Mette+Mathias skriver:
Fantastiske billeder!!!!! Det er bare ærgerligt at de tager så lang tid om at loade.
Jeg kunne se at du tager 6500 for et bryllup...Vi skal have konfirmation til foråret, - og får nok brug for en fotograf (har en aftale med en, som jeg ikke ved om det er en aftale alligevel).
Hvor meget kan sådan en konfirmation løbe op i, - hvis du er med fra morgenstunden, i kirken, nogle traditionelle billeder og måske også lidt til festen? (Jeg bor i Nørresundby/Aalborg). Og hvor mange billeder er der i sådan en mappe?
) Mette
Hej Mette,
Tak for ditt intresse. :-D
Er der flere her som oplever at de tar lang tid at loade, og mener du på min blog/hjemmeside eller her på baby.dk. Og hvad for en hastighed har du på dit internet?
Ang. Konfirmation, så vil ja då gerne fange nogle smukke detaljer, afslappede portrætter og rigtige øjeblikk på jeres konfirmation. Mine priser begynder med 6500 kr og da ingår ca:4 timmers fotografering (som i selv kan vælge hvornår de skal begynde på dagen) og en meget smuk coffetable book
med ca: 60 billeder fra dagen som jeg nøjagtigt vælger ud for at på bedste måde fortælle historien om jeres dag. Observere at bogen er
ikke noget billigt noget som de bøger private kan bestille på nettet til nogle hundre kroner. Det er en special printed bog der holder megen høj kvalitet med super flot finish. Selvfølgelig er der mulighed for at upgradere både antal timmer jeg er der og billeder i bogen.
Mvh Jan Oscarsson
Anmeld