Hej November-piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

A.

Madam Blå skriver:

Ja, det er lidt sjovt Men det er jo også en god barnevogn.

Jeg vil prøve at søge lidt rundt ja. Måske tage op og kigge på en. For det kunne være smart, hvis den kunne bruges som rejseseng. Så må jeg i hvert fald eje sådan en

Tak for svar! Og fortsat god dag

ja det er en fantastisk vogn og de ved også hvad de vil have for den vild at det er så dyrt at købe barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

ja det er en fantastisk vogn og de ved også hvad de vil have for den vild at det er så dyrt at købe barnevogn

Ja, det ved de! Det er også derfor jeg vil have en, der er brugt til bare et barn.. Man kan faktisk finde dem, der kun er brugt i et halvt år for 4000. Og det er en pris, jeg kan (og vil) være med til

Anmeld

7. juni 2011

A.

Madam Blå skriver:

Ja, det ved de! Det er også derfor jeg vil have en, der er brugt til bare et barn.. Man kan faktisk finde dem, der kun er brugt i et halvt år for 4000. Og det er en pris, jeg kan (og vil) være med til

Ja man kan får dem brugt til rigelig pris er heldig jeg får en i gave

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

Ja man kan får dem brugt til rigelig pris er heldig jeg får en i gave

Ej hvor lækkert Det var da en stor og dejlig gave at få! Vi får en halv barnevogn af min mor, men vil bare ikke betale så meget for en barnevogn. Vi kommer max til at bruge den i et år,  så jeg er simpelthen for nærrig

Anmeld

7. juni 2011

A.

Madam Blå skriver:

Ej hvor lækkert Det var da en stor og dejlig gave at få! Vi får en halv barnevogn af min mor, men vil bare ikke betale så meget for en barnevogn. Vi kommer max til at bruge den i et år,  så jeg er simpelthen for nærrig

så skal i heller ikke betale meget .men hvorfor kun 1 år da? så betaler det sig heller ikke at købe en emmalijunga da de har stor liggemål så er det bedre købe en kombivogn jo..emmalijunga har også flotte kombivogne

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

så skal i heller ikke betale meget .men hvorfor kun 1 år da? så betaler det sig heller ikke at købe en emmalijunga da de har stor liggemål så er det bedre købe en kombivogn jo..emmalijunga har også flotte kombivogne

Fordi en klapvogn synes jeg er nemmere at have med rundt Og når vi begynder at tage klapvognen i brug, så rykker barnevognen ud på altanen, så hun kan sove til middag i den. Men en altanvogn behøver ikke at være så fin synes jeg, så jeg ville være ked af, at give så meget for den.

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

Vi er begge på SU, det har måske også noget at sige i forhold til hvorfor jeg er så nærig

Anmeld

7. juni 2011

A.

Madam Blå skriver:

Fordi en klapvogn synes jeg er nemmere at have med rundt Og når vi begynder at tage klapvognen i brug, så rykker barnevognen ud på altanen, så hun kan sove til middag i den. Men en altanvogn behøver ikke at være så fin synes jeg, så jeg ville være ked af, at give så meget for den.

nå men så er det da en løsning at købe kombivogn i kan lave lave om både til barnevogn og klapvogn og du kan får en fint combivogn til ikke så mange penge og så kan i købe en brugt barnevogn til altan til ingen penge så sparer i faktisk på dne måde..

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

nå men så er det da en løsning at købe kombivogn i kan lave lave om både til barnevogn og klapvogn og du kan får en fint combivogn til ikke så mange penge og så kan i købe en brugt barnevogn til altan til ingen penge så sparer i faktisk på dne måde..

Ja, det havde jeg også tænkt på. Men når nu min mor gerne vil give os en halv ny Emmaljunga big star supreme, eller en hel brugt - så tager vi gerne i mod det

Det er nemlig min drømmevogn Er næsten forelsket i den Men har bare ikke pengene til at købe den selv.. Eller, det har vi, men vil hellere bruge flere penge på dyner, madrasser, puslebord osv. Men når jeg nu kan få den af min mor - så tager jeg jo mægtig gerne i mod 

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

Det var vist ikke forklaret ordentligt Men vi kommer kun til at køre med den det første år. Og vi bor på fjerde sal - uden elevator - så når den først er kommet op på altanen, så kommer den ikke ned igen bare lige sådan Så derfor bliver den kun brugt i et år. Hun kommer jo kun til at sove i den i weekenderne, da hun jo er i enten dp eller vs i løbet af ugen. Derfor synes jeg det er meget at give 7800 for en vogn i vores tilfælde

Men vil så gerne have den barnevogn Så derfor har jeg fundet den brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.