Madam Blå skriver:
Det er også svært at holde de kriblende fingre tilbage
Vi ved, at vi venter en pige, så der er kommet nogle heldragter og bodies i hus allerede.. Har lyst til at købe alt udstyret allerede.. Men tøjet vil jeg gerne vente lidt med. Der er jo primært sommertøj i butikkerne - og det kan vores november-babyer jo ikke bruge 
Ja, det siger man jo.. Men hvis jeg køber en barnevogn nu, så tror jeg simpelthen ikke jeg kan lade være med at have den stående inde på det værelse, der engang skal være hendes
Meen - burde måske stille den i mine forældrs kælder.
Hvad for en barnevogn vil i have? Og hvorfor? Hvis jeg må spørge
Jeg har besluttet mig for en sort Emmaljunge med Uniq stel. Og helst en brugt. Hvis vi havde penge nok, så vil jeg gerne købe en fra ny af - meeen.. Det har vi bare ikke 
Jeg glæder mig sindsygt til at få kønnet afvide, jeg kan næsetn ikke vente 10 dage mere...
Ja vi holder også udkig om der kommer tilbud osv...
Vi bestiller nok vores nu men får den ikke før 14 dage før 
Vi har fundet den vi vil ha det være en Emmaljunga big star supreme Uniq Alu. Sort eller brun. Farven har vi ikke bestemt os for endnu.
Vi synes det er en lækker vogn, vi har været over og se den mange gange og samlignet med andre, og kvaliteten er klart bedst her
Vi får hjælp af familien så vi kan få en god en, da vi gerne skulle ha flere børn så vil vi gerne ha en ny fra start af 
Anmeld