Kom med jeres ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

twinny

den er da vildt sød... og man kan rigtig se din fiiine mave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

DenLykkelige

Synes den er vildt sød, og den sidder perfekt om maven OG nu er det jo trods alt dig der skal føle dig godt tilpas ved at sidde ved et timelagt bryllup Så hvis den er behagelig, så synes jeg bestemt at du skal tage den på, for den fremhæver bare den smukke mave

Anmeld

27. maj 2011

Frk.S

Synes den er vildt sød, og den sidder perfekt om maven OG nu er det jo trods alt dig der skal føle dig godt tilpas ved at sidde ved et timelagt bryllup Så hvis den er behagelig, så synes jeg bestemt at du skal tage den på, for den fremhæver bare den smukke mave

Det har du ret i - og den er rigtig dejlig at have på.

Men man føler sig ikke godt tilpas hvis man er bange for at alle bare synes man ser gyselig ud.
Så det var derfor jeg skulle høre andres mening - så jeg ligesom har en ide om hvad folk ellers synes som den.

Endnu engang mange tak for jeres svar - begynder næsten at tude helt igen når i skriver jeg ser fin ud.

Anmeld

27. maj 2011

Nynne88

Frk.S skriver:

Tak. Det forsøgte han faktisk også, fordi han ikke helt vidste hvad han skulle sige - men hans ansigtsudtryk sagde bare alt. Og det var næsten værre end hvis han havde sagt: "Ej, det går bare ikke"
Det er heller ikke nemt at vide hvordan man skal takle en homonella af en kæreste

Han siger nu, at han måske lige skal vænne sig til den.

Min kæreste kunne have fundet på det samme - og det er rigtigt; nogle gange er deres ansigtsudtryk værre end ord. Men jeg synes ihvertfald at kjolen er rigtig fin. Jeg ved slet lige for tiden at det er svært at finde noget som passer til maven. Det vigtigste er at DU føler dig smuk og godt tilpas.

Anmeld

27. maj 2011

signe.

Frk.S skriver:

Hejsa.

Nu har jeg lige brug for lidt hjælp.

Jeg skal til min søsters bryllup om 2 uger, hvor jeg vil være i 30. uge.
Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på.

Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve. 

Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet. 

Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim?? 

Vær bare ærlige - jeg kan tage det (håber jeg!!).

det var da helt sikkert en jeg kunne finde på at tage på, helt sikkert synes den sidder vildt flot

Anmeld

27. maj 2011

Isabella_mor

hvis du føler dig godt tilpads så skal du have den på. den er flot..

og sidder godt på din lille popo..

Anmeld

27. maj 2011

Enayia

Hovedsagen er at du har noget på du føler dig tilpas i.

Er ikke meget for at sige min ærlige mening. Jeg synes ikke "formen" af kjolen er særlig pæn. Hvis det var mig ville jeg finde noget der fremhæver taljen lidt mere.

Håber ikke du tager det ilde op for det er KUN kærligt ment. jeg har heller ikke forstand på mode

Anmeld

27. maj 2011

Lotus86

Altså jeg må indrømme at det heller ikke lige er min smag, jeg synes den er meget konet, både snit, farver og stof

Du kan evt. prøve at kigge her hos H&M

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_KLAK J_MAXI&shoptype=S

de har rigtig mange søde lange kjoler, som vil se rigtig fine ud til en gravid mave

Anmeld

27. maj 2011

anmaj

Frk.S skriver:

Hejsa.

Nu har jeg lige brug for lidt hjælp.

Jeg skal til min søsters bryllup om 2 uger, hvor jeg vil være i 30. uge.
Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på.

Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve. 

Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet. 

Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim?? 

Vær bare ærlige - jeg kan tage det (håber jeg!!).

jeg synes det er en hamrende flot kjole.. jeg elsker også at der skal være lidt farve på.. og den klæder dig virkelig.. og det er jo også sommer så der må jo gerne være farve på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.