Nov*Baby skriver:

SU så forstår jeg gerne, det er ikke så nemt at få råd til det så... Men en brugt kan også være en god start 
 Ja vi er så spændte  Nej har ingen fornemmelse, folk gætter på livet løs bare det er en velskabt lille en så er vi glade
 Nej har ingen fornemmelse, folk gætter på livet løs bare det er en velskabt lille en så er vi glade
 Nej der er ikke længe til det er bare super dejligt...
 Ja det er helt ubeskriveligt, jeg kunne da ikke lade være med at knibe en tåre til NF scanningen Jeg var ikke nervøs til NF men ved ikke om jeg bliver det ved MD men det skal man nok ikke tænke så meget over
 Jeg var ikke nervøs til NF men ved ikke om jeg bliver det ved MD men det skal man nok ikke tænke så meget over
 Nej, det er der nemlig ikke. Vil hellere købe en klapvogn fra ny af. Den kommer vi til at bruge meget mere jo  Barnevognen bliver jo max brugt det første år, og skal så derefter stå på altanen.. Og har fundet et par stykker, som kun har været brugt i et halvt år til 4000-4500. Så det synes jeg er en god pris
 Barnevognen bliver jo max brugt det første år, og skal så derefter stå på altanen.. Og har fundet et par stykker, som kun har været brugt i et halvt år til 4000-4500. Så det synes jeg er en god pris 
 Ja, det er utroligt så lidt kønnet egentlig betyder. Bare den lille er som den skal være. Og det er den jo selvfølgelig  Men da vi fandt ud af, at vi ventede en pige, så kunne det jo ikke være anderledes.
 Men da vi fandt ud af, at vi ventede en pige, så kunne det jo ikke være anderledes.
 Hihi - vi fældede også begge en lille tåre til NF. Det var simpelthen så stort  Jeg synes også det var svært at tro på, at der faktisk var en baby i min mave. Så det var se dejligt at se
 Jeg synes også det var svært at tro på, at der faktisk var en baby i min mave. Så det var se dejligt at se 
 Tror du har helt ret, man skal ikke tænke for meget over det 
 Du må komme med en opdatering, når i har været til MD. Er helt spændt på at vide, hvad du venter dig 

Anmeld