Kom med jeres ærlige mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.291 visninger
58 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Frk.S

Hejsa.

Nu har jeg lige brug for lidt hjælp.

Jeg skal til min søsters bryllup om 2 uger, hvor jeg vil være i 30. uge.
Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på.

Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve. 

Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet. 

Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim?? 

Vær bare ærlige - jeg kan tage det (håber jeg!!).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Fenja09

Mangler et foto?

Anmeld

27. maj 2011

StineW

Frk.S skriver:

Hejsa.

Nu har jeg lige brug for lidt hjælp.

Jeg skal til min søsters bryllup om 2 uger, hvor jeg vil være i 30. uge.
Jeg var ude i går og kigge efter kjole, og prøvede et utal af kjoler, indtil jeg fandt denne. Da den hang på bøjlen, var jeg lidt skeptisk, men synes egentlig den var meget sød, da den kom på.

Viste den så til kæresten i dag, og hans reaktion var ikke til at tage fejl af - han synes ikke lige det var sagen. Han mener umiddelbart det fordi han ikke er vant til at se mig i sådanne farver (men han er vist heller ikke helt pjattet med stoffet). Og jeg er også bare træt af endnu engang at skulle komme i sort eller anden kedelig farve. 

Så nu er jeg bare mega tudefjæs, der slet ikke hvad hvad jeg skal iklæde mig til brylluppet. 

Så lad mig nu høre jeres ærlige mening om denne kjole til et sommerbryllup. Er den bare vildt grim?? 

Vær bare ærlige - jeg kan tage det (håber jeg!!).

Måske lidt nemmere at vurdere med et billede

Anmeld

27. maj 2011

Frk.S

Fenja09 skriver:

Mangler et foto?

Ja, de kom ikke med. Er der nu

Anmeld

27. maj 2011

Frk.S

StineW skriver:

Ved ikke hvorfor de ikke kom med - der er der nu!

Anmeld

27. maj 2011

Frk.S

StineW skriver:

Ved ikke hvorfor de ikke kom med - der er der nu!

Anmeld

27. maj 2011

.....

Jeg synes nu at den er meget sød

Anmeld

27. maj 2011

Novbaby

du ser kanon godt ud!!! ingen grund til at være ked, den er super fin til dig, og så med den flotte mave!

Anmeld

27. maj 2011

StineW

Ah det var bedre.

Jeg synes kjolen er rigtig sød til dig. Dog vil jeg mene at der godt må være lidt mere fest over kjolen, når det nu er et bryllup du skal til.

Det kommer selvfølgelig også an på om det er et stille bryllup, eller om der er den helt store fest bagefter.

Knus.

Anmeld

27. maj 2011

MinNoah

synes også den er sød Nej du skal ikke komme i sort... ikke til et bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.