Miia90 skriver:
Ja de kære børn skal nok få en masse gode gaver, så man må selv passe lidt på
der er jo barselgaver,jul og så også lige en kommede barnedåb 
Det er jo også helt fint med en brugt barnevogn, men vi afbetaler vi lidt hver mdr, så mærker man det ikk så meget 
Maven vokser bare derud af, og nyder alle de kærlig spark fra lillepigen. åhh hvor vi dog glæder os til hun kommer til verden.
Vi skal til 3dscanning d. 15 aug, hvor bliver det bare dejligt at se hende igen, og se alle hendes ansigt udtryk, så man måske har en lille idé kom hvilke person som ligger inde i min mave 
Kæresten er dog en lille smule nervøs men også spændt på opgaven som kommede far, men jeg er sikker på han klare det godt, og vi hjælpes jo ad vores lille ny, med alle de nye opgaver på vores vej som nybagte forældre 
Synes bare det er svært at købe tøj til den lille, det er jo koldt når hun kommer, mega mange det tøj vi for købt ikk er varmt nok 
Hva tænker du at købe til jeres bebs, så man hellere ikk for købt for meget 
Det er jo nemlig det. Barselsgaver i november, jul i december og dåb i start februar.. Så der kommer ikke til at mangle noget 
Smart at købe på afbetaling. Havde vi også tænkt på, men synes ikke vi har de knapt 9000 at smide efter barnevognen. Selvom jeg vildt gerne ville 
Ja, jeg nyder også at se og mærke maven hoppe. Nøj hvor er det sjovt. Vi kan bruge en hel time på at ligge og se på maven danse
Glæder mig også heelt vildt til hun kommer ud! At se hende, hvem hun mon ligner, hvis hårfarve hun har, osv. Ihhh 
Hvor spændende med en 3d scanning! Overvejer også om vi skal til sådan en. Kan ikke helt finde ud af det
Synes det ville være så sindssygt fedt at se hende igen inden fødslen, men samtidig vil jeg gerne have at det er en overraskelse, når hun kommer ud
Altså hvis næse, øjne ogmund hun har. Vi kan ikke helt bestemme os 
Herhjemme taler vi også meget om, hvordan det bliver når hun er kommet. Parforholdet bliver jo noget helt andet. Så vi er spændte men også nervøse.. Begge to.
Ja, det er rigtig svært at købe tøj til den lille nu. Men vi har købt bodies og natdragter primært. Og primært størrelse 56. Vi har en smule i str. 50, og satser på, at det er nok. Og så prøver jeg at lave være med at købe tøj, for det får hun en masse af, når hun kommer
Når jeg får den der trang til at købe, så køber jeg i stedet et lagen til vuggen, et håndklæde eller stofbleer, osv. Så nu mangler vi kun noget sengetøj og en puslepude