Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Nessie

Min dybeste medfølelse, jeg sidder her med tårer i øjnene, og kan slet ikke forestille mig hvordan I har det.

til jer, og er glad for at høre at tvilling a trives

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kofoed.

Tanja84 skriver:

Åååååhhhh nej søde - hvor gør det ondt i mit hjerte at læse dit indlæg.

Mine tårer triller ned af kinderne, og jeg sidder med den største klump i halsen. Du sidder uden tvivl med den mest uretfærdige og hårdeste følelse man kan tilbyde et mennekse.

Jeg har selv været gravid med tvillingerne, og gået med glæden og lykken over at være så heldig at få hele to på en gang.
Alt lykke og glæde blev dog hurtig forvandlet til sorg, da vi efter MD scanning fik konstateret fire hjertefejl hos vores lille dreng.

Jeg fik derfor foretaget en fosterreduktion i uge 21.

Ligesom du nu skal, bar jeg også rundt på et et levende barn, men også min døde søn.

Det er en tanke, der er rigtig svær at vende sig til. Jeg ved det er svært nu, men jeg prøvede at fokuserer på det positive over at vi fortsat havde vores lille pige at glæde os til (hun er i dag 9 mdr. og 100 % rask).

Hvis du har de mindste spørgsmål vedr. resten af forløbet, det at gå med et levende foster, men også et dødt foster, fødslen eller andet - så skriv endelig.

Du må endelig ikke holde dig tilbage

Kæmpe

Jeg tænker rigtig meget på fødsel osv, bl.a. hvor stor jeg skal antage a bliver, må man gå over tid, er der stadig øget risiko for en tidlig fødsel, kan b påvirke a negativ (vækst), armen alt. Skal til jordmoder på tirsdag, men nøj hvor er der lang tid til tirsdag.

Synes også kun det bliver værre af, at vi ikke har kunne sige farvel til b, hun er jo bare blever "revet" ud af vores tilværelse.

Men ingenting bliver bedre af, at det også viste sig, at a har en foranliggende moderkage. Hvilket forklare rigtig meget.

Mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

smutti1975

Min dybeste medfølelse og tanker til dig. Er fuldstændig tom for ord

Håber du snarest muligt får en afklaing på dine spørgsmål.... !!

Kææææmpe kram

Anmeld

26. maj 2011

Vial

Jeg er så ked af det på jeres vegne. Det I oplever nu, er et hvert tvillingeforældres mareridt. Det gør så ondt at tænke på, hvad du/I går igennem.

Stort trøstekram fra Karina

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Chamomile skriver:

Det gør mig virkelig ondt at læse, jeg føler virkelig med dig 

Tak for medfølesen

Anmeld

26. maj 2011

Darling<3

Kofoed33 skriver:

Det er i hvert fald min drøm og kæresten har aldrig været helt afvisende. Så bare vent, om to år har jeg sikkert kæmpe mave igen.

Mooooon, der nu også går 2 år?? Hehe..

Det kan jo være at der kun går 4 mdr, så er du gravid gen

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

AD skriver:

Det gør mig meget ondt at høre at du har mistet en lille pige! 

Har ikke lige læst alle indlæggene så derfor vil jeg lige høre om du har fået svar på dine spørgsmål om hvad der skal ske osv.? Vil gerne prøve at svare hvis ikke.

Storttil dig og din familie!

Har ikke fået så mange konkrete svar. Men har lige skrevet til en, som har oplevet næsten det samme, så håber hun kan prøve og belyse tingene lidt.

Anmeld

26. maj 2011

AD

Kofoed33 skriver:

Har ikke fået så mange konkrete svar. Men har lige skrevet til en, som har oplevet næsten det samme, så håber hun kan prøve og belyse tingene lidt.

Ellers skriver du bare til mig - jeg arbejder med det til dagligt så det kan være jeg kan svare. Hvis ikke jeg kan, ved jeg hvem jeg skal spørge!

Stort kram til dig

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Min dybeste medfølelse, jeg sidder her med tårer i øjnene, og kan slet ikke forestille mig hvordan I har det.

til jer, og er glad for at høre at tvilling a trives

Det svinger meget (altså humøret), vi glæder os over, at få nogle svar, men samtidig er det hårdt og tænke for meget, så tror hjernen er slået fra resten af aften, bare for, at få luft.

Mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

smutti1975 skriver:

Min dybeste medfølelse og tanker til dig. Er fuldstændig tom for ord

Håber du snarest muligt får en afklaing på dine spørgsmål.... !!

Kææææmpe kram

Mange tak. Det håber jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.