Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Kofoed.

B&J skriver:

Mine tanker og en masse følelser er hos jer

Tak for vi må låne dem lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kofoed.

A. skriver:

åh nej nej nej hvor er jeg ked af høre det..håber at i klarer det og finder hurtig lykken igen selvom det er svært lige nu så bliver det bedre med tiden..

Det håber jeg i hvert fald det gør. Mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg håber på hun bliver derinde til hun er helt klar 

Det gør jeg også.

Anmeld

26. maj 2011

Anette&Sophia

org nulle det gør mig super ondt.

- du ved hvor jeg er hvis du har brug for det!

Anmeld

26. maj 2011

twinny

puhhaaa. søde.. hvor er det forfærdeligt....  Jeg har virkelig ondt i mit hjerte på jeres vegne... 

Kan godt forstå i er kede og i chok.. kunne kun forestille mig hvor hårdt det må være...

Men vigtigt at tvilling A har det godt....

Du er velkommen til at skrive privat, søde....

du får lige en  herfra....

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

lisbeth2910 skriver:

Jeg har selv prøvet det i min sidste graviditet - som der kom skønne Elina der blev 1 år igår ud af!

Dog gik tvillingen til tidligere hos mig! Jeg synes jeg havde det meget mærkeligt/svært i ca. 1 måned efter den var gået til. Så begyndte jeg og se fremad og tænke på at jeg jo stadig havde et raskt barn i maven. Dog kom tristheden lidt op efter hver scanning fordi de selvfølgelig hvergang tjekkede om den stadig var der.

Jeg fik pks 3 dage før termin og tvilling B var ikke gået i opløsning den var blot skrumpet ind og var kun et par cm lang. De spurgte om vi ville se den, men det ville vi ikke. Havde meget mere travlt med at kigge på min lille Elina som lå nyfødt i min mands arme.

Du får en masse tanker og håb om at du snart kan se fremad og nyde at du trods alt er gravid men et sundt og rask barn.

Du er velkommen til at skrive til mig privat hvis du skulle få lyst!

Hvor langt henne cirka var du?

Mange tak, tror jeg vil benytte mig af det senere.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Honnie's Wife:) skriver:

Hun skal bare blive inde i din mave til tiden er inde

Måske lyder det åndsvagt, men jeg tror at når man mister en tvilling, så vil den døde forsvinde ind i den levende, så du får dem begge 2, men nu kun i et barn..

Det håber jeg, for indtil nu, har b haft mest personlighed, hvilket også gør det endnu svære.

Så er det bare et godt spørgsmål, hvornår hun er det.

Anmeld

26. maj 2011

Maalene

Nej nej NEEEEJ sødeste

Hvor gør det mig bare ubeskrivelig ondt, at I har mistet tvilling B... Ej, hvor er livet altså bare uretfærdigt nogen gange

Ih, ved slet slet ikke hvad jeg skal sige søde, det rører mig dybt og er helt ubeskrivelig ked af det på jeres vegne

Er dejligt at høre, at I har en masse familie til at støtte og hjælpe jer igennem denne svære tid - du ved jeg er her, hvis der er det mindste, du trænger til at få afløb for - vil hellere end gerne være dit hjælpende og støttende øre gennem denne svære tid

Brugeren maria_wt har tidligere fået foretaget en forsterreduktion i uge 19 - kan være du kan snakke med hende om det, da vi andre ikke kan sætte os ind i, hvordan det hele mp føles for jer lige nu - selvom vi er mange som er dybt berørte af det

Men er rigtig rigtig glad for, at tvilling A har det rigtig godt derinde

De største knus og varme tanker herfra - skriv ENDELIG, hvis der er noget !

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Lisbeth85 skriver:

Har ikke prøvet det selv, men ville give et knus med på vejen Det er svært at glæde sig over den ene, når man har mistet den anden. Men det skal nok blive godt med tiden - og husk, det er helt ok at være ked af det

Mange tak. Det håber og tror jeg også.

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

Topp skriver:

min pige var og er også lille - og A skal nok vokse sig STOR og stærk

- ønsker jer alt held og lykke & håber på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.