Vi køber hus til 1,5 mio med overtagelse til november. Da det er min fars hus vi køber, flytter vi allerede næste weekend 
Når ALT er betalt, ejendomsskat, vand, varme, brænde, forsikringer osv, burde vi have ca 14.000 tilbage til benzin, mad, institution, opsparing og sjov. Det er ikke en herregård, men efter 6 år vil vi have betalt 300.000 af på huset og have 3000 mere pr mrd udbetalt. Så begynder det at blive sjovt :0)
Personligt har jeg aldrig haft drømme om at være husejer, men det har manden. Og nu har vi været så heldige at få muligheden. Det der gjorde udslaget for mig er, at jeg efter de 6 år ikke kommer ud med et tab HVIS vi ønsker at flytte. Bliver vi boende, er det en fantastisk pensionsopsparing.
Endvidere ønsker jeg at mine børn skal have en have og masser af plads at boltre sig på. Vil også gerne have plads til når svigerfamilien kommer på besøg fra jylland. Huset er gennemrenoveret, så vi skal ikke spekulere på det store, udover alm vedligeholdelse. Vi kan gøre som vi vil mht indretning både ude og inde, og så ligger huset nær min familie og der hvor jeg havde mine barneår 
Anmeld