Hej November-piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Madam Blå

Nov*Baby skriver:

SU så forstår jeg gerne, det er ikke så nemt at få råd til det så... Men en brugt kan også være en god start

Ja vi er så spændte  Nej har ingen fornemmelse, folk gætter på livet løs bare det er en velskabt lille en så er vi glade

Nej der er ikke længe til det er bare super dejligt...

Ja det er helt ubeskriveligt, jeg kunne da ikke lade være med at knibe en tåre til NF scanningen Jeg var ikke nervøs til NF men ved ikke om jeg bliver det ved MD men det skal man nok ikke tænke så meget over

Nej, det er der nemlig ikke. Vil hellere købe en klapvogn fra ny af. Den kommer vi til at bruge meget mere jo Barnevognen bliver jo max brugt det første år, og skal så derefter stå på altanen.. Og har fundet et par stykker, som kun har været brugt i et halvt år til 4000-4500. Så det synes jeg er en god pris

Ja, det er utroligt så lidt kønnet egentlig betyder. Bare den lille er som den skal være. Og det er den jo selvfølgelig Men da vi fandt ud af, at vi ventede en pige, så kunne det jo ikke være anderledes.

Hihi - vi fældede også begge en lille tåre til NF. Det var simpelthen så stort Jeg synes også det var svært at tro på, at der faktisk var en baby i min mave. Så det var se dejligt at se

Tror du har helt ret, man skal ikke tænke for meget over det

Du må komme med en opdatering, når i har været til MD. Er helt spændt på at vide, hvad du venter dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Ølgaard

Madam Blå skriver:

Nej, det er der nemlig ikke. Vil hellere købe en klapvogn fra ny af. Den kommer vi til at bruge meget mere jo Barnevognen bliver jo max brugt det første år, og skal så derefter stå på altanen.. Og har fundet et par stykker, som kun har været brugt i et halvt år til 4000-4500. Så det synes jeg er en god pris

Ja, det er utroligt så lidt kønnet egentlig betyder. Bare den lille er som den skal være. Og det er den jo selvfølgelig Men da vi fandt ud af, at vi ventede en pige, så kunne det jo ikke være anderledes.

Hihi - vi fældede også begge en lille tåre til NF. Det var simpelthen så stort Jeg synes også det var svært at tro på, at der faktisk var en baby i min mave. Så det var se dejligt at se

Tror du har helt ret, man skal ikke tænke for meget over det

Du må komme med en opdatering, når i har været til MD. Er helt spændt på at vide, hvad du venter dig

Det lyder fornuftigt nok  Om ikke andet at hvis det er så har babysam nogle nye modeller til 4500 kr med lift og pusle taske Rikke mai hedder de du kan selv designe den  Så har du en sprit ny barnevogn til billige penge.....

Ja det er helt fantastisk

Det kan du tro skal jeg nok gøre, glæder mig helt vildt

God aften til dig

Anmeld

7. juni 2011

Ønskeønskeønskebarn

Madam Blå skriver:

Lækkert at bo på landet - og så især i dette skønne vejr!

Godt at høre, at det ikke kun er mig, der er tidligt ude Hvad venter i? Jeg venter en pige. Og når man kender kønnet, så er det dælme svært at holde kortet i pungen, og ikke købe alt muligt Men det er smart nok, når man så finder tind på tilbud. Der kan jo være en hel del at spare

Hvad for en barnevogn har i købt?

Ja, den med overtroen er jeg måske lige så stille ved at ryge med på.. Er ikke overtroisk, men man skal aldrig sige aldrig

Ja, det er simpelthen super dejligt i det her vejr

Vi skal have os en lille babydreng... en skøn lille ne Vi skal til scanning igen her den 16... ihhh det bliver dejligt.

Vi har købt en emmaljunga Big star supreme, model charlston med alu stel... men den står hos forhandleren

Nej det er lidt træls med den der overtro, men måske også godt nok at holde igen, ellers kan det blive noget værre noget... griner

Anmeld

7. juni 2011

A.

hejsa piger

jeg er fra kolding

ja men vi mangler kun barnevognen voksi og sådan små ting andet har vi 

så vi har været ud og kigge på barnevogne og så skal vi bestille en om 2-3 uger da det er lang levering tid..

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Ja, det er simpelthen super dejligt i det her vejr

Vi skal have os en lille babydreng... en skøn lille ne Vi skal til scanning igen her den 16... ihhh det bliver dejligt.

Vi har købt en emmaljunga Big star supreme, model charlston med alu stel... men den står hos forhandleren

Nej det er lidt træls med den der overtro, men måske også godt nok at holde igen, ellers kan det blive noget værre noget... griner

Tillykke med den lille dreng

Den 16, er jo snart Uh, jeg glæder mig også til MD. Vi skal til den 21. Der er heller ikke så længe til.

Big star supreme er en skøøn vogn. Det er også den, jeg leder efter brugt på nettet. Lækkert at i har bestilt den - så er der styr på det jo

Ja, den overtro... Hihi - jeg retter mig ikke helt efter den. Men de store ting vil jeg gerne vente med. Vil i hvert fald gerne have MD overstået og nå til uge 22-24, inden jeg ser mig om efter tremmeseng, puslebord osv. Ved ikke hvorfor. Det er måske også overtroen, der har bestemt det

Men ja, det er nok meget smart at holde lidt igen. Ellers ender jeg med alt for meget tøj især.. Og det når lillepigen jo ikke at bruge. Men samtidig er det også smart at købe lidt undervejs, når man finder det billigt

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

hejsa piger

jeg er fra kolding

ja men vi mangler kun barnevognen voksi og sådan små ting andet har vi 

så vi har været ud og kigge på barnevogne og så skal vi bestille en om 2-3 uger da det er lang levering tid..

