Rigtigt gode billeder fra det virkelige liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.654 visninger
46 svar
0 synes godt om
24. november 2008

OSCARSSON

Hej alle,

Jeg såg at det var en fotograf der tilbyder sine tjenester her så jeg tænkte at det gør jeg også...

Da jeg nu en gang er medlem af Baby.dk, vil jeg gerne gøre noget for medlemmer her. Så hvis det er nogen der har spørgsmål eller undrer over noget der har med fotografering at gøre så kan jeg med min erfaring måske hjelpe jer med tips og trix for at få bedre billeder af jeres børn når i fotograferer med jeres egne kameraer i hjemmet.

I min virksomhed kør jeg over hele Danmark, Sverige og Tyskland og fanger afslappede portrætter fra det virkelige liv.

Billeder af børn fyldt med passion for livet,
leg, glæde og måske lidt gråd.

Hos mig behøver man ikke posere, børn skal lege og ha sjov.

En OSCARSSON-real life session er en oplevelse og giver minder for fremtiden.

Kigge gerne ind på min hjemmeside: www.reallifephoto.dk eller min blog: www.oscarsson.dk for at se lidt af mit arbejde.

Mange hilsner

Jan Oscarsson

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

Astrid P

Jeg har lige været inde på din blog og se billeder og WAUW, de er flotte... Du er virkelig dygtig til at fange øjeblikket! Meget smukke billeder synes jeg.

Hvis man ville booke dig til en foro-session med familien, hvad ville prisen så være på det - sådan cirka? Jeg kan naturligvis forestille mig at det kommer an på tid, transport osv, men bare en pris-idé ville være dejligt, så vil jeg nemlig høre min mand om det er noget vi skal arrangere...

Mange hilsner fra Astrid

Anmeld

24. november 2008

Anne

Super flotte billeder

Anmeld

24. november 2008

OSCARSSON

Hej Astrid,
Jeg håber du kan førstå mig selv om min dansk ikke er 100% rigtig...

Tak for de søde ord, jeg bliver meget glad for at høre at du så godt kan lide mit arbejde, jeg smiler med hele mit ansigt. :-D

Mine billeder er meget anderledes fra den traditionelle portræt fotografen. Jeg får hele tiden høre fra mine kunder at de er rigtigt glade for at deres børns personlighed kommer frem så godt i mine billeder.

Moderne forældre er mange gange tratt af de traditionelle ateljé billeder som de beskriver som kederlige og ensartade.

Jeg vil at mine billeder skal vare levende, æventyrlige og fremhæve personlighed hos den jeg portrætterer.

For mig er det meget vigtigt at børnene får lov til leg og som tidligere presse og sports fotograf er bevegelse ikke noget problem. Jeg elsker at fange energin hos legende børn.

For mig er fotografering ikke kun et erhverv men en stor passion som jeg haft seden jeg fik mit første kamera når jeg var 10 år gammel.

Angående dit spørgsmål om pris. Mit pris for en OSCARSSON- real life session er 1500 kr. I den prisen ingår:

- ca 1- 1 1/2 timmes fotografering
- webgalleri der i vælger billeder
- 8 Stk billeder i størrelse 13x18 cm som i selv vælger fra de mange billeder jeg fanger fra jeres session. I kan vælge farve eller sort og hvid.

Jeg haver lige nu også et tilbud på en mini session til 500 kr.
(egentlig gælder det tilbudet kun indenfor en radie af 25 kilometer fra Ålbæk, men hvis i går sammen mindst tre familjer på samme dag så kan jeg sagtens tænke mig at rejse længere end så. ( beroende på afstand til jer kan en mindre kostnad for rejse tilkomme),

der ingår:

- ca 20 minuter fotografering
- webgalleri der i vælger billeder
- 4 stk billeder i størrelse 13 x18 cm

Hvis du eller nogen anden er intressered af en foto session med mig, er i velkomne at sende mail til mig på: jansnabelareallifephotopunktumdk (skift snabela mod @ og punktum mod . )

Med venlig hilsen

Jan Oscarsson

Anmeld

24. november 2008

OSCARSSON

Tak Anne,

Det gør mig altid glad at høre når mennesker kan lide mit arbejde.

Jeg lægger også megen energi og sjæl i at fange de bedste billeder for mine kunder.

Med venlig hilsen

Jan Oscarsson

Anmeld

24. november 2008

Astrid P

Hej Jan.

Tak for dit svar, det vil jeg lade gå videre til manden. Jeg kunne godt forestille mig at vi gerne vil bestille en session engang efter jul, så jeg vender tilbage.

KH Astrid

Anmeld

24. november 2008

OSCARSSON

Astrid,

I er meget velkomne til at kontakte mig når i føler jer klare til det.

Kh Jan

Anmeld

24. november 2008

linemus

Virkelig flotte billeder og lækre hjemmesider

Ville ønske jeg var halvt så dygtig som dig Synes det er svært at nå at fange øjeblikket, inden det er væk igen - og hvis det lykkes er det ofte out of focus...

- Line

Anmeld

25. november 2008

OSCARSSON

Mange tak for de søde ord... Det gør mig rigtigt glad.

Jeg har ju også arbejdet som professionell fotograf i mere end 20 år, så et eller andet skal man ju ha lært.

Et øjeblikks billed er ikke altid et øjeblikks billed fra fotografens synsvinkel. Mange ganger er man nød til at forudse hvad som skal ske eller i det mindste at något skal ske, og på den måden forberede sig på at fange øjeblikket lige precis når det sker.

Håber det kan hjælpe noget.

Mange hilsner
Jan Oscarsson

Anmeld

25. november 2008

Rasmine

WOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!
Tager du ud til bryllupper og fotograferer?
Altså før/i kirke, og efterfølgende også pics af par/gæsterne?
Hvilke priser?
Det er i Midtjylland.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.