Maggieh skriver:
Er to voksne og et barn. Begge skal studere??
Jeg er virkelig på bar bund og jeg aaaaaaaner ikke hvordan jeg skal komme igang eller hvor jeg skal starte. Nu har jeg haft det her oppe så mange gange, alt for mange gange.
Men på Færøerne, får man i SU. 3400 kr. dvs. vi ialt ville få 6800 kr vi har en husleje på 5-6000 så vi ville have haft knapt 1000 til ALT andet. OG man får ingen boligstøtte heroppe og ovenikøbet så kører der ikke nogle busser inde i byen så jeg kommer til at gå over det hele. Hvilket jeg IKKE ''gider'' (det lyder jo som et meget forkælet ord, men det er ikke en mulighed at gå så langt og meget HVER dag).
hvor dyr en lejlighed TROR i vi ville have råd til på sjælland??

Undskyld jeg IGEN, igen, igen, bringer det op 

Hvis I begge studerer så kan I få lidt mere tilsammen end jeg får som enlig i su udover det er det jo muligt at tage lån. Det gør jeg også.
Jeg har dog tre børn og kan muligvis få mere i boligsikring. Men pasning vil I jo få betalt og også få lidt mere i børnefamilieydelse da I er to der studerer.
Jeg lejer hus på syd. sjælland. 165m2 for 5500kr og får 3300kr i boligsikring. Forbrug er så udover. Så jeg føler mig heldig, men det er så også 100km fra KBH..
Anmeld