
Så selvom hvor end jeg gerne ville købe hus, så skal jeg først være færdig med min uddannelse

*Camilla 23+4
Anmeld