Kom med jeres ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Mor til Ella

Frk.S skriver:

Hejsa.

Nu har jeg lige brug for lidt hjælp.

Jeg skal til min søsters bryllup om 2 uger, hvor jeg vil være i 30. uge.
Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på.

Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve. 

Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet. 

Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim?? 

Vær bare ærlige - jeg kan tage det (håber jeg!!).

Jeg kan rigtig godt lide stoffet, men er ikke så vild med snittet, længden er meget konet efter min smag stropperne synes jeg også skærer dig forkert, hvis du forstår.

Jeg ville også gå efter en maxi kjole som nogle af de andre nævner

Og jeg synes godt man kan tage en flot sort kjole på hvis det e det man synes man har det bedst i Hvis du ikke er vand til et så " blomstret" look, synes jeg faktisk god man kan blive lidt utilpas, og ikke føle sig som sig selv

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Først vil jeg sige, at du er flot gravid..

Min ærlige mening, er at kjolen gør dig konet, det synes jeg er hamrende synd.

Jeg tror en lidt mere enkel kjole, vil være super flot...

Anmeld

28. maj 2011

mathildemb

Jeg synes ikke om kjolen, hverken modellen eller stoffet. Den er efter min mening meget konet, og ikke spor festlig.

Anmeld

28. maj 2011

Dictes mor

Den er bare helt vildt fin, sådan en vil jeg også have!!!!

Anmeld

28. maj 2011

Thalia

Altså kjolen er sød, men måske ikke så bryllupsagtig i min smag.

Til gengæld synes jeg at man som gravid er i sin gode ret til at vælge det behagelige frem for det praktiske, så hvis du har det godt i kjolen skal du vælge den

Anmeld

28. maj 2011

Ann.

Jeg synes selve kjolen er rigtig flot - kan rigtig godt lide farverne - men jeg synes dog godt at det måtte være mere festligt til et bryllup.

Og man kan finde rigtig mange fine festlige kjoler, også til gravide 

Anmeld

28. maj 2011

norenberg

Syntes den er meget sød som en sommerkjole men umiddelbart ville jeg ikke bruge den til bryllup...må jeg være så fræk at spørge hvilken størrelse du bruger....ligger nemlig inde med en del fest kjoler jeg selv har brugt sidste år da jeg var gravid...

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

Ann. skriver:

Jeg synes selve kjolen er rigtig flot - kan rigtig godt lide farverne - men jeg synes dog godt at det måtte være mere festligt til et bryllup.

Og man kan finde rigtig mange fine festlige kjoler, også til gravide 

hmmm, ikke i de butikker jeg har kigget.

Jeg har også kigget lidt på nettet, og jeg synes det meste er så kedeligt.

Jer der foreslår maxikjoler....jeg er lidt i tvivl, er en maxikjole en kjole til overvægtige??  
Jeg er bange for jeg kommer til at ligne Luna i sit telt - så tyk er jeg jo heller ikke... synes jeg i hvert fald ikke selv
Der var også flere af de kjoler jeg prøvede, hvor jeg synes der var alt for god plads til maven - og så synes jeg bare kjolen ser alt for stor ud, og jeg kommer bare til at se uformelig og fed ud, i stedet for gravid.

Ih, altså det er svært. Men jeg må hellere ud og kigge igen, jeg har i hvert fald ikke lyst til at se konet ud.

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

norenberg skriver:

Syntes den er meget sød som en sommerkjole men umiddelbart ville jeg ikke bruge den til bryllup...må jeg være så fræk at spørge hvilken størrelse du bruger....ligger nemlig inde med en del fest kjoler jeg selv har brugt sidste år da jeg var gravid...

Jeg bruger en 36-38 stykker.

Det vigtigste er, at der er plads til barmen, (har rimelig store bryster, og de er jo bare blevet endnu større nu) og ja, så selvfølgelig til maven.
Jeg fandt en anden ret fin kjole, som så direkte vulgær ud, fordi den var så udringet og med lidt for lidt plads til barmen, så den blev hurtigt kasseret.

Desuden er jeg kun 161 høj, så en hel-lang kjole kan nemt komme til at slæbe for meget hen ad gulvet til mig.

Anmeld

28. maj 2011

Shibby

Den er meget mormor agtig og syntes ikke den klær dig Den giver dig et virkelig kikset gammeldags look Skoene gør det lidt mere konet end kjolen gør i sigselv :/ . De har altså ofte søde ventekjoler i h&m eller bilkas mamma afdeling med pænere snit og designs end det der.. Jeg tror at det her vil klæde dig:

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S

SOm på billedet sorte leggins indenudner som støtter din mave og et par sorte ballarina sko måske

De har en sort ventekjole til 179..meen det e rjo sort og mener der er en farve regl ved bryllupper..ikke hvidt, og ikke sort..

Den sandfarvede model de har giver et godt snit til brysterne,den har detaljer og ser behagelig og stilren ud

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.