Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW skriver: Ah det var bedre. Jeg synes kjolen er rigtig sød til dig. Dog vil jeg mene at der godt må være lidt mere fest over kjolen, når det nu er et bryllup du skal til. Det kommer selvfølgelig også an på om det er et stille bryllup, eller om der er den helt store fest bagefter. Knus.
Ah det var bedre.
Jeg synes kjolen er rigtig sød til dig. Dog vil jeg mene at der godt må være lidt mere fest over kjolen, når det nu er et bryllup du skal til.
Det kommer selvfølgelig også an på om det er et stille bryllup, eller om der er den helt store fest bagefter.
Knus.
Det er faktisk den mest festlige jeg synes jeg kunne finde (kan nemlig godt se hvad du mener). Jeg købte også en anden - og den er endnu mndre festlig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk.S skriver: Hejsa. Nu har jeg lige brug for lidt hjælp. Jeg skal til min søsters bryllup om 2 uger, hvor jeg vil være i 30. uge.Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på. Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve. Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet. Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim?? Vær bare ærlige - jeg kan tage det (håber jeg!!).
Hejsa.
Nu har jeg lige brug for lidt hjælp.
Jeg skal til min søsters bryllup om 2 uger, hvor jeg vil være i 30. uge.Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på.
Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve.
Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet.
Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim??
Vær bare ærlige - jeg kan tage det (håber jeg!!).
neeej den er sød... den kan du godt havde på
Frk.S skriver: Det er faktisk den mest festlige jeg synes jeg kunne finde (kan nemlig godt se hvad du mener). Jeg købte også en anden - og den er endnu mndre festlig.
En lang kjole ville være mere sagen, hvis jeg skulle bestemme. Det bliver hurtigt lidt mere festligt. Så kunne du have den her på i kirken / på rådhuset, og så skifte til aftenfestkjolen.
Hvad med at kigge efter en maxikjole? Dem er der jo rigtig mange forskellige af, så der må være noget for din smag også.
Knus
Okay nu sagde du selv man skulle være ærlig so here it comes
Synes den er gyselig og ligner noget min mormor kunne have fundet i genbrugsen - kan hverken lide farve, stof eller stil
Sorry men bare min helt ærlige mening
Tusind tak for jeres svar - gode som dårlige!
Jeg er da glad for at der er andre der synes den godt kan gå. Jeg må overveje lidt mere (magter bare næsten ikke at kigge efter flere kjoler - synes ikke ligefrem udvalget til gravide er særlig stort! ).
Den er da perfekt til et sommer bryllup behold du roligt den, så må din mand bare stikke piben ind
Nynne88 skriver: Den er da perfekt til et sommer bryllup behold du roligt den, så må din mand bare stikke piben ind
Tak. Det forsøgte han faktisk også, fordi han ikke helt vidste hvad han skulle sige - men hans ansigtsudtryk sagde bare alt. Og det var næsten værre end hvis han havde sagt: "Ej, det går bare ikke"Det er heller ikke nemt at vide hvordan man skal takle en homonella af en kæreste
Han siger nu, at han måske lige skal vænne sig til den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128