Hej November-piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.623 visninger
48 svar
0 synes godt om
4. juni 2011

Madam Blå

Vi er godt nok ikke mange i november, hva?

Men til os, der så er her

Hvor i landet bor i? Jeg bor selv i Århus, og her er jeg rigtig glad for at bo. Så vi bliver her med lillepigen, selvom lejlighederne er ALT for dyre..

Er i begyndt at købe baby-gejl? Jeg har allerede fundet barnevognen... Jeg synes de er alt for dyre, så jeg køber en brugt. Synes bare det er for tidligt at købe den nu. Så nu ville jeg lige høre jer. Er i også så tidligt ude, eller er jeg i for højt gear?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

babyMark

Også Århus her. Har bare ikke fået skrevet mig på terminslisten. Synes bare du skal købe grej nu hvis du har lyst til det. Der kommer jo self sommerudsalg,så der kan være nogle penge at spare der. Jeg har det meste grej fra nr 1. Men første gang købte jeg barnevogn før man kunne se, at jeg var gravid. Det var svigermor der betalte og der var januarudsalg, så bare om at slå til :-) men kan godt forstå det kribler!

Anmeld

5. juni 2011

Madam Blå

babyMark skriver:

Også Århus her. Har bare ikke fået skrevet mig på terminslisten. Synes bare du skal købe grej nu hvis du har lyst til det. Der kommer jo self sommerudsalg,så der kan være nogle penge at spare der. Jeg har det meste grej fra nr 1. Men første gang købte jeg barnevogn før man kunne se, at jeg var gravid. Det var svigermor der betalte og der var januarudsalg, så bare om at slå til :-) men kan godt forstå det kribler!

Der er nemlig nogle penge at spare! Men ja, det kribler helt.. Og der er jo læænge til endnu. Men tror jeg slår til. Barnevognen var nemlig sat langt ned i pris

Hvor dejligt, at du har det meste grej. Hvor længe bliver der i mellem dem?

Og lækkert at svigermor betalte!

Anmeld

5. juni 2011

Ølgaard

Halløj....

Vi er fra Nykøbing F.

Du er ikke den eneste der har kriblen i fingrene  Vi venter bare lige til vi kender kønnet  Men har lidt neutralt allerede...

Vi har fundet den barnevogn vi vil ha men venter med at købe den, det siges jo at det bringer uheld at ha den i hjemmet lang tid før den lille er født, det siges at man skal vente til 14 dage før termin, eller ha den stående et andet sted

Så er det om man tror på det eller ej..

men har man lyst til at købe ting skal man da gøre det...

Anmeld

5. juni 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej November piger

Jeg er fra en lille landsby mellem Kolding og Esbjerg... Lnadligt idyl.

Vi har allerede bestilt barnevognen. den bliver i butikken til vi selv vil have den hjem. Sengen købte jeg faktisk i denne uge, fordi den var på tilbud... og ja det er vildt svært at lade være...Vi kender kønnet og derfor har jeg købt lidt tøj. Men intet af det er dog pakket ud. det tør jeg ikke endnu... gammel overtro vidst

Anmeld

6. juni 2011

Madam Blå

Nov*Baby skriver:

Halløj....

Vi er fra Nykøbing F.

Du er ikke den eneste der har kriblen i fingrene  Vi venter bare lige til vi kender kønnet  Men har lidt neutralt allerede...

Vi har fundet den barnevogn vi vil ha men venter med at købe den, det siges jo at det bringer uheld at ha den i hjemmet lang tid før den lille er født, det siges at man skal vente til 14 dage før termin, eller ha den stående et andet sted

Så er det om man tror på det eller ej..

men har man lyst til at købe ting skal man da gøre det...

Det er også svært at holde de kriblende fingre tilbage Vi ved, at vi venter en pige, så der er kommet nogle heldragter og bodies i hus allerede.. Har lyst til at købe alt udstyret allerede.. Men tøjet vil jeg gerne vente lidt med. Der er jo primært sommertøj i butikkerne - og det kan vores november-babyer jo ikke bruge

Ja, det siger man jo.. Men hvis jeg køber en barnevogn nu, så tror jeg simpelthen ikke jeg kan lade være med at have den stående inde på det værelse, der engang skal være hendes Meen - burde måske stille den i mine forældrs kælder.

Hvad for en barnevogn vil i have? Og hvorfor? Hvis jeg må spørge Jeg har besluttet mig for en sort Emmaljunge med Uniq stel. Og helst en brugt. Hvis vi havde penge nok, så vil jeg gerne købe en fra ny af - meeen.. Det har vi bare ikke

Anmeld

6. juni 2011

Madam Blå

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Hej November piger

Jeg er fra en lille landsby mellem Kolding og Esbjerg... Lnadligt idyl.

Vi har allerede bestilt barnevognen. den bliver i butikken til vi selv vil have den hjem. Sengen købte jeg faktisk i denne uge, fordi den var på tilbud... og ja det er vildt svært at lade være...Vi kender kønnet og derfor har jeg købt lidt tøj. Men intet af det er dog pakket ud. det tør jeg ikke endnu... gammel overtro vidst

Lækkert at bo på landet - og så især i dette skønne vejr!

Godt at høre, at det ikke kun er mig, der er tidligt ude Hvad venter i? Jeg venter en pige. Og når man kender kønnet, så er det dælme svært at holde kortet i pungen, og ikke købe alt muligt Men det er smart nok, når man så finder tind på tilbud. Der kan jo være en hel del at spare

Hvad for en barnevogn har i købt?

