Hej November-piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Madam Blå

Ludo skriver:

Nej det gør vi ikke og min kæreste som ikke er far til de 2 store og dette er hans første han vil helst ikke vide det men siger det er en dreng. Så nu må vi se om jeg kan overtale når vi skal til MD den 1 Juli.

Ved du hvad det bliver?

Hihi - ja, du må bruge dine overtalelsesevner Det bliver da spændende. Måske det også er nemmere at vente, når man i forvejen har en af hver? Min kæreste og jeg kunne ikke vente, så han betalte en kønsscanning i uge 14. Så vi ved, at vi venter en lille pige Og nøj hvor er det dejligt at vide. For os er det som om, det bliver mere virkeligt Så vi regner med at få bekræftet at det er en pige til MD den 21. Glæder mig til at se den lille igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Ludo

Madam Blå skriver:

Hihi - ja, du må bruge dine overtalelsesevner Det bliver da spændende. Måske det også er nemmere at vente, når man i forvejen har en af hver? Min kæreste og jeg kunne ikke vente, så han betalte en kønsscanning i uge 14. Så vi ved, at vi venter en lille pige Og nøj hvor er det dejligt at vide. For os er det som om, det bliver mere virkeligt Så vi regner med at få bekræftet at det er en pige til MD den 21. Glæder mig til at se den lille igen.

Kan godt forstå at du glæder dig til at se den lille igen. Det gør jeg også selv om jeg også har set h*n 3 gange allerede.

Anmeld

17. juli 2011

Miia90

Heej Piger.

Så har jeg også lige meldt mig ind i Nov gruppen Vi venter jo en lille Philippa d. 11.11-11 Vi glæder os rigtig meget. Vi bor i Næstved i en 3værelse lejlighed, den er vi rigtig glade for  Vi er godt igang med hendes værelse, det bliver bare rigtig fint. Idag har vi købt en autostol fra rømer i babysam til 999kr, så vi sparede lige 400kr på et søndagstilbud  

Jeg håber i alle har det godt og nyder jeres skønne maver

Mia 23+2

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Miia90 skriver:

Heej Piger.

Så har jeg også lige meldt mig ind i Nov gruppen Vi venter jo en lille Philippa d. 11.11-11 Vi glæder os rigtig meget. Vi bor i Næstved i en 3værelse lejlighed, den er vi rigtig glade for  Vi er godt igang med hendes værelse, det bliver bare rigtig fint. Idag har vi købt en autostol fra rømer i babysam til 999kr, så vi sparede lige 400kr på et søndagstilbud  

Jeg håber i alle har det godt og nyder jeres skønne maver

Mia 23+2

Dejligt Velkommen til!

Lækkert med tilbud! Man kan hurtigt få brugt mange penge ellers..

Det lyder til, at i har godt styr på baby-sagerne? Hvad mangler i?

Vi mangler endnu en barnevogn og en autostol. Og så en smule tøj Men vi laver heller ikke børneværelse endnu. Vi har en fireværelses, men kan så godt lide at have et gæsteværelse (vi har to stuer) Så hun må vente med at få sit værelse til hun er klar til at sove inde på det Men nøj hvor jeg glæder mig til at skulle lave børneværelse, og ikke bare børne-hjørne i vores soveværelse

Anmeld

17. juli 2011

Miia90

Madam Blå skriver:

Dejligt Velkommen til!

Lækkert med tilbud! Man kan hurtigt få brugt mange penge ellers..

Det lyder til, at i har godt styr på baby-sagerne? Hvad mangler i?

Vi mangler endnu en barnevogn og en autostol. Og så en smule tøj Men vi laver heller ikke børneværelse endnu. Vi har en fireværelses, men kan så godt lide at have et gæsteværelse (vi har to stuer) Så hun må vente med at få sit værelse til hun er klar til at sove inde på det Men nøj hvor jeg glæder mig til at skulle lave børneværelse, og ikke bare børne-hjørne i vores soveværelse

Dejligt med sådan en stor lejlighed

Vi mangler mangler små ting som neglesakstermometer,bleer,babypleje legetøj ,tøj, ja man kan vel hele tiden finde noget man kan bruge   og 2500kr i afbetalning til vores emmajunga barnevogn som står i babysam.