Hvor lækkert! Er det jeres første, eller har i bare været tidligt ude? Ved du hvilken barnevogn i skal have? Det er godt nok lang levering, der er på dem. Men så behøver man ikke tænke på det resten af graviditeten. Så er der styr på vognen

Må jeg spørge hvorfor i vælger en voksi? Er det i stedet for en lift? Er den smartere? Jeg synes at en baby i lift er så sødt Men hvis der er fordele ved voksien, så burde jeg da overveje den i stedet.

Anmeld

7. juni 2011

A.

Madam Blå skriver:

Hvor lækkert! Er det jeres første, eller har i bare været tidligt ude? Ved du hvilken barnevogn i skal have? Det er godt nok lang levering, der er på dem. Men så behøver man ikke tænke på det resten af graviditeten. Så er der styr på vognen

Må jeg spørge hvorfor i vælger en voksi? Er det i stedet for en lift? Er den smartere? Jeg synes at en baby i lift er så sødt Men hvis der er fordele ved voksien, så burde jeg da overveje den i stedet.

hejsa nej det er nr 2 derfor har vi seng og alt andet så af det store ting er det kun barnevogn vi mangler og vi skal ha´emmaljunga uniq  glæder mig helt vild til den kommer hjem.. voksi er meget mere praktisk end lift..man bruger lidten ikke særlig længe da de vokser hurtig og voksi pose kan de bruge i flere år og så er den varmere end dyne om vinteren er det faktisk kun nok med bodt strømper og en hue hvis det er meget koldt så de behøver ikke så meget tøj..og man kan bruge voksi ligesom lidt hvis mna køber bære plade til..og så kan man også bruge voksi som legetæppe hvis man folder den ud og er på besøg hos nogen så klart nok er den bedre end lift

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

hejsa nej det er nr 2 derfor har vi seng og alt andet så af det store ting er det kun barnevogn vi mangler og vi skal ha´emmaljunga uniq  glæder mig helt vild til den kommer hjem.. voksi er meget mere praktisk end lift..man bruger lidten ikke særlig længe da de vokser hurtig og voksi pose kan de bruge i flere år og så er den varmere end dyne om vinteren er det faktisk kun nok med bodt strømper og en hue hvis det er meget koldt så de behøver ikke så meget tøj..og man kan bruge voksi ligesom lidt hvis mna køber bære plade til..og så kan man også bruge voksi som legetæppe hvis man folder den ud og er på besøg hos nogen så klart nok er den bedre end lift

Hvor dejligt, at tingene kan gå i arv Ja, Emmaljunga med Uniq stel er også den, jeg søger. Sjovt, indtilvidere skal vi vist alle have en Emmaljunga herinde

Ja, kon godt se, at den kan bruges meget længere.. Men bruger de den så i vognen, uden dyne til? Og kan den så bruges som en slags rejseseng? Hvis man tager en overnatning ude hos fx familien? Måske jeg skulle overveje at anskaffe mig sådan en. Meen - vil også have en lift Har heldigvis en arvet sort Emmaljunga lift stående hos min mor. Så kunne jo godt tillade mig at bruge penge på en voksi, hvis det var Hæhæ.

Anmeld

7. juni 2011

A.

Madam Blå skriver:

Hvor dejligt, at tingene kan gå i arv Ja, Emmaljunga med Uniq stel er også den, jeg søger. Sjovt, indtilvidere skal vi vist alle have en Emmaljunga herinde

Ja, kon godt se, at den kan bruges meget længere.. Men bruger de den så i vognen, uden dyne til? Og kan den så bruges som en slags rejseseng? Hvis man tager en overnatning ude hos fx familien? Måske jeg skulle overveje at anskaffe mig sådan en. Meen - vil også have en lift Har heldigvis en arvet sort Emmaljunga lift stående hos min mor. Så kunne jo godt tillade mig at bruge penge på en voksi, hvis det var Hæhæ.

ja det er lidt sjovt at så mange skal ha´emmaljunga..

ja man bruger den i vognen istedfor dyne barnet kan ikke sparke den væk da den er lukket omkring..du kan evt søge lidt på nettet..ved ikke om du kun bruge den men det vil jeg næsten tro at man kan

Anmeld

7. juni 2011

Madam Blå

A. skriver:

ja det er lidt sjovt at så mange skal ha´emmaljunga..

ja man bruger den i vognen istedfor dyne barnet kan ikke sparke den væk da den er lukket omkring..du kan evt søge lidt på nettet..ved ikke om du kun bruge den men det vil jeg næsten tro at man kan

Ja, det er lidt sjovt Men det er jo også en god barnevogn.

Jeg vil prøve at søge lidt rundt ja. Måske tage op og kigge på en. For det kunne være smart, hvis den kunne bruges som rejseseng. Så må jeg i hvert fald eje sådan en

Tak for svar! Og fortsat god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.