Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Kofoed.

Mettemus skriver:

Sender det største kram, har desværre ikke så meget andet klogt at skrive. Hvor må det være hårdt, hårdt, hårdt! Håber i har dejlige mennesker omkring jer til at give rigtige trøstekram i stedet for de virtuelle.

Tillykke med at din ene lille pige har det godt, vokser og er livlig!

Vi har i hvert fald svigermor på forlænget besøg og mine forældre var her for 1½ time siden, så ensomme bliver vi næppe.

Mange tak selvom det "kun" er vituel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kofoed.

Lisbeth1985 skriver:

Det gør mig ondt at læse

Tak.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Zeus skriver:

Er så ked af det på dine vegne

Tak, hvis man kan sige det..?

Anmeld

26. maj 2011

Mi

Åh, hvor er det da synd for jer

Anmeld

26. maj 2011

twinboys

min dybeste medfølelse...

bliver helt tom for ord...

Majbritt

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det kan jeg sørme godt forstå. Det er ingen skam at sørge over dit tab selv om du stadig har tvilling a 

Udover tvilling a kan blive stresset og sende mig i fødsel. Men var dog ved læge bagefter og mit blodtryk er stadig lavt, men stigere det for meget, ja så vil a måske ud. Men det går indtil videre, havde jeg ikke haft hende, var sagen nok en hel anden.

Anmeld

26. maj 2011

B&J

Mine tanker og en masse følelser er hos jer

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Zette skriver:

hvor skrækkeligt, min dybeste medfølelse. Der er en anden bruger herinde som hedder Tanja der også har mistet den ene af sine tvillinger. Hende kunne du måske snakke med om det.

Sender dig et stort knus

Okay, mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

A.

åh nej nej nej hvor er jeg ked af høre det..håber at i klarer det og finder hurtig lykken igen selvom det er svært lige nu så bliver det bedre med tiden..

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kofoed33 skriver:

Udover tvilling a kan blive stresset og sende mig i fødsel. Men var dog ved læge bagefter og mit blodtryk er stadig lavt, men stigere det for meget, ja så vil a måske ud. Men det går indtil videre, havde jeg ikke haft hende, var sagen nok en hel anden.

Jeg håber på hun bliver derinde til hun er helt klar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.