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Miia90 skriver:

Dejligt med sådan en stor lejlighed

Vi mangler mangler små ting som neglesakstermometer,bleer,babypleje legetøj ,tøj, ja man kan vel hele tiden finde noget man kan bruge   og 2500kr i afbetalning til vores emmajunga barnevogn som står i babysam.

Ja, man mangler vel altid noget De ting mangler vi også.

Jeg tænker at prøve at passe på med at få købt for meget til at starte med. Folk kommer jo med en masse. Og når de kommer til verden i november, så er der ikke længe til jul - og der kommer jo også en masse gaver. Det er bare rigtig svært, når man har lyst til at købe hele verden Men ville bare være ærgerlig over at have så meget tøj, som hun ikke når at få brugt.. Men nu må vi se. Det er jo ikke sikkert, at mor her kan lade være med at købe

Uh hvor lækkert med en spritny barnevogn! Vi køber en brugt Emmaljunga Big Star Supreme i sort. Med Uniq stel. Synes den er så dyr fra ny af - så vi finder en, der er brugt i max 1,5 år Vi har desværre ikke så mange penge som vi kunne ønske, så vi synes det er en god løsning. 

Hvordan går det ellers med maven? Den vokser vel derudaf?

Anmeld

17. juli 2011

Miia90

Madam Blå skriver:

Ja, man mangler vel altid noget De ting mangler vi også.

Jeg tænker at prøve at passe på med at få købt for meget til at starte med. Folk kommer jo med en masse. Og når de kommer til verden i november, så er der ikke længe til jul - og der kommer jo også en masse gaver. Det er bare rigtig svært, når man har lyst til at købe hele verden Men ville bare være ærgerlig over at have så meget tøj, som hun ikke når at få brugt.. Men nu må vi se. Det er jo ikke sikkert, at mor her kan lade være med at købe

Uh hvor lækkert med en spritny barnevogn! Vi køber en brugt Emmaljunga Big Star Supreme i sort. Med Uniq stel. Synes den er så dyr fra ny af - så vi finder en, der er brugt i max 1,5 år Vi har desværre ikke så mange penge som vi kunne ønske, så vi synes det er en god løsning. 

Hvordan går det ellers med maven? Den vokser vel derudaf?

Ja de kære børn skal nok få en masse gode gaver, så man må selv passe lidt på der er jo barselgaver,jul og så også lige en kommede barnedåb

Det er jo også helt fint med en brugt barnevogn, men vi afbetaler vi lidt hver mdr, så mærker man det ikk så meget

Maven vokser bare derud af, og nyder alle de kærlig spark fra lillepigen. åhh hvor vi dog glæder os til hun kommer til verden.

Vi skal til  3dscanning d. 15 aug, hvor bliver det bare dejligt at se hende igen, og se alle hendes ansigt udtryk, så man måske har en lille idé kom hvilke person som ligger inde i min mave

Kæresten er dog en lille smule nervøs men også spændt på opgaven som kommede far, men jeg er sikker på han klare det godt, og vi hjælpes jo ad vores lille ny, med alle de nye opgaver på vores vej som nybagte forældre

Synes bare det er svært at købe tøj til den lille, det er jo koldt når hun kommer, mega mange det tøj vi for købt ikk er varmt nok

Hva tænker du at købe til jeres bebs, så man hellere ikk for købt for meget

Anmeld

17. juli 2011

Madam Blå

Miia90 skriver:

Ja de kære børn skal nok få en masse gode gaver, så man må selv passe lidt på der er jo barselgaver,jul og så også lige en kommede barnedåb

Det er jo også helt fint med en brugt barnevogn, men vi afbetaler vi lidt hver mdr, så mærker man det ikk så meget

Maven vokser bare derud af, og nyder alle de kærlig spark fra lillepigen. åhh hvor vi dog glæder os til hun kommer til verden.

