Kom med jeres ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Den er altså super sød til dig.. Og din mave vises rigtigt flot frem i den Sys du skulle beholde den, og tage den på... Det er lige sommerfarver der passer Og synes nu heller ikke du skal troppe op i sort eller en anden kedelig farve... Synes du skal ståle og være rigtig sommeragtig i den søde kjole du har på der

Held og lykke med brylluppet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Aves.

Frk.S skriver:

Hejsa.

Nu har jeg lige brug for lidt hjælp.

Jeg skal til min søsters bryllup om 2 uger, hvor jeg vil være i 30. uge.
Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på.

Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve. 

Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet. 

Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim?? 

Vær bare ærlige - jeg kan tage det (håber jeg!!).

Hmm...jeg synes måske ikke lige til et bryllup og så tænker jeg at om to uger er du jo ikke mindre og den sidder ret stramt nu, den falder ikke så flot på dig....og du ser jo smækker lækker ud, hverken hval eller noget...(misundelse herfra en som var hval hele vejen igennem..

Så synes slet ikke den kjole kan matche dig..den trækker dig og din smukke mave ned...

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

Den er meget mormor agtig og syntes ikke den klær dig Den giver dig et virkelig kikset gammeldags look Skoene gør det lidt mere konet end kjolen gør i sigselv :/ . De har altså ofte søde ventekjoler i h&m eller bilkas mamma afdeling med pænere snit og designs end det der.. Jeg tror at det her vil klæde dig:

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S

SOm på billedet sorte leggins indenudner som støtter din mave og et par sorte ballarina sko måske

De har en sort ventekjole til 179..meen det e rjo sort og mener der er en farve regl ved bryllupper..ikke hvidt, og ikke sort..

Den sandfarvede model de har giver et godt snit til brysterne,den har detaljer og ser behagelig og stilren ud

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S

Tak for dit ærlige svar.

Æv, de ting du linker til, linker bare til "forsiden" med mama tøj - men hvis det er det som jeg tror det er, ud fra din beskrivelse, så synes jeg også det er meget fint, men ALT ALT for hverdagsagtigt.

Anmeld

28. maj 2011

Frk.S

Eva. skriver:

Hmm...jeg synes måske ikke lige til et bryllup og så tænker jeg at om to uger er du jo ikke mindre og den sidder ret stramt nu, den falder ikke så flot på dig....og du ser jo smækker lækker ud, hverken hval eller noget...(misundelse herfra en som var hval hele vejen igennem..

Så synes slet ikke den kjole kan matche dig..den trækker dig og din smukke mave ned...

Tak for dit ærlige svar.

Der er nu god plads til at maven kan vokse, kjolen kan give sig en del.

Men jeg må ud at kigge igen. SUK, jeg kan ikke forså alle jer der skriver at man kan finde så meget fint. Jeg er enig i, at man kan finde mange fine hverdagsting, og jeg endte også med at købe for 2000,- i Mummi, men kun fordi jeg fandt noget, jeg synes jeg kunne bruge til hverdag. Fine festkjoler skal man åbenbart ikke gå i hvis man er gravid!

Anmeld

28. maj 2011

musse1

Frk.S skriver:

Hejsa.

Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på.

Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve. 

Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet. 

Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim?? 

syns kjolen er flot til dig, nu ved jeg ik vilket slags bryllup det er? for syns det kommer lidt an på det, hvis det er bryllup med gallakjoler og jakkesæt, syns jeg måske ik lige, den hører til..

men hvis nu det er et stille og roligt bryllup, hvor man lidt selv bestemmer tøjet, syns jeg godt du kan, og syns ik du behøver skifte til om aften, for du er gravid og det vil jo kun være en kjole, du kan bruge nu..

din mand skal nok ændre mening, hvis ik han er vant til og se dig i sådan noget, skal han lige vende sig til det, sådan er mange mænd, når man ændre stil eller andet hehe

Anmeld

28. maj 2011

Shibby

Tak for dit ærlige svar.

Æv, de ting du linker til, linker bare til "forsiden" med mama tøj - men hvis det er det som jeg tror det er, ud fra din beskrivelse, så syne sjeg også det er meget fint, men ALT ALT for hverdagsagtigt.

Det ved jeg,men hvis du vil have en fest kjole til en i din tilstand så bliver prisen også meget anderledes,men ellers så kig her:

http://www.mor-og-barn.dk/shop/imani-graviditets-og-5979p.html

http://www.mor-og-barn.dk/shop/noppies-fest-kjole-5521p.html

(kan fås i creme farvet)

Denne her er knap så bryllupsagtig,men den er sommer,den er farverig,den vil give et godt snit til dine bryster,du vil kunne bruge den længere tid grundet materialet.

http://www.mor-og-barn.dk/shop/ammekjole-kjole-fra-5343p.html

Håber du finder noget du vil føle dig tilpas i,om ikke andet plejer der at være en del på trendsales

Anmeld

28. maj 2011

liwsmor

Frk.S skriver:

Hejsa.

jeg syntes det mega smuk og til dig.. den er smuk til din krop ..

smuk kvinde 

Anmeld

28. maj 2011

Malonde1985

Hmm... Lidt svært, men jeg synes umiddelbart ikke at kjolen kan bruges til bryllup - synes den er lidt for hverdags agtig og synes ærligt ikke den sidder særlig pænt . Men det er jo rigtig svært at finde noget fint til maven, men alligevel findes der mange superflotte kjoler med Empire snit som skærer lige under brystet og de er virkelig flotte med en gravid mave under :-) hvis du er medlem af trendsales burde du kigge derinde og ellers søge på nettet. En gulvlang kjole med Empire snit ville jeg synes ku være rigtig flot og klæde maven og den behøver ikke koste meget mere end et par 100,-.Håber du finder ud af det :-) du er jo mega smuk gravid, men kjolen trækker det lidt ned efter min mening .

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Frk.S skriver:

Tak for dit ærlige svar.

Der er nu god plads til at maven kan vokse, kjolen kan give sig en del.

Men jeg må ud at kigge igen. SUK, jeg kan ikke forså alle jer der skriver at man kan finde så meget fint. Jeg er enig i, at man kan finde mange fine hverdagsting, og jeg endte også med at købe for 2000,- i Mummi, men kun fordi jeg fandt noget, jeg synes jeg kunne bruge til hverdag. Fine festkjoler skal man åbenbart ikke gå i hvis man er gravid!

Åhh..jeg synes jo i bund og grund man skal tage det på man har lyst til..lige meget hvad jeg eller andre mener...også din mand...

Men nu spurgte du jo selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.