Ja, den med overtroen er jeg måske lige så stille ved at ryge med på.. Er ikke overtroisk, men man skal aldrig sige aldrig

Anmeld

6. juni 2011

Ølgaard

Madam Blå skriver:

Det er også svært at holde de kriblende fingre tilbage Vi ved, at vi venter en pige, så der er kommet nogle heldragter og bodies i hus allerede.. Har lyst til at købe alt udstyret allerede.. Men tøjet vil jeg gerne vente lidt med. Der er jo primært sommertøj i butikkerne - og det kan vores november-babyer jo ikke bruge

Ja, det siger man jo.. Men hvis jeg køber en barnevogn nu, så tror jeg simpelthen ikke jeg kan lade være med at have den stående inde på det værelse, der engang skal være hendes Meen - burde måske stille den i mine forældrs kælder.

Hvad for en barnevogn vil i have? Og hvorfor? Hvis jeg må spørge Jeg har besluttet mig for en sort Emmaljunge med Uniq stel. Og helst en brugt. Hvis vi havde penge nok, så vil jeg gerne købe en fra ny af - meeen.. Det har vi bare ikke

Jeg glæder mig sindsygt til at få kønnet afvide, jeg kan næsetn ikke vente 10 dage mere...

Ja vi holder også udkig om der kommer tilbud osv...

Vi bestiller nok vores nu men får den ikke før 14 dage før

Vi har fundet den vi vil ha det være en Emmaljunga big star supreme Uniq Alu. Sort eller brun. Farven har vi ikke bestemt os for endnu.

Vi synes det er en lækker vogn, vi har været over og se den mange gange og samlignet med andre, og kvaliteten er klart bedst her

Vi får hjælp af familien så vi kan få en god en, da vi gerne skulle ha flere børn så vil vi gerne ha en ny fra start af

Anmeld

6. juni 2011

Madam Blå

Nov*Baby skriver:

Jeg glæder mig sindsygt til at få kønnet afvide, jeg kan næsetn ikke vente 10 dage mere...

Ja vi holder også udkig om der kommer tilbud osv...

Vi bestiller nok vores nu men får den ikke før 14 dage før

Vi har fundet den vi vil ha det være en Emmaljunga big star supreme Uniq Alu. Sort eller brun. Farven har vi ikke bestemt os for endnu.

Vi synes det er en lækker vogn, vi har været over og se den mange gange og samlignet med andre, og kvaliteten er klart bedst her

Vi får hjælp af familien så vi kan få en god en, da vi gerne skulle ha flere børn så vil vi gerne ha en ny fra start af

Det er også min drømmevogn Den er så lækker. Dejligt at køre med, og tror at baby ligger rigtig godt i den Hvor dejligt at familien hjælper. Min mor vil også give en halv barnevogn. Men hvis jeg finder en brugt vil hun gerne give den. Skal måske nævnes at vi begge er på SU, så der er ikke meget at lege med.

Uh det bliver spændende at få kønnet at vide! Har du en fornemmelse for hvad det bliver?

Vi var til en privat kønsscanning da jeg var 14+. Kæresten gav, han kunne ikke vente til MD. Så jeg lagde gerne mave til

Ejj 10 dage! Der er ikke længe til så. Det bliver vildt spændende! Skal selv til MD den 21, og kan slet ikke vente. Det er så dejligt at se den lille boltre rundt på skærmen Er du nervøs for MD ellers? Må indrømme at jeg ikke er.. Men det skal jeg nok nå at blive et par dage inden. Var jeg i hvert fald til NF. Pyha det var en lettelse at se det lille liv have det godt

Anmeld

6. juni 2011

Ølgaard

Madam Blå skriver:

Det er også min drømmevogn Den er så lækker. Dejligt at køre med, og tror at baby ligger rigtig godt i den Hvor dejligt at familien hjælper. Min mor vil også give en halv barnevogn. Men hvis jeg finder en brugt vil hun gerne give den. Skal måske nævnes at vi begge er på SU, så der er ikke meget at lege med.

Uh det bliver spændende at få kønnet at vide! Har du en fornemmelse for hvad det bliver?

Vi var til en privat kønsscanning da jeg var 14+. Kæresten gav, han kunne ikke vente til MD. Så jeg lagde gerne mave til

Ejj 10 dage! Der er ikke længe til så. Det bliver vildt spændende! Skal selv til MD den 21, og kan slet ikke vente. Det er så dejligt at se den lille boltre rundt på skærmen Er du nervøs for MD ellers? Må indrømme at jeg ikke er.. Men det skal jeg nok nå at blive et par dage inden. Var jeg i hvert fald til NF. Pyha det var en lettelse at se det lille liv have det godt

SU så forstår jeg gerne, det er ikke så nemt at få råd til det så... Men en brugt kan også være en god start

Ja vi er så spændte  Nej har ingen fornemmelse, folk gætter på livet løs bare det er en velskabt lille en så er vi glade

Nej der er ikke længe til det er bare super dejligt...

Ja det er helt ubeskriveligt, jeg kunne da ikke lade være med at knibe en tåre til NF scanningen Jeg var ikke nervøs til NF men ved ikke om jeg bliver det ved MD men det skal man nok ikke tænke så meget over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.