Vinterstøvler - hvilke har jegers børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2008

Ny mor

De er fra Kvickly...ved ikke hvad de hedder, men de sidder perfekt og holder tæt i vandpytter og mudder....
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Marco2

Jeg ville gerne ha' dem her fra Ecco til Em:

Men dem kan jeg desværre ikke få i hendes størrelse. For jeg er IKKE til lyserødt...

Men tror da lige jeg vil tjekke Skofusserne...

Ag

Anmeld

18. november 2008

Marco2

Tjekke lige Skofusserne, med arrgghhh... de er også lyserøde.

Hvor f*** finder man vinterstøvler i str. 20-21 der IKKE er lyserøde???

AG

Anmeld

18. november 2008

Susan1978

Jeanette skriver:

hrmm Dille vinterstøvler fra Føtex så intet dyrt og smart her

Jeannette det er der altså ikke noget galt i!

for pokker pigen har støvler på fødderne om de så hedder angulus eller er fra føtex er vel ligemeget..

mine børn har også Dille støvlerne begge to. og Ea har haft dem de sidste 2 år og jeg er yderst tilfreds med dem.

Ydermere har jeg købt et par Sorel efterligning i Lidl som støvle nr 2 til Ea, for hun formår virkelig at slaske hendes støvler for vildt til.

Susan som arbejder på livet løs.. men hjemmefra.

Anmeld

18. november 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Tjekke lige Skofusserne, med arrgghhh... de er også lyserøde.

Hvor f*** finder man vinterstøvler i str. 20-21 der IKKE er lyserøde???

AG

Ja, det er også sådan jeg har lært (på den hårde måde) at købe vinterstøvler, mens det nærmest er sommer endnu.
Fordi alle de fede støvler, og selvfølgelig favoritfarverne og de rigtige størrelser forsvinder hurtigt.
Det samme med flyverdragter mv. (medmindre man ikke er så kræsen)

Anmeld

18. november 2008

linemus

Nannas er rød. Og den er ikke så skrigrød som her. Kan godt lide den 60.png

Anmeld

18. november 2008

Marco2

Mebach skriver:

Ja, det er også sådan jeg har lært (på den hårde måde) at købe vinterstøvler, mens det nærmest er sommer endnu.
Fordi alle de fede støvler, og selvfølgelig favoritfarverne og de rigtige størrelser forsvinder hurtigt.
Det samme med flyverdragter mv. (medmindre man ikke er så kræsen)

Det er såmænd ikke fordi de er udsolgt. De laves sgu kun i lyserøde iflg skofus' hjemmeside....

Jeg HADER jo at shoppe så jeg surfer altid inden jeg går ned og køber noget, så jeg ikke skal rende forgæves i flere butikker...

AG - IKKE shopaholic

Anmeld

18. november 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Det er såmænd ikke fordi de er udsolgt. De laves sgu kun i lyserøde iflg skofus' hjemmeside....

Jeg HADER jo at shoppe så jeg surfer altid inden jeg går ned og køber noget, så jeg ikke skal rende forgæves i flere butikker...

AG - IKKE shopaholic

Tror bare du må fysisk ind i forretningerne, hvis ikke de har det på nettet.
Så tror jeg godt du kan finde den rigtige størrelse OG farve.

Anmeld

18. november 2008

Rasmine

PS: Kan du ikke finde en forhandler af den støvle, på Ecco's side?
Og så ringe til et par butikker for at høre om de har den?

Anmeld

18. november 2008

Loggidut

Susan1978 skriver:

Jeannette det er der altså ikke noget galt i!

for pokker pigen har støvler på fødderne om de så hedder angulus eller er fra føtex er vel ligemeget..

mine børn har også Dille støvlerne begge to. og Ea har haft dem de sidste 2 år og jeg er yderst tilfreds med dem.

Ydermere har jeg købt et par Sorel efterligning i Lidl som støvle nr 2 til Ea, for hun formår virkelig at slaske hendes støvler for vildt til.

Susan som arbejder på livet løs.. men hjemmefra.

du har nemlig ret...lol...dem jeghar fra salling kostede 200 kroner, jeg tror ikke det er noget specielt moderne navn ved dem...

men de er så købt efter hvad hun kan holde på fødderne, for hun går jo ikke endnu, så det skal være noget hun ikke skubber af når hun rumper rundt!

så de er valgt i røde, og med velcro, de er godt foret hele vejen op ad benet (et krav jeg havde til dem da hun jo sidder på en måde så det ene ben ligger hen ad jorden.) de var billige, og varme...

men hvad de hedder, ja der må i vente lidt endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.