Vinterstøvler - hvilke har jegers børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

du har nemlig ret...lol...dem jeghar fra salling kostede 200 kroner, jeg tror ikke det er noget specielt moderne navn ved dem...

men de er så købt efter hvad hun kan holde på fødderne, for hun går jo ikke endnu, så det skal være noget hun ikke skubber af når hun rumper rundt!

så de er valgt i røde, og med velcro, de er godt foret hele vejen op ad benet (et krav jeg havde til dem da hun jo sidder på en måde så det ene ben ligger hen ad jorden.) de var billige, og varme...

men hvad de hedder, ja der må i vente lidt endnu.

Marius´er sorte og jeg måtte også punge ud med hele kr. 200,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Rasmine

Susan, der er så en forskel på pasformen, og vægten af selve støvlerne.
Negge mine unger har ret brede fødder, og kan slet ikke være i alle modeller.
Har netop tænkt på at købe et par extra støvler til Mille i Bilka, men de vejede alt for meget og var ret stive. Om der så findes andre modeller end lige den jeg stod med, aner jeg ikke.
Det er vel et spørgsmål om smag?

Her kommer dte heller ikke an på mærket, men jeg har fundet ud af Ecco opfylder vores/ungernes) behov.

Anmeld

18. november 2008

Marco2

Mebach skriver:

PS: Kan du ikke finde en forhandler af den støvle, på Ecco's side?
Og så ringe til et par butikker for at høre om de har den?

Jamen iflg Eccos hjemmeside laves støvlen kun i str. 22-34....

De sagde de også i den skobutik som jeg endelig havde fået mig slæbt ned i for at købe støvlerne.... Damn... når nu man liiige havde fundet dem det skulle være. Så nu må jeg ned i Evigglad og se hvad de har...

AG

Anmeld

18. november 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Jamen iflg Eccos hjemmeside laves støvlen kun i str. 22-34....

De sagde de også i den skobutik som jeg endelig havde fået mig slæbt ned i for at købe støvlerne.... Damn... når nu man liiige havde fundet dem det skulle være. Så nu må jeg ned i Evigglad og se hvad de har...

AG

Nyd dog turen, tag ud og få en kop varm cacao el. lign.
Og tag Em'sen med, så kan I 2 tage på hyggetur.

(Savner selv nogle gange bare at tage afsted med én af ungerne, er jeg vist lidt for dårlig til, pga. dårlig samvittighed overfor dne anden. Der er bare meget mere ro på, når man kun har én med)

Anmeld

18. november 2008

Loggidut

ja det var så yumyum tifs støvler hed...og dem er vi vældig glade for, de virker lidt klodset, men funker fint til hende

Anmeld

18. november 2008

Plysbjørnen

Tjekke lige Skofusserne, med arrgghhh... de er også lyserøde.

Hvor f*** finder man vinterstøvler i str. 20-21 der IKKE er lyserøde???

AG

Laura's er ikke lyserøde de er lilla med snørebånd i str. 20. købt i Skoringen i Sønderborg

www.skoringen.dk

Anmeld

18. november 2008

Lise

Et par superlækre Arauto Rap støvler, og så har bedsterne købt et par Timberland i USA i et nummer større..

Anmeld

18. november 2008

linemus

Loggidut skriver:

ja det var så yumyum tifs støvler hed...og dem er vi vældig glade for, de virker lidt klodset, men funker fint til hende

Så er det nok de samme røde Signe har. Købte dem nede ved tilbudsøen ved siden af bageren i Salling - de var på tilbud den ene dag (skrev de i hvert fald). Var du så også derinde den mandag?

Line - sur fordi Nanna lige har smadret min fine hvide alfi tekande

Anmeld

18. november 2008

Muffinmus

Marco2 skriver:

Tjekke lige Skofusserne, med arrgghhh... de er også lyserøde.

Hvor f*** finder man vinterstøvler i str. 20-21 der IKKE er lyserøde???

AG

Mjo, men kan du så ikke bare købe dem i sort som vi har?? sort er jo ikke en decideret drengefarve men går til alt og alle60.png

Anmeld

18. november 2008

BellaT

MariaE skriver:

William har 2 par, et par Ecco og et par Skofus..og faktisk er jeg så positivt overrasket over Skofussen at jeg en anden gang hellere vil give 400 kr for dem end 600 for Eccoen.... Pasformen er faktisk lige en anelse bedre til William i Skofussen synes jeg. Men Ecco er jo helle erikke ligefrem dekoreret for at lave de bedste børnesko, det er bare noget vi som forældre tror de er. Og de plejer joa t lave kvali, men lige med børnesko er de jo bestemt ikke dem der ligger bedst i målingerne....
Uha, det er lidt svært da hvert barn jo har lidt forskklige fødder 60.png

Da jeg så på vinterstøvler allierede jeg mig med en ekspedient med det samme. (Da jeg er totalt uvidende på det punkt).
Jeg var ret sikker på at hun ville prakke mig de dyre Ecco-sko på. Dem til 600-700 kr. Men efter at have prøvet nogle Ecco og Skofus støvler anbefalede hun Skofus-støvlerne til 400 kr. De er altså også bare rigtig gode. Kan klart anbefales.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.