Vi skal til  3dscanning d. 15 aug, hvor bliver det bare dejligt at se hende igen, og se alle hendes ansigt udtryk, så man måske har en lille idé kom hvilke person som ligger inde i min mave

Kæresten er dog en lille smule nervøs men også spændt på opgaven som kommede far, men jeg er sikker på han klare det godt, og vi hjælpes jo ad vores lille ny, med alle de nye opgaver på vores vej som nybagte forældre

Synes bare det er svært at købe tøj til den lille, det er jo koldt når hun kommer, mega mange det tøj vi for købt ikk er varmt nok

Hva tænker du at købe til jeres bebs, så man hellere ikk for købt for meget

Det er jo nemlig det. Barselsgaver i november, jul i december og dåb i start februar.. Så der kommer ikke til at mangle noget

Smart at købe på afbetaling. Havde vi også tænkt på, men synes ikke vi har de knapt 9000 at smide efter barnevognen. Selvom jeg vildt gerne ville

Ja, jeg nyder også at se og mærke maven hoppe. Nøj hvor er det sjovt. Vi kan bruge en hel time på at ligge og se på maven danse Glæder mig også heelt vildt til hun kommer ud! At se hende, hvem hun mon ligner, hvis hårfarve hun har, osv. Ihhh

Hvor spændende med en 3d scanning! Overvejer også om vi skal til sådan en. Kan ikke helt finde ud af det Synes det ville være så sindssygt fedt at se hende igen inden fødslen, men samtidig vil jeg gerne have at det er en overraskelse, når hun kommer ud Altså hvis næse, øjne ogmund hun har. Vi kan ikke helt bestemme os

Herhjemme taler vi også meget om, hvordan det bliver når hun er kommet. Parforholdet bliver jo noget helt andet. Så vi er spændte men også nervøse.. Begge to.

Ja, det er rigtig svært at købe tøj til den lille nu. Men vi har købt bodies og natdragter primært. Og primært størrelse 56. Vi har en smule i str. 50, og satser på, at det er nok. Og så prøver jeg at lave være med at købe tøj, for det får hun en masse af, når hun kommer Når jeg får den der trang til at købe, så køber jeg i stedet et lagen til vuggen, et håndklæde eller stofbleer, osv. Så nu mangler vi kun noget sengetøj og en puslepude

Anmeld

9. august 2011

channie-g

Madam Blå skriver:

Vi er godt nok ikke mange i november, hva?

Men til os, der så er her

Hvor i landet bor i? Jeg bor selv i Århus, og her er jeg rigtig glad for at bo. Så vi bliver her med lillepigen, selvom lejlighederne er ALT for dyre..

Er i begyndt at købe baby-gejl? Jeg har allerede fundet barnevognen... Jeg synes de er alt for dyre, så jeg køber en brugt. Synes bare det er for tidligt at købe den nu. Så nu ville jeg lige høre jer. Er i også så tidligt ude, eller er jeg i for højt gear?

ja jeg har været meget tidlig ude, var faktisk allerede færdig med køb a de store ting (barnevogn, puslebord, vugge, tremmeseng o.s.v) da jeg var uge 15. hvilket jeg godt lidt kan fortryde nu da jeg synes tiden går alt for langsom, og det ville ha været rart at bruge den lange ventetid på lige netop det... tøj har jeg også allerede købt så meget a, at jeg ikke kan have mere (har også fået en del a veninder der har fået børn i løbet a dette år) så er mere eller mindre klar (ihvertfald praktisk) mentalt kan man vel altid bliver mere klar, men han kommer når han kommer, ventetiden er bare så lang hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.