hvor dyr en lejlighed har man råd til når man..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Magsen

lailamik skriver:

Ved det ikke er til megen hjælp, men det er also 3700 kr om mdr + i får 600 kr om mdr ekstra da i har et barn

Det skal nok gå skat, jeg havde en lejlighed på 3000 kr og en bil, så havde jeg et job hos Vígdis hver 2. lørdag hvilket gav kun 500 kr ekstra .. Men jeg klarede mig  forstår ikke hvordan!?

Ellers start med at spare op når i så kommer hjem fra ferien, så skulle det meget gerne gå .. så er det bare at glæde jer til at få skattepenge tilbage og få ferie penge det gjorde jeg og arbejd meget i sommerferien så gir det bagslag i skatten, så bliver skatte pengene MANGE

Knus fra Laila som ventede på at Maggieh skulle ringe i dag  hehe

altså dvs. vi ville få 8000 ialt??

eeeeej, det forstår jeg sku heller ikke du har klaret!!! Iih, jeg ville også super gerne have haft en bil.

ja selvf. jeg sparer altid op  heh

man får bare ikke noget når man lever af lorte kh  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Magsen

Frøken J. skriver:

Det kommer sørme an på, om i har fritidsjob

Vi har beregnet vi har råd til at betale allerhøjst 5000-6000 om måneden i husleje, hvis der både skal være til madkonto, penge til budgetkonto, penge til opsparing så der er råd til studiebøger altid + lidt til sjov Jeg vil dog helst ikke op på mere end 5000...

alright, tak for svar ) jeg regner med at vi bliver nødt til at arbejde ved siden af.. 

Anmeld

2. juni 2011

Magsen

Bondepigen skriver:

Pt er vi begge på KH, Bor i lejlighed 96 kvm, husleje 3900 minus forbrug, vi har et barn og kan ikke få boligstøtte selv om vi fik det engang før vi fik barn. Når nr to kommer kan vi få lidt i boligstøtte. Jeg synes det er nogle mærkværdige regler!!!

hvorfor kan i dog ikke få noget i boligstøtte??? 

og undskyld på forhånd.. men hvordan fanden har du dog fundet en lejlighed på 96 kvm til 3900 kr???? 

Anmeld

2. juni 2011

Magsen

Honey's Kone<3 skriver:

Hvor er det henne af i KBH??

Jeg søger nemlig efter et nyt sted og bo, hurtigt

du så klog smukke 

Anmeld

2. juni 2011

Magsen

Honey's Kone<3 skriver:

Arg, GOK, det er da MIG der er helt galt på den Haha..

Maggieh skriver Sjælland

Men du skrev KH, og det fik jeg hurtigt lavet om til ----- KH og i KBH Haha.. Min fejl..

Gid jeg kunne sige det samme, men bor her lidt endnu

sweetie du har ikke en SKID at brokke dig om før du har boet på Færøerne !!!!!!!!!!!! 

honnies kone???  Hvor blev der af honnies wife? :b 

Anmeld

2. juni 2011

Bondepigen

Maggieh skriver:

hvorfor kan i dog ikke få noget i boligstøtte??? 

og undskyld på forhånd.. men hvordan fanden har du dog fundet en lejlighed på 96 kvm til 3900 kr???? 

Vi bor til leje i en lille by. Lejet lejl. af en privat, og så er det altså temmelig meget en skodlejlighed. Rigtig dårligt med plads selv om der er 96 kvm... Der er en kæmpe stor gang, som vi ikke rigtig kan bruge til noget! Drømmer meget om at flytte!

Aner ikke hvorfor vi ikke kan få boligstøtte, men har spurgt flere gange og flere forskellige, og de siger alle det samme... Måske der er lavet nye regler sidenvi fik boligstøtte dengang for længe siden...

Anmeld

3. juni 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

sweetie du har ikke en SKID at brokke dig om før du har boet på Færøerne !!!!!!!!!!!! 

honnies kone???  Hvor blev der af honnies wife? :b 

Hehe, jeg kommer aldrig til at bo deroppe søde.. Det er bare en smule for langt væk fra alt det jeg kender

Jamen Honnie's Wife smuttede sammen med EkstraBladet, og nu er Honey's Kone, kommet ind i billedet istedet

Anmeld

3. juni 2011

Magsen

Honey's Kone<3 skriver:

Hehe, jeg kommer aldrig til at bo deroppe søde.. Det er bare en smule for langt væk fra alt det jeg kender

Jamen Honnie's Wife smuttede sammen med EkstraBladet, og nu er Honey's Kone, kommet ind i billedet istedet

aaaah men det skal du heller ikke :b !!!!!

smuttede sammen med ekstra bladet?

Anmeld

3. juni 2011

Københavnermor

precis, det jo heller ikke det, jeg vil bare bo et sted, hvor jeg har alt i nærheden 

De fleste steder i KBH har du alt lige i nærheden. Det er overhovedet ikke nødvendigt med bil. Og Kbh er en dejlig cykelby.

Du skal tage at skrive dig op i diverse boligforeninger.. Der kan du få noget på ventelister imellem 1-2 år..

Jeg kender en god boligforening i københavn hvis i kan starte op med en 2-værelses. Du kan skrive en PB. (Glemte at skrive at her kan man få en lejlighed på under et år ca)

Håber det lykkedes dig at komme til sjælland når nu der er din drøm!!! 

Anmeld

3. juni 2011

lailamik

Maggieh skriver:

altså dvs. vi ville få 8000 ialt??

eeeeej, det forstår jeg sku heller ikke du har klaret!!! Iih, jeg ville også super gerne have haft en bil.

ja selvf. jeg sparer altid op  heh

man får bare ikke noget når man lever af lorte kh  

Ja tror jeg Ellers so tror jeg jeg kan skaffe dig nogen navne på udlejer, havde jo en lang liste førhen

Heheh ja bilen er godt nok et plus  -men husk også at man skal betale forsikring og vejafgifter + bensin ..så det er mega dyrt i længden :/ det var tit jeg kom i problemer pga af en lige pludslig regning..så det var ikke altid så nemt, + jeg var TYND dengang ..levede jo af at spise spaghetti og ketchup, nogen gang aftensmad fra andre..heeh 

hhvad mener du med K.h?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.