Hej igen,
Så er det nyt år eller har varet en måned i hvert fald...
Jeg har haft en velbehøvelig ferie under jul, nyt år og næsten hele Januar. ( egentlig har jeg ikke haft ferie, men hunnit med at vare syg i omgange. Først fik jeg lungebetændelse og penicilin, så bleve jeg rask kun for at få lungbetændelse igen efter halvanden uge. Penicilin igen, den første kur var ikke stærk nok...
Sen bleve Fie smittet med kaste op syge hos dagplejen og hun smittede selvfølgelig også mig. Ivy klarede sig godt ( måske ligger det noget i det man siger om hur syge mænd og kvinder bliver) i hvert fald så kastede hun op en gang og sen hvar hun rask. Men jeg fik selvfølgelig en ordentlig omgang og var rigtigt syg i to døgn.
Godt, så er jeg rask tænkte jeg samtidligt som jeg brækkede et ribben halvanden uge siden...

Sidste weekend var jeg på Karoline og Lars bryllup og fangede mange gode afslappede portrætter, smukke detaljer og virkelige øgeblik.
Det var mindst sagt spænnende at slæpe runt med 25 kg kamera udstyr med et brækket ribben, men som de siger the show must go on...
Nu håber jeg at jeg får hele godt og at foråret er skade frit og at jeg får vare frisk og rask.
Her er nogle billeder fra bryllupet:

Kigge gerne ind på min blog
www.oscarsson.dk for at se flere billeder fra bryllupet.
Jeg ønsker et rigtigt godt 2009 til jer alle sammen.

Mvh
Jan Oscarsson
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld