Vinterstøvler - hvilke har jegers børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.309 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. november 2008

Marco2

Ja, jeg har stadig ikke fået invessteret i vinterstøvler til Myssen. Havde fundet et par gode støvler fra Ecco, men de findes ikke i hendes størrelse. (20-21) Jeg har surfet lidt på nettet men synes ikke jeg finder LIIIGE dem det skal være.
Så det kan være jeres valg kan inspirere mig lidt.

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Rasmine

Ecco, begge 2.

Anmeld

18. november 2008

Anja

Ja, Ecco har de begge to

Anmeld

18. november 2008

Plysbjørnen

vi har nogen fra skofus, det var de eneste vi kunne finde der er så små at laura kan passe dem... Og de er faktisk rigtig gode...

Anmeld

18. november 2008

Kaufie

Primigi tror jeg nok Williams hedder

Anmeld

18. november 2008

Loggidut

jeg skal kigge når tif kommer hjem...jeg kan sgu ikke huske hvad de hedder...lol...

men de er købt i salling!

Anmeld

18. november 2008

Mary

Loggidut skriver:

jeg skal kigge når tif kommer hjem...jeg kan sgu ikke huske hvad de hedder...lol...

men de er købt i salling!

Nåååå, dem der fra Salling Hehe.....

Annika har Primigi og Juliane har Ecco. To par næsten identiske støvler, begge i beaurdoux rød...... nærmest eneste farve man kan få pigestøvler i synes jeg......

Anmeld

18. november 2008

linemus

Vi har også dem fra Salling 76.gif

Signe og Sebastian fik støvler, der var sat ned, så Signe har nogle der hedder YumYum (?) og Sebastians er Viking. Normalt plejer vi at købe Ecco til Sebastian, men i år er desværre spareår.

Nanna har også en lille fod, så det var lidt svært at finde støvler til hende. Hun har fået Ecco (sponsoreret af bedstemor), og det er str. 21. Kan Em ikke bruge det?

- Line

Anmeld

18. november 2008

Tikki

hrmm Dille vinterstøvler fra Føtex så intet dyrt og smart her

Anmeld

18. november 2008

Muffinmus

William har 2 par, et par Ecco og et par Skofus..og faktisk er jeg så positivt overrasket over Skofussen at jeg en anden gang hellere vil give 400 kr for dem end 600 for Eccoen.... Pasformen er faktisk lige en anelse bedre til William i Skofussen synes jeg. Men Ecco er jo helle erikke ligefrem dekoreret for at lave de bedste børnesko, det er bare noget vi som forældre tror de er. Og de plejer joa t lave kvali, men lige med børnesko er de jo bestemt ikke dem der ligger bedst i målingerne....
Uha, det er lidt svært da hvert barn jo har lidt forskklige fødder 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.