Hej November-piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

A.

Madam Blå skriver:

Det var vist ikke forklaret ordentligt Men vi kommer kun til at køre med den det første år. Og vi bor på fjerde sal - uden elevator - så når den først er kommet op på altanen, så kommer den ikke ned igen bare lige sådan Så derfor bliver den kun brugt i et år. Hun kommer jo kun til at sove i den i weekenderne, da hun jo er i enten dp eller vs i løbet af ugen. Derfor synes jeg det er meget at give 7800 for en vogn i vores tilfælde

Men vil så gerne have den barnevogn Så derfor har jeg fundet den brugt

puha har slev bået på 4 sal så kan godt forstår jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

puha har slev bået på 4 sal så kan godt forstår jer

Ja ikke Det bliver en udfordring at få barn, pusletaske, indkøb og alt andet man slæber med sig op! Men jeg får sikkert gode muskler af det

Vi er blevet enige om, at hun må vente med at sove ude på altanen til vi er skiftet over til klapvognen. For vi kan simpelthen ikke bære barnevognen op for hver gang..

Anmeld

8. juni 2011

Ønskeønskeønskebarn

Madam Blå skriver:

Tillykke med den lille dreng

Den 16, er jo snart Uh, jeg glæder mig også til MD. Vi skal til den 21. Der er heller ikke så længe til.

Big star supreme er en skøøn vogn. Det er også den, jeg leder efter brugt på nettet. Lækkert at i har bestilt den - så er der styr på det jo

Ja, den overtro... Hihi - jeg retter mig ikke helt efter den. Men de store ting vil jeg gerne vente med. Vil i hvert fald gerne have MD overstået og nå til uge 22-24, inden jeg ser mig om efter tremmeseng, puslebord osv. Ved ikke hvorfor. Det er måske også overtroen, der har bestemt det

Men ja, det er nok meget smart at holde lidt igen. Ellers ender jeg med alt for meget tøj især.. Og det når lillepigen jo ikke at bruge. Men samtidig er det også smart at købe lidt undervejs, når man finder det billigt

Ja vi glæder os meget til at se den lille igen... vildt man allerede er halvvejs sys jeg... hold da op... Kan se herinde at andre også er gået iang så det er jo dejligt... griner.. lige pt er vi ved at lave børneværelse og udvide badeværelset så kan ikke købe alt det hjem man gerne vil da vi ikke har plads endnu... griner... ikke andet end i værkstedet og der skal farmand jo have plads

Ja den kære overtro altså.. men der er jo en grund til den er opstået tænker jeg...

Anmeld

9. juni 2011

Madam Blå

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Ja vi glæder os meget til at se den lille igen... vildt man allerede er halvvejs sys jeg... hold da op... Kan se herinde at andre også er gået iang så det er jo dejligt... griner.. lige pt er vi ved at lave børneværelse og udvide badeværelset så kan ikke købe alt det hjem man gerne vil da vi ikke har plads endnu... griner... ikke andet end i værkstedet og der skal farmand jo have plads

Ja den kære overtro altså.. men der er jo en grund til den er opstået tænker jeg...

Kan jeg godt forstå Det er altid dejligt at se sit lille barn på skærmen. Glæder mig selv helt vildt til at se hende igen. Er desværre begyndt at blive ret så nervøs for det. Tænk hvis der skulle være noget galt Men heldigvis er det så sjældent der er noget galt, og selv hvis der er, så er lægerne jo sindssygt dygtige i dag Så det skal nok gå

Ja, de fleste er så småt begyndt Uh hvor jeg glæder mig til at lave børneværelse! Har i seng, puslebord osv så?

