Rigtigt gode billeder fra det virkelige liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. november 2008

Mette+Mathias

Fantastiske billeder!!!!! Det er bare ærgerligt at de tager så lang tid om at loade.

Jeg kunne se at du tager 6500 for et bryllup...Vi skal have konfirmation til foråret, - og får nok brug for en fotograf (har en aftale med en, som jeg ikke ved om det er en aftale alligevel).

Hvor meget kan sådan en konfirmation løbe op i, - hvis du er med fra morgenstunden, i kirken, nogle traditionelle billeder og måske også lidt til festen? (Jeg bor i Nørresundby/Aalborg). Og hvor mange billeder er der i sådan en mappe?

) Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

Rasmine

Tjena...
Kan du fortælle lidt mere om, hvad der indgår i de 6500.-, for et bryllup?
Og hvad kommer der oveni?

Vi har (svigerfar) faktisk sommerstuga( ? ) i Ålbæk!
(Alkevej)
Og vi er der hver sommer.
Har du atelier i byen?

Anmeld

27. november 2008

OSCARSSON

Mette+Mathias skriver:

Fantastiske billeder!!!!! Det er bare ærgerligt at de tager så lang tid om at loade.

Jeg kunne se at du tager 6500 for et bryllup...Vi skal have konfirmation til foråret, - og får nok brug for en fotograf (har en aftale med en, som jeg ikke ved om det er en aftale alligevel).

Hvor meget kan sådan en konfirmation løbe op i, - hvis du er med fra morgenstunden, i kirken, nogle traditionelle billeder og måske også lidt til festen? (Jeg bor i Nørresundby/Aalborg). Og hvor mange billeder er der i sådan en mappe?

) Mette

Hej Mette,

Tak for ditt intresse. :-D

Er der flere her som oplever at de tar lang tid at loade, og mener du på min blog/hjemmeside eller her på baby.dk. Og hvad for en hastighed har du på dit internet?

Ang. Konfirmation, så vil ja då gerne fange nogle smukke detaljer, afslappede portrætter og rigtige øjeblikk på jeres konfirmation. Mine priser begynder med 6500 kr og da ingår ca:4 timmers fotografering (som i selv kan vælge hvornår de skal begynde på dagen) og en meget smuk coffetable book
med ca: 60 billeder fra dagen som jeg nøjagtigt vælger ud for at på bedste måde fortælle historien om jeres dag. Observere at bogen er ikke noget billigt noget som de bøger private kan bestille på nettet til nogle hundre kroner. Det er en special printed bog der holder megen høj kvalitet med super flot finish. Selvfølgelig er der mulighed for at upgradere både antal timmer jeg er der og billeder i bogen.

Mvh Jan Oscarsson

Anmeld

27. november 2008

Rasmine

Jeg tror de mener mens siden loader fra 0-100%.
JEG oplever at billederne skifter som de skal.

Anmeld

27. november 2008

A.

OSCARSSON skriver:

Hej Agnieszka og Eliasogmor.

Mange tak for jeres intresse :-D

Jeg forudsætter nu at i bægge to bor i Kolding, er det rigtigt.?

Hvis i bægge to kan enes om en dag der jeg kommer ned til jer så deles i om kostneden for min rejse og så betaler i 360 kr per styk for det. Plus kostnaden for en OSCARSSON- real life session. Hvis i kan finde en mer der er intressered så betaler i kun 240 kr /styk for min rejse.
Lige nu har jeg nogle dager tilbage i min kalender som i kan vælge mellem.

Hvordan lyder det?

Mvh

Jan

ja vi er begge fra kolding
skal lige høre barnets far og vender tilbage kun tænke mig en tid en gang i januar kan jeg får tlf nr eller noget så man kan kontakte dig?

Anmeld

27. november 2008

Rasmine

Har du evt. ledigt 4. april?

Anmeld

27. november 2008

OSCARSSON

Mebach skriver:

Tjena...
Kan du fortælle lidt mere om, hvad der indgår i de 6500.-, for et bryllup?
Og hvad kommer der oveni?

Vi har (svigerfar) faktisk sommerstuga( ? ) i Ålbæk!
(Alkevej)
Og vi er der hver sommer.
Har du atelier i byen?

Tjena på dig själv,
Kan alle dansker svenske hilsninger eller..?
Hvis du kigger på mit tidligere indlægg ang.konfirmationen så ser du lidt mere hvad der indgår. Konfirmation eller bryllup er ikke helt forskelligt at fotografere når det gælder tid og album produktion.
Jeg boger ikke lørdager eller andre populære bryllups dager til mindre end den prisen. Hvis man ikke har is i maven og venter til en uge før sin konfirmation eller sit bryllup, og ringer mig for at se hvis jeg stadigvæk er fri det dato...
Hvis du er intressered og vil vede mere hvad du får til de penge så ring gerne mig på 24 89 42 96 eller send en mail til jansnabelareallifephotopunktumdk (byt snabela mod @ og punktum mod .) så får vi aftale en tid at mødes, så får du all info du har brug for og vi får lære hinanden lidt at kende for at se hvis vi passer godt sammen, det er også meget vigtigt for at i skal ha den bedste bryllups oplevelse mulig.

Ang. atelier, så ja det har jeg, världen er mit atelier. Stranden, skoven, klitterne med det smukkeste lys i hele verlden. Og der er masser med plads for alle aldrer at løbe, springe og lave andre sjovve ting de godt kan lide. men hvis du undrer om jeg har en lille, mørk og trang skur hvor børn ikke må bevege sig og hvor de er nødt til at blive stille og rolige, så nej det har jeg ikke.

Mange hilsner Jan Oscarsson

Anmeld

27. november 2008

OSCARSSON

agnieszka skriver:

ja vi er begge fra kolding
skal lige høre barnets far og vender tilbage kun tænke mig en tid en gang i januar kan jeg får tlf nr eller noget så man kan kontakte dig?

Hej,

Selvfølgelig kan du få tel nr. Du er velkommen at ring mig på 24 89 42 96.

eller send en mail til jansnabelareallifephotopunktumdk (byt snabela mod @ og punktum mod .)

Mvh

Jan Oscarsson

Anmeld

27. november 2008

OSCARSSON

Mebach skriver:

Har du evt. ledigt 4. april?

Kontakte mig så får vi snakke lidt nærmere

Mvh

Jan

Anmeld

27. november 2008

Rasmine

Kan alle dansker svenske hilsninger eller..?

Nja.. Man har vel haft en svensk pojkvän engang.
(desuden finns "dom jävla svensk" overalt i verden)

(Jeg er dykinstruktör, og har dykt med många fra Sverige)
(Men skrive svensk...hmm...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.