jeg har ikke læst alle svarene så det kan være det er forgæves jeg skriver... Men nu gør jeg det alligevel...
Mig og min mand er begge på su og får udbetalt 10000 hver, hver mdr.. vi har så også max su lån og så får vi de 2100 ekstra i su før skat fordi vi begge er på su og har et barn..
Vores husleje er egentlig på 6400 inkl vand og aconto varme på 525... Så får vi jo så boligstøtte så vores husleje er nede på 3700... Vi har ca 1500 hver til sjov og spas... Så er alle regninger betalt og der er lagt 3000 til side til husholdningen..
Vores lejlighed er 95 km på 1. sal med en altan på ca 15 m2 (ret lang), det er en 4 værelses... Til gengæld ligger den i Aalborg men meget tæt på Bilka, storcenter, pizzaria, pub, solcenter, ikea, grønne områder, vuggestue, dagpleje, ældrecenter (hvis man er til det hehe), bus der går ind til centrum og længere, en bager, aldi, kiosk og faktisk hele city syd... Ja der ligger også et bordel ikke så langt væk... Og stadig er det et lukket område... Til gengæld er det beton men kun i 2 etager og der er alle typer af mennesker men mest danskere hvis det skulle ha noget at sige..Jeg synes bestemt vi får en del for pengene..
Jeg tror faktisk du kan ringe ind til den kommune du flytter til og spørge omkring boligstøtte.. desuden giver vi kun 123 kr i DP, så det betyder jo også en hel del...
Men jeg er nu helt sikker på at i kan få en fin lejlighed.. men vil også lige advarer dig mod at bruge private lejere.. Som regel kan det ikke betale sig da man hurtigt og meget nemt kan blive snydt..
Hvis i ikke har til lånet har i mulighed for at låne dele eller det hele af indskuddet af kommunen... Eller af banken og så koutionere kommunen for dem.. :-)
God bolig jagt, og håber i finder et helt perfekt og hyggeligt sted til jeres lille familie..
Anmeld