Jeg er selv midt i et køb af en brugt barnevogn. Skal bare arrangeret at få den hentet Vi flytter i en større lejlighed på næste lørdag, så tror den kommer ind på hendes kommende værelse at stå Jeg vil jo gerne kunne gå og se på den. Men ender måske med at sætte den i vores kælderrum For lidt overtroisk er man vist

Tja, tænker det kommer fra gamle dage, hvor intet var sikkert for barnet var født. Dengang kunne man jo ikke scanne og se, at de havde det fint. Men det kan man heldigvis nu

Anmeld

9. juni 2011

Ønskeønskeønskebarn

Madam Blå skriver:

Kan jeg godt forstå Det er altid dejligt at se sit lille barn på skærmen. Glæder mig selv helt vildt til at se hende igen. Er desværre begyndt at blive ret så nervøs for det. Tænk hvis der skulle være noget galt Men heldigvis er det så sjældent der er noget galt, og selv hvis der er, så er lægerne jo sindssygt dygtige i dag Så det skal nok gå

Ja, de fleste er så småt begyndt Uh hvor jeg glæder mig til at lave børneværelse! Har i seng, puslebord osv så?

Jeg er selv midt i et køb af en brugt barnevogn. Skal bare arrangeret at få den hentet Vi flytter i en større lejlighed på næste lørdag, så tror den kommer ind på hendes kommende værelse at stå Jeg vil jo gerne kunne gå og se på den. Men ender måske med at sætte den i vores kælderrum For lidt overtroisk er man vist

Tja, tænker det kommer fra gamle dage, hvor intet var sikkert for barnet var født. Dengang kunne man jo ikke scanne og se, at de havde det fint. Men det kan man heldigvis nu

Ja det er jo en helt fantastisk oplevelse. Nej det har vi ikke, herhjemme hersker overtroen også en del, lidt har vi købt, men det vi har købt er pakket ned og gemt væk, og barnevognen bliver ikke hentet før omkring 14 dage før eller når vi tager hjem fra sygehuset med ham

Ja er også selv lidt nervøs for den scanning, men det skal nok gå, for ja som du siger er de jo så dygtige i dag...

Bliver dejlig at få noget større at bo i det er altid rart med mere plads, specielt nu den lille kommer Ja det bliver jo vildt spændende at indrette den lilles værelse.. ihh så hyggeligt... har du en ide om hvordan det skal se ud så??

Anmeld

11. juni 2011

Ludo

Jeg har fået en brugt barnevogn af min veninde den er kun 3 år gammel til september og er har kun ligget 1 barn i den. Hun havde også en helt ny lift der aldrig er brugt + pusletaske. Da det er mit tredje barn så har jeg intet imod at få en masse ting af andre og bruge noget af det jeg selv har lånt ud af udstyr og andet.

Anmeld

11. juni 2011

Madam Blå

Ludo skriver:

Jeg har fået en brugt barnevogn af min veninde den er kun 3 år gammel til september og er har kun ligget 1 barn i den. Hun havde også en helt ny lift der aldrig er brugt + pusletaske. Da det er mit tredje barn så har jeg intet imod at få en masse ting af andre og bruge noget af det jeg selv har lånt ud af udstyr og andet.

Hvor dejligt, at du kan få den Jeg har heller intet imod at låne, eller få brugt. Hvis tingene fungerer og er igod stand, så er det jo synd at smide dem ud.

Hvor gamle er dine børn? Glæder de sig til den lille kommer?

Anmeld

12. juni 2011

Ludo

Jeg har en Pige på 13 og en Dreng på 10 år og de glæder sig utrolig meget og passer godt på både mig og maven

Anmeld

12. juni 2011

Madam Blå

Ludo skriver:

Jeg har en Pige på 13 og en Dreng på 10 år og de glæder sig utrolig meget og passer godt på både mig og maven

Hvor dejligt, at de er så store, at de forstår det og rigtig glædersig til den lille kommer Ved i hvad køn det bliver?

Anmeld

12. juni 2011

Ludo

Nej det gør vi ikke og min kæreste som ikke er far til de 2 store og dette er hans første han vil helst ikke vide det men siger det er en dreng. Så nu må vi se om jeg kan overtale når vi skal til MD den 1 Juli.

Ved du hvad det bliver?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.