Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Kofoed.

AnneP skriver:

Puuuuhhhha søde! Sidder helt med tårer i øjenene! Kan slet ikke forestille mig alle de følelser der må vælte igennem dig lige nu!!

En ting er helt sikkert!!! Du får et KÆMPE

Ja godt spørgsmål, aner heller ikke hvilket ben jeg skal stå på.

Tak for krammet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kofoed.

misspippi skriver:

Hvor trist  føler helt og aldeles med dig.

Mine tanker og medfølelse er med dig

Mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Jeg synes det er det der er det værste, aner ikke hvilket ben jeg skal stå på. A har det fint, er stadig lidt lille, men sådan er det nu engang.

min pige var og er også lille - og A skal nok vokse sig STOR og stærk

Anmeld

26. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Ville ikke gå herfra uden lige at give dig en kæmpe .

Føler virkelig med jer begge 2. Det er frygteligt at gå igennem.

Held og lykke med lille A.

Anmeld

26. maj 2011

4kløver

Kram herfra.

Anmeld

26. maj 2011

AnneP

Kofoed33 skriver:

Ja godt spørgsmål, aner heller ikke hvilket ben jeg skal stå på.

Tak for krammet.

Det er da helt forståeligt!!! Ville ønske jeg kunne sige nogle magiske ord for at du fik det bedre, men tror ikke der er nogle ord der kangive dig ro/fred! Men sender dig 1000vis af varme og kærlige tanker!

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Den lykkelige skriver:

Åhhh nej

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive  Hvor er det synd for jer..  må være rigtig hårdt..

Men dejligt tvilling a ser ud til at trives så godt

Jeg ved ikke så meget om det andet end min tantes bror og hans kone prøvede det samme.. Det var så to tveæggede drenge.. den ene døde også, men den anden lever i bedste velgående nu og er 4 år  Men hun fødte den døde  Så måske fordi han var større end din var..

Sender jer en masse tanker og

Altså jeg skal føde b, når a engang vil ud, så forhåbentlig går der noget tid, før vi skal se hende/dem.

Men dejligt med en lille solstråle historie.

Mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

Chalala85

Ingen ord kan trøste i den triste situation i er havnet i. Jeg er utrolig ked af at læse dit indlæg, trods det vil jeg alligevel tillade mig at sige det er dejligt at læse A trives godt.

Du får den største krammer og jeg håber i klare det sammen.

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Puha. Jeg er dybt ked af hvad du må igennem! Det må være ubeskrivelig hårdt!

Men godt at tvilling a har det godt!

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

cecilie1984 skriver:

Puh hvor må det bare være svært, føler virkelig med dig.

du er jo alligevel så tilpas langt til at du har vennet dig til tvillinger, og endda giver dem navne kan jeg se, og måske også købt div baby ting og tøj til 2. Så kan virkelig godt forstå dit savn.

Spørger måske dumt men kommer du ikke til at skulle føde hende når tvilling a bliver født. Tænker måske det ville være rart for jer at få hende begravet, for i vil vel snakke om hende og evt fortælle tvilling a at hun faktisk er tvilling. Så er det måske rart med et gravsted.

du får lige en kæmpe

hvor må det være svært

Det eneste vi faktisk manglede var barnevogn, ellers har vi to af næste alt og alt for meget tøj og nu nok også i for små størrelser.

Jo jeg skal føde dem begge, men hvis der nu går 3 måneder, så kan vi kun gætte os til, hvordan hun ser ud. Men skal snakke med jordmoder om det på tirsdag. Tænker at jeg nok skal sættes igang før tid også, men det håber jeg, at hun kan give svar på.

Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.