Vinterstøvler - hvilke har jegers børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2008

Lene76

Marco2 skriver:

Jeg ville gerne ha' dem her fra Ecco til Em:

Men dem kan jeg desværre ikke få i hendes størrelse. For jeg er IKKE til lyserødt...

Men tror da lige jeg vil tjekke Skofusserne...

Ag

Mille på 4 år har de lilla ecco du gerne vil ha...... de er osse fede..... prøv lige og kigge i sports master i viby centeret.... de har nemlig osse fået ecco

viktor har naturino... har aldrig hørt om mærket før men de er fino... men normalt er jeg til ecco da de er 100% vandtætte.

Har du prøvet og kigge i den skobutik der hedder Deichmann de har overtaget et mærke for nogle år siden som hedder elefanten, de er altså super fodtøj.... der er åbnet en i vity vest hvis du ik gider i brunns

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

ka li ja

marco!!!!
er du sikker på hun skal bruge en 21??
arthur bruger nemlig 2 str større i støvler end i sko begge fra ecco.
jeg målte hans fod mens han stod på målebåndet, og så tog jeg målbåndet med ned i butikken og så trak de sålerne op og så fandt vi frem til en 23...
der skal være ca 1½ cm mere i sålens længde end de cm i måler hendes fod er.
måske er du heldig hun kan passe dem alligevel

ps jeg tjekker også alt på nettet først, jeg gider heller ikke det der shoppen uden at vide hvad der er!!! eller hvor det er....

Anmeld

19. november 2008

Rasmine

ps jeg tjekker også alt på nettet først, jeg gider heller ikke det der shoppen uden at vide hvad der er!!! eller hvor det er....

ARj, hvad sker der for Jer?
I er vist de første damer jeg kender som ikke gider shoppe!??
Mette - shopaholic

Anmeld

19. november 2008

ka li ja

Mebach skriver:

ja jeg ved det godt. men hader at gå rund og glo og glo og glo.. jeg vil hellere bruge en masse penge på kort tid og så spise jubiiii mad mad mad

Anmeld

19. november 2008

Marco2

ka li ja skriver:

marco!!!!
er du sikker på hun skal bruge en 21??
arthur bruger nemlig 2 str større i støvler end i sko begge fra ecco.
jeg målte hans fod mens han stod på målebåndet, og så tog jeg målbåndet med ned i butikken og så trak de sålerne op og så fandt vi frem til en 23...
der skal være ca 1½ cm mere i sålens længde end de cm i måler hendes fod er.
måske er du heldig hun kan passe dem alligevel

Jamen det kan da godt være hun skal ha' en større støvle. Jeg må ned med hende så hun kan få målt sin fod...

Og hun er jo da også vokset siden hun fik de første par...

AG

Anmeld

19. november 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Jamen det kan da godt være hun skal ha' en større støvle. Jeg må ned med hende så hun kan få målt sin fod...

AG

du kan jo starte med at ringe ned i en ecco butik og hører om de har dem hjemme i en22 så du ikke går helt forgæves hvis det er. det ville jeg nok gøre

Anmeld

19. november 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

ja jeg ved det godt. men hader at gå rund og glo og glo og glo.. jeg vil hellere bruge en masse penge på kort tid og så spise jubiiii mad mad mad

så totalt enig....

sloggi, nu med feber...ark...hader det!

og godnat igen!

Anmeld

19. november 2008

linemus

Marco2 skriver:

AG

Ja de har det jo med at blive større de små fødder 60.png Nanna brugte str. 19 i hendes sko, men de er faktisk lige næsten for små nu, og hendes vinterstøvler er str. 21.

Anmeld

19. november 2008

linemus

ka li ja skriver:

Du må fandme godt kommer på shopping sammen med mig. Det ville jo være en sand lykke af besøg hos diverse madsteder - så kan man jo altid kigge på tøjet i vinduerne, når man går forbi...

Anmeld

20. november 2008

Millebasse

ECCO